Gå til innhold

Er kvinner som får orgasme lett oftere utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere det? Bare ser for meg at man får langt mindre ut av å pule en kollega på do på jobben eller en random oppetter en vegg på byen hvis man ikke får orgasme lett.

Anonymkode: 785d4...c9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror dere det? Bare ser for meg at man får langt mindre ut av å pule en kollega på do på jobben eller en random oppetter en vegg på byen hvis man ikke får orgasme lett.

Får lett orgasme, har ingen interesse av utroskap. Jeg kan være utagerende seksuelt så lenge jeg er trygg og da kreves det eksklusivitet. Jeg har ikke vært interessert i å pule rundt, jeg holder meg til forhold.

Anonymkode: e2516...c67

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

I så fall trenger jeg aldri å bekymre meg over at samboer er eller kommer til å bli utro. 

Anonymkode: 5e5c7...5e5

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei trenger trygghet i forholdet for å få orgasme. Så nei, har aldri vært utro

Anonymkode: 83d3e...628

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi som strever med å få orgasme, er oftere utro, i håp om å finne en som kan knekke koden.

Anonymkode: 599d5...4e5

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei, vi som strever med å få orgasme, er oftere utro, i håp om å finne en som kan knekke koden.

Å🤔 Det høres ut som et frustrerende prosjekt.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er mest utro uansett. 41% av kvinner mot 37% av menn. I tillegg underrapporterer kvinner. 

Anonymkode: f02f5...977

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner er mest utro uansett. 41% av kvinner mot 37% av menn. I tillegg underrapporterer kvinner. 

Jeg tror nok dette stemmer. Kvinner er kanskje mer utro, men det har neppe noe med hvor lett man får orgasme å gjøre.

Anonymkode: 39f08...922

• Liker 1
Skrevet

Nei. Kvinner som lett får orgasme er jo fornøyde med sexen med sine sexpartnere, og har mindre behov for å søke spenning andre steder. Jeg kommer veldig lett. Jeg har aldri vært utro, og har heller aldri hatt noe ønske om å være utro.

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (8 minutter siden):

Nei. Kvinner som lett får orgasme er jo fornøyde med sexen med sine sexpartnere, og har mindre behov for å søke spenning andre steder. Jeg kommer veldig lett. Jeg har aldri vært utro, og har heller aldri hatt noe ønske om å være utro.

Signerer denne

Anonymkode: 84c17...63a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvor skulle jeg det? Sex med mange nye partner gir meg lite. Og siden jeg lett får orgasme så har jeg bra sex der jeg er.

Anonymkode: 6c59d...4e3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror nok dette stemmer. Kvinner er kanskje mer utro, men det har neppe noe med hvor lett man får orgasme å gjøre.

Anonymkode: 39f08...922

Det stemmer. Kom en ny studie i 2021. Sitter nok  langt inne for tantene her inne å akseptere empirien dog :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det stemmer. Kom en ny studie i 2021. Sitter nok  langt inne for tantene her inne å akseptere empirien dog :)

Hva er vanskelig å akseptere, at kvinner er mye utro?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke di er verken mer eller mindre utro.  Men tror de kanskje ønsker med sex

Skrevet (endret)

Det er en rekke årsaker til utroskap.  Kjedsomhet, hevn, søken etter nye seksuell opplevelser, sexavhengighet, oppmerksomhetssøken, svake øyeblikk, alkohol, og en ofte undervurdert faktor er hormonforstyrrelser. 

Jeg vil tro at det som øker faren for utroskap er mangel på impulskontroll, lav selvfølelse, mangel på grensersetting,  og uvettig omgang med rusmidler, spesielt alkohol

Endret av artigmedsex
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
artigmedsex skrev (3 timer siden):

Det er en rekke årsaker til utroskap.  Kjedsomhet, hevn, søken etter nye seksuell opplevelser, sexavhengighet, oppmerksomhetssøken, svake øyeblikk, alkohol, og en ofte undervurdert faktor er hormonforstyrrelser. 

Jeg vil tro at det som øker faren for utroskap er mangel på impulskontroll, lav selvfølelse, mangel på grensersetting,  og uvettig omgang med rusmidler, spesielt alkohol

Signerer denne. Jeg har et stort problem med utroskap i fylla, derfor drikker jeg sjelden da jeg i utgangspunktet ikke har noe behov for å være utro. Inntak av alkohol = utroskap 🙋‍♀️

Anonymkode: c889b...c01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Signerer denne. Jeg har et stort problem med utroskap i fylla, derfor drikker jeg sjelden da jeg i utgangspunktet ikke har noe behov for å være utro. Inntak av alkohol = utroskap 🙋‍♀️

Anonymkode: c889b...c01

Hva er det som skjer når du blir full da? Mister du hukommelsen og glemmer at du har en mann?

Anonymkode: 65438...471

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Huff enda en grunn til å styre unna sånne...

Anonymkode: 6f75c...d63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke har noen betydning for om kvinner er utro. Typisk en sånn greie som menn kan innbille seg. 

Anonymkode: 3e5f6...c7f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Feil.

https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594

Fra omtalen av rapporten om verdens største befolkningsundersøkelse verd. seksualitet

Det er første gang danskene har et vitenskapelig tall for dette , og det er overraskende, forteller en av forskerne som står bak rapporten til danske TV2. Ser du deg omkring på arbeidsplassen, så har hver femte mannlige kollega statistisk sett vært utro.

– Det er tankevekkende at tallene er så høye. Når langt flere menn er utro, tyder det på at de har sterkere sexdrift enn kvinnene – og at de i høyere grad er klare til å handle ut fra den, sier Morten Frisch fra danske Statens Serum Institut.

Hele 23 prosent av mennene i rapporten har vært utro med sin nåværende partner. Hos kvinnene gjelder det 14 prosent.

Anonymkode: 91154...fbd

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...