Gå til innhold

Noen flere som enda ikke har fått covid-19


Gjest fransine

Anbefalte innlegg

Over halve befolkningene har ennå ikke hatt covid, då det er ikke akkurat uvanlig.

Er selv Rhesus-positiv og har ennå ikke hatt det (HVs jeg vet).

Her ser msn andel som er registrert smittet, men antakelig er det jo en del mørketall https://www.fhi.no/sv/smittsomme-sykdommer/corona/dags--og-ukerapporter/dags--og-ukerapporter-om-koronavirus/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er hvor mange som har hatt det uten å vite om det? Tipper det er store mørketall her da testene slår ut på det meste av småforkjøleser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (10 timer siden):

Dere er heldige, syns jeg. 
Jeg er faen meg tripplevaksinert og har hatt 4 ganger covid. A+ blod. Jeg unner INGEN å ha covid. Den som sier det bare er en influensa kan ta seg en bolle. Første gang måtte jeg ha pustehjelp og hentet av ambulanse. Og etter 1-2-3 og 4.infeksjonen er kroppen min fullstendig ødelagt. 

Du har nok vært uheldig. De fleste får få symptomer og det gjelder både uvaksinerte og vaksinerte. Selv var jeg svimmel et par timer og er uvaksinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chlypa skrev (16 timer siden):

Dere er heldige, syns jeg. 
Jeg er faen meg tripplevaksinert og har hatt 4 ganger covid. A+ blod. Jeg unner INGEN å ha covid. Den som sier det bare er en influensa kan ta seg en bolle. Første gang måtte jeg ha pustehjelp og hentet av ambulanse. Og etter 1-2-3 og 4.infeksjonen er kroppen min fullstendig ødelagt. 

Var hjemme fra jobb to dager med ekstrem hodepine og febersymptomer. Er 0+ tror jeg og har tatt 3 vaksiner. Heller ingen etter-covid greier. Syns heilt ærlig influensa er mye verre. 😅🙈

Endret av Rem
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt det. Prøvde å få det når ungene hadde det, men nei. Blodtype AB+. Aldri hatt influensa og blir sjeldent forkjølet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått corona enda.    Nesten rart, da resten av familien har hatt det både en og to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...