Gå til innhold

Hvorfor er høyde så sinnsykt viktig fir dere damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er høyde så sinnsykt viktig for dere? Er i 20 åra selv og merker at jenter på denne alderen er så sinnsykt overfladiske. Hører hele tiden jenter på 160 som vil ha menn på over 180. Jeg er 170 selv og det er tydeligvis dverg i mange sine øyne. Jeg kan endre på legit alt annet utseendetmessig men er frustrerende når man dømmes på den ene tingen som er bestemt av genetikk. 

Anonymkode: fa4f8...34f

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe fir

Anonymkode: fa178...1e4

AnonymBruker
Skrevet

Høyde er sexy, kun derfor.

Anonymkode: bf1fe...45a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker at menn er høyere enn dem selv, så kanskje kvinner på 170 og nedover er ditt beste marked. Men det er et rimelig stort marked da og ingenting å grine for. 

Anonymkode: 68f69...1a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke bare kvinner som er opptatt av høyde. Mange menn også. Fått slengt i tryne mange ganger at jeg er for høy 🤷‍♀️

Anonymkode: 5c288...db3

• Liker 25
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en kvinne som er høyere enn deg da? I så fall er du sjelden.

Anonymkode: 5de92...536

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er null opptatt av høyde. Samboeren min er lavere enn meg.

Anonymkode: 346e1...3e3

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og synes høye kvinner er attraktive.

Anonymkode: 4f5bd...d0d

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil du ha en kvinne som er høyere enn deg da? I så fall er du sjelden.

Anonymkode: 5de92...536

Personlighet og karakter er viktigst for meg og føler at jeg er helt alene om å ikke bry seg om utseendet. Blir bokstavligtalt rejecta på grunn av utseendet av damer på min alder som er kraftig overvektige. Driver med bodybuilding så vektlegger sunnhet og livsstil veldig, men ellers kunne jeg ikke brydd meg mindre om utseendet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner liker at menn er høyere enn dem selv, så kanskje kvinner på 170 og nedover er ditt beste marked. Men det er et rimelig stort marked da og ingenting å grine for. 

Anonymkode: 68f69...1a4

Damer i den høydeklassen på min alder har fortsatt krav om gutter på 180+ fordi de skal «gå i høyhæler». 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Som dame som dater damer ,så skjønner jeg mange av heterodamene der. Er hun maskulin må hun være høyere enn meg. Punktum! Er hun feminin bør hun være lavere, men kan være på samme høyde. Men ihvertfall ikke høyere enn meg.

Anonymkode: 2f055...dc2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Personlighet og karakter er viktigst for meg og føler at jeg er helt alene om å ikke bry seg om utseendet. Blir bokstavligtalt rejecta på grunn av utseendet av damer på min alder som er kraftig overvektige. Driver med bodybuilding så vektlegger sunnhet og livsstil veldig, men ellers kunne jeg ikke brydd meg mindre om utseendet. 

Oi, ok. Kan det hende at de skjønte at du ikke tenker så fint om overvektige?

Anonymkode: 4b0b6...2ff

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 178 og føler meg allerede maskulin nok. Er mest fornøyd med samme høyde og oppover, men har vært sammen med lavere menn.

Men for meg er det altså fordi jeg føler meg mer feminin om mannen er litt høyere. 

Jeg har også selvsagt fått høre det hele mitt liv, "oi du var høy", "SVK" osv. Så noe usikkerhet har jeg rundt høyden min. 

Anonymkode: e85ac...9f9

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Oi, ok. Kan det hende at de skjønte at du ikke tenker så fint om overvektige?

Jeg har ikke noe i mot overvektige, men jeg får automatisk mye mer respekt for deg om du faktisk har som mål gå ned i vekt. Overvekt er helseskadelig, det kan ikke diskuteres en gang. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du bør kanskje bli litt kjent med damer før dere dater, sånn at dere begge skjønner at kjemi og felles interesser/verdier er viktigst.

Da kan du se forbi litt ekstra vekt, og de kan se forbi manglende høyde.

Min mann er muligens 1 cm lavere enn meg, og opptil 10 cm lavere hvis jeg bruker høye hæler, men det har ingenting å si, for vi matcher utrolig bra ellers. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sexy med en høy mann. Likevel er samboeren min like høy som meg (168), det er jo ikke det viktigste. Er vel sammenlignbart med at menn liker timeglassfigur 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 6e6c8...5a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke noe i mot overvektige, men jeg får automatisk mye mer respekt for deg om du faktisk har som mål gå ned i vekt. Overvekt er helseskadelig, det kan ikke diskuteres en gang. 

Det er en diskusjon for en annen gang, ja :) Jeg bare reagerer på den holdningen om at du liksom nedlater deg til å være interessert i dem til tross for overvekten, hvordan våger de å avvise deg?! Mulig det ikke var sånn du mente det men det var sånn det fremstod.

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er en diskusjon for en annen gang, ja :) Jeg bare reagerer på den holdningen om at du liksom nedlater deg til å være interessert i dem til tross for overvekten, hvordan våger de å avvise deg?! Mulig det ikke var sånn du mente det men det var sånn det fremstod.

Det var virkelig ikke meningen å virke frekk eller dømmende, spesielt siden jeg selv har blitt kraftig mobba gjennom ungdomstida, men jeg vet selv hvor mye bedre man føler når man er normalvektig. Jeg kan godt date noen som er overvektig, men jeg synes ikke det blir så attraktivt når personen antyder at de ikke vil endre på vekta for helsas skyld. Det har absolutt ingenting med utseendet å gjøre, men mer om hvordan du er som person, om du har bra viljestyrke og «drive» for å alltid bli en bedre versjon av deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare skulle ønske at folk ikke dømte så mye basert på hvordan man ser ut. Jeg har hittil ikke møtt en eneste person på min alder som dømmer basert på personlighet og hvordan de behandler folk rundt seg. Jeg hadde en oppfatning om at folk flest verdsatte dette helt til i år. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...