Gå til innhold

Damer: Har dere prøvd glory hole ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe dere kunne tenkt å prøve ut ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd med mannen min på gøy. Kunne ALDRI gjort det med en fremmed. 

Anonymkode: 734a8...044

AnonymBruker
Skrevet

Gud nei. Altfor redd for sykdommer. 

Anonymkode: c1036...e47

• Liker 6
Skrevet

Neitakk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Kunne aldri tenkt meg å være tømmestasjon for fremmede menn på den måten der. Ikke noe utbytte for kvinnen.

Anonymkode: a060b...f8e

• Liker 4
Skrevet

Ingen oppegående kvinner vil risikere sykdommene det kan medføre. Da hadde det skjedd med kondom og uten at man berørte annet enn kondomet. Hpv vaksine hadde også vært et must for de fleste.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat den er litt drøy. 

Du skal være langt utenfor normalen hvis dette tenner deg. 

Anonymkode: f23e4...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke prøvd og vil aldri i verden prøve det. Kan ikke se at det skal gi meg noe som helst, annet enn gonoré og klamydia.

Anonymkode: b9b90...c1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan være en fin fantasi hvis jeg er skikkelig kåt. Aldri noe jeg ville prøvd. 

Anonymkode: dc1ae...edf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fantaserer om det, men kun med kondom selvsagt. Fantaserer også å ligge bak en vegg med spredte ben og en  eller flere menn (beskyttet selvsagt) kunne gjøre det han ville med meg.

Anonymkode: ffe97...742

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg hatt null utbytte av, til og med også som fantasi.

Anonymkode: 40b3d...d9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange nei her? Er ikke dette noe damer egentlig gjør? Betyr det at den skjeggete damen på andre siden av gloryholet jeg gikk til ikke var en dame likevel??!

Anonymkode: 6d2f9...b69

AnonymBruker
Skrevet

Nei ville ikke sugd vilt fremmede, men jeg fantaserer som en annen skrev her om å ligge bak en vegg og bli tatt av forskjellige menn.

Anonymkode: aac09...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Med fremmed, ikke hatt sex eller sugd for det virket for skummelt, noe som egentlig det ikke burde da selv om det er kvinner her som snakker om sykdommer etc, kan de alle ærlig tatt si at de aldri har hatt et ONS med bare p-pille som beskyttelse? Mange vil garantert kan si det, det er bare derimot 0% sjanse for at ingen kvinne på forumet her har aldri kondomfri sex med en helt fremmed mann de bare har danset, klinet med og kanskje sagt 10 ord til iløpet av hele kvelden. Men jeg gav en handjob, og regnet med, viste seg jeg hadde rett etter vi var ferdig at det var en fyr jeg hadde danset med og gnidd rompa mi mot han tils den ble hard.

Derimot gjort det med mannen, under rollespill hvor vi lattet som at vi ikke kjente hverandre og begge hadde skrevet en erotisk bakgrunnshistorie til den andre som vi leste før kvelden startet. Noe vi har gjort flere ganger, skrevet karakterer for hverandre i all slags ulike sjangere. Vi er veldig lekne av oss både i og utenfor senga, har reist til conventions for å cosplaye og mye slike ting hvor vi så godt det går, prøver å ikke bryte karakter.

Vil anbefale å prøve glory hole iallefall en gang med en kjæreste, for da får man jo fortsatt økt puls av at man kan bli oppdaget, og det var spesielt å ikke ha noen annen kontakt enn bare tilgang til penisen hans.

Anonymkode: f5ebf...fff

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst, men tør ikke pga sykdommer. Liker ikke suge med kondom..

Jeg er 36.

Anonymkode: 7e6cf...24d

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, jeg fantaserer om det, men kun med kondom selvsagt. Fantaserer også å ligge bak en vegg med spredte ben og en  eller flere menn (beskyttet selvsagt) kunne gjøre det han ville med meg.

Hvorfor bruker du kondom i fantasiene dine? Hva skjer hvis du glemmer det en gang?

Er det sånn fantasivenner blir unnfanget?

Anonymkode: 7fda1...5a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor bruker du kondom i fantasiene dine? Hva skjer hvis du glemmer det en gang?

😁

Anonymkode: e10f2...f8e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 6.50):

Realisme i fantasiene🤣 får litt gulp-følelse av å kunne få en kjønnssykdom. 
Hver gang jeg ser gangbang er det en bitanke om at sykdommene flyter fritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...