Venno Skrevet 3. august 2022 #1 Skrevet 3. august 2022 Husker tilbake til egen barndom hvor stas det var å få ny skoledagene før skolestart... Finnes det noe sånt nå? 5 1
Daria Skrevet 3. august 2022 #2 Skrevet 3. august 2022 Sosiale medier og digitale læringsplattformer tok over. Da jeg begynte å jobbe i videregående i 2007, hadde vi dagbøker til utdeling og det var fortsatt litt interesse, men nå har jeg ikke sett noen (eller fått spørsmål om det) på over ti år. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Skrevet 3. august 2022 Åh, har så mange gode minner om skoledagbøker 🤩 Anonymkode: c387d...489 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #4 Skrevet 3. august 2022 Dates mi (11) har noe lignende, hun ønska seg veldig til jul og fikk denne: Mina Jacobsen Bullet journal. https://www.norli.no/mina-jacobsen-bullet-journal-2022 Den er veldig lik de gode gamle. Anonymkode: 53c8a...3af 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #5 Skrevet 3. august 2022 Jeg har også savnet de! Jeg fikk jo ny hvert år, og venner kunne skrive i boken, samt at man skrev dagbok. Disse fikk man kjøpt i vanlig dagligvare. Nå finner jeg de ingen steder.. Anonymkode: 8b8f0...ce4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har også savnet de! Jeg fikk jo ny hvert år, og venner kunne skrive i boken, samt at man skrev dagbok. Disse fikk man kjøpt i vanlig dagligvare. Nå finner jeg de ingen steder.. Anonymkode: 8b8f0...ce4 Nille har faktisk salg på det nå! Anonymkode: 6c173...860
Venno Skrevet 3. august 2022 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2022 Daria skrev (1 time siden): Sosiale medier og digitale læringsplattformer tok over. Da jeg begynte å jobbe i videregående i 2007, hadde vi dagbøker til utdeling og det var fortsatt litt interesse, men nå har jeg ikke sett noen (eller fått spørsmål om det) på over ti år. Kan skjønne at de eldste elevene har gått over på sosiale platformer.... men en skulle jo tro at det var et marked for de yngste. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har også savnet de! Jeg fikk jo ny hvert år, og venner kunne skrive i boken, samt at man skrev dagbok. Disse fikk man kjøpt i vanlig dagligvare. Nå finner jeg de ingen steder.. Anonymkode: 8b8f0...ce4 Ja, husker det var veldig stas og flere en kunne velge mellom. Skulle gjerne hatt en til min datter... hun hadde elsket det!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #8 Skrevet 3. august 2022 Ååå, husker disse! Garfield, Ole Brumm med sånn pels, Snoopy, Boys (tror jeg), Penny osv. Har mine enda🥰 Anonymkode: 3fe31...c62 9 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #9 Skrevet 3. august 2022 Har sett slike og lignende flere steder. Nille, Lagerhaus, Norli, Flying Tiger. Eneste dagligvare som kan ha disse er kanskje Coop sine største butikker som selger en del diverse annet enn bare matvarer. Kanskje Spar Kjøp og Outland fortsatt har slike. Det er riktignok langt mellom slike som fantes på 80 tallet. Da hadde man blant annet Pusur skoledagbøkene. Anonymkode: abb99...530
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ååå, husker disse! Garfield, Ole Brumm med sånn pels, Snoopy, Boys (tror jeg), Penny osv. Har mine enda🥰 Anonymkode: 3fe31...c62 Ja! Ole Brumm med pels 🥰🥰 Anonymkode: cddc7...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #11 Skrevet 3. august 2022 Hadde skoledagbok 5-9 klasse og det var nok mer alt annet enn kalender den ble brukt til… Overraskende mye vi fikk lov til å skrive i den i skoletiden, men på ettermiddagene var det utløp for kreativitet i den, med bilder, hilsener og mye mer. Tid som nå blir brukt på sosiale medier, så jeg forstår om det ikke er så stort marked for det. Mine skoledagbøker var tykke de første årene og jeg limte inn masse ekstra sider. Med tanke på at så mange bruker snap for tiden så er det færre som tenker på noe å spare minner i. Anonymkode: 89963...ae6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #12 Skrevet 3. august 2022 Dagbok, horoskop, «månedens» innfyllingssider, minnebok for venner, tegnesider, tegneserier, «om meg» osv.. Har også lett etter dette!! Hadde en sånn med «pels» på, har den enda liggende et sted.. Synd de ikke er å finne! Er nok et marked for det, typ 3.-7. klasse er jo perfekt! Anonymkode: 1a0ad...8f4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #13 Skrevet 3. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Ååå, husker disse! Garfield, Ole Brumm med sånn pels, Snoopy, Boys (tror jeg), Penny osv. Har mine enda🥰 Anonymkode: 3fe31...c62 Husker jeg hadde en slik på barneskolen. Anonymkode: 76990...5d0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #15 Skrevet 3. august 2022 Jeg fikk også en sånn. Men hadde egentlig ikke noe særlig venner å snakke om, og heller ingen andre jevnaldrene barn som hadde sånne bøker selv (og som dermed ikke kunne se noe "poeng" i å skrive i min bok heller) Blir selvfølgelig temmelig laber "interesse" hos meg også, etter noe sånn... Anonymkode: bd3c6...021
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #16 Skrevet 3. august 2022 Jeg hadde skoledagbøker fra: Pusur, o’boy, Topp og Plysj. Husker jeg elsket vennesidene der venner kunne skrive litt, tegne og gjerne lime på et lite bilde. Det sørget på en måte for å samle skoleklassene litt når man lot skoledagbøkene gå på rundtur i storefri slik at alle kunne skrive på vennesidene❤️ Har faktisk ikke sett noe lignende i butikkene siden 2008, men frem til 2017 så fikk vi utdelt skoledagbøker på høyskolene som er litt annerledes - vet ikke om de deles ut enda. Anonymkode: 4d93b...154 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #17 Skrevet 3. august 2022 Den jeg brukte mest var en jeg fikk i 2002 fra skolen! ungdomsskole. Anonymkode: 1c334...6f3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #18 Skrevet 3. august 2022 Topp skoledagbok😍😍 Jeg elsket følelsen av å bla i en ny skoledagbok! Og Gud så mange timer jeg brukte på den i løpet av året. Anonymkode: cd3c2...b9b 4 1
fuerza Skrevet 3. august 2022 #19 Skrevet 3. august 2022 Skoledagboken 😍 Jeg har også leitet etter dette. Kjøpte denne til min datter, som var det nærmeste skoledagbok jeg fant: https://www.bokklubben.no/barn-og-ungdom-dagboeker-og-notatboeker/mine-venner-minner-for-livet/produkt.do?produktId=16082100 Den slo dessverre aldri an slik jeg håpet, men hun er bare 8 år, så kanskje for ung. Nå fant jeg også denne: https://lekekassen.no/topmodel-min-vennebok-4-11034?utm_source=google&utm_medium=shopping&gclid=Cj0KCQjwuaiXBhCCARIsAKZLt3nWLrEcCMnz5MsAHLaLUtizg06hIcWBeMo2yEU6hLIEVZwh7uOA0QoaAqO9EALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #20 Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Topp skoledagbok😍😍 Jeg elsket følelsen av å bla i en ny skoledagbok! Og Gud så mange timer jeg brukte på den i løpet av året. Anonymkode: cd3c2...b9b Åja! Hadde også Topp en god del år. Var høydepunkt når årets skoledagbok ble kjøpt inn husker jeg 🥳🥳 Anonymkode: a31ef...133 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå