AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Skrevet 4. august 2022 Når vi er hjemme alle tre så er det helt kaos! Han sover ikke fordi hun HELE tiden skal "pirke" borti han, være oppi ansiktet hans, styre med vognen, vekke han. Jeg blir gal.. aldri får han noe som helst fred, enda jeg sier hun må gjøre noe annet nå fordi han skal sove. Andre som har den utfordringen? Blir så sliten Anonymkode: c0a3d...21c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #2 Skrevet 4. august 2022 Alder på storesøster er vesentlig her. Anonymkode: 5e206...920 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #3 Skrevet 4. august 2022 Har samme problem med min eldste på 11. Skal bort på lillesøster hele tiden og prater med pipestemme Anonymkode: eb599...4a7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alder på storesøster er vesentlig her. Anonymkode: 5e206...920 Hun er snart 4 Anonymkode: c0a3d...21c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #5 Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hun er snart 4 Anonymkode: c0a3d...21c Klare grenser om ikke å pirke/forstyrre. Gjør hun det selv om, gi det klart avtalte konsekvenser. Da må hun være med pappa alene, mens du er med lillebror på annet rom, for eksempel. Hører ikke hun på deg angående vogna, får hun ikke trille i det hele tatt. Osv. Og så klart positiv oppmerksomhet når hun gjør annet enn å pirke. Anonymkode: 74bb7...71e
Hactar Skrevet 4. august 2022 #6 Skrevet 4. august 2022 Kan du skjerme vognen så hun ikke kommer til så lett? En veranda den stå på, eller et rom du kan lukke? Du kan så klart innføre straff for å forstyrre ham, men med et så ungt barn kan du kanskje ikke regne med at hun klarer å holde seg over tid. Tror du har større sjanser for å lykkes om du avleder med noe annet, og legger noen fysiske hindringer i veien.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #7 Skrevet 4. august 2022 Kjenner meg igjen. Ble også gal🙈Orket nesten ikke være alene med barna da storesøster plaget og saboterte for lillebrors soving og spising. Det blir litt bedre etterhvert når baby blir større. Men søren så slitsomt. Anonymkode: 17b32...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå