Gå til innhold

Kan du i detalj fortelle om din første cuckold-opplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Akkurat det gjør dama også. Prøver liksom å forsikre om at jeg knuller henne like bra, men den kjøper jeg ikke. Hun er forholdsvis dyp og romslig, og kommer stort sett hver gang,  når jeg bruker en stor dildo på henne, samtidig som hun stimulerer klitten selv. Det er langtfra like lett å få til med min.... Hun er nok en skikkelig  Size Queen, uten at hun vil innrømme det helt, verken overfor seg selv eller meg.......

Anonymkode: 754aa...950

Dette er nok en "mannegreie" og kanskje har damene nok med oss? Jeg tenner i alle fall på tanken at hun har seg med andre litt bedre utrustete gutter/menn.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
911 skrev (22 minutter siden):

Dette er nok en "mannegreie" og kanskje har damene nok med oss? Jeg tenner i alle fall på tanken at hun har seg med andre litt bedre utrustete gutter/menn.

Vi har prøvd det en gang,  dessverre hadde han ikke så stor kuk. Men det var nå opphissende å se henne nyte det for det.

Anonymkode: 75d89...5cb

• Liker 1
Skrevet

Litt på siden, men tillater meg å dele noen tanker siden tema er det samme.

Min kone gjennom 15 år hadde i sine yngre dager et (relativt) langvarig forhold til en mann fra Gambia, og jeg har mistanke om at han var en god del større enn meg selv om jeg er godt over gjennomsnittlig utstyrt. Hun får alltid lange og kraftige orgasmer med meg, så jeg er slett ikke usikker på min tilstrekkelighet på noen måte, men jeg klarer heller ikke slutte å fantasere om å være flua på veggen mens hun har sex med en velutstyrt mørkhudet afrikaner. Vurderer å lufte tanken med henne selv om hun er tilsynelatende konservativ når det kommer til sex og ekteskap-les monogam. Tenker dere kvinner (og menn?) at det er lurest å holde kjeft om fantasien, at hun kan få inntrykk av at jeg ser på henne som et objekt for min egen nytelse, eller kan det tenkes at hun når hun skjønner at det er seriøst ment kanskje kunne «bli med på leken»?

Anonymkode: aa53d...c9f

• Hjerte 1
Skrevet
911 skrev (På 31.8.2022 den 23.03):

Ja, at det skal være så fordømt opphissende. 🙃

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 8/31/2022 at 8:02 PM, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne, og min samboer har hintet frempå at dette kunne vært litt tennende faktisk. Eller, vi hadde en pause hvor jeg datet andre. Og så har det blitt nevnt i ettertid. Og han sier at han nesten tenner litt på det. Tanken på meg med noen andre. Så jeg spilte litt dum og spurte om det var sånn mtp trekant han mente, eller det som kalles cuck old. Han sa det siste. Og flere perioder har "leken" vår vært at han har gitt meg orgasme, men avbrutt selv. Han sier han liker å bli kåt, men ikke få. 

Hvordan kan jeg ta opp dette med han videre? Jeg kunne virkelig tenkt meg det 🙈 Samtidig hadde det vært helt uaktuelt for meg å se han med en annen dame. Mens han sier han nesten synes det er litt godt med sjalusi. Han har også sagt det er greit om jeg kliner litt med andre på byen, men det har jeg ikke gjort, føles nesten enda mer feil det.

Anonymkode: 5ebff...8cd

Er det du eller han som har tatt det opp når dere har prata om det?

Anonymkode: 68ea0...76d

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er det du eller han som har tatt det opp når dere har prata om det?

Anonymkode: 68ea0...76d

Ingen tok det egentlig opp, jeg presiserte at jeg hadde datet under pausen, og spurte om det var veldig vanskelig for han. Først var det ja, og så sa han at han nesten ble tent av tanken på meg med noen andre. Og så var det jeg som spurte om han mente "cuck old"-greien. Pluss at han har sagt at jeg kan få kline ute på byen (sagt uoppfordret, at om jeg rotet var det greit, for det var han jeg kom hjem til). Jeg har sagt det er uaktuelt, men det var jo i en helt annen samtale enn den hvor han sa han ble tent. Han sa forøvrig at han nesten likte følelsen av sjalusi når han tenkte på om jeg rotet på byen da. 

Ellers har vi ikke snakket om det siden. Men tidlig i forholdet sa han at han ikke ville ha noen trekant, som jeg har hatt tidligere med to menn. (Jeg sa at jeg ikke klarte trekant med ekstra dame, for JEG klarer ikke tanken på å se han med noen andre)

Jeg prøvde å google hun jeg fikk tips om her, men synes ikke det var noe konkret, tør ikke låne meg bøker. Har jo lirket frem noen fetisher for han etterhvert gjennom samlivet, men det tok lang tid. Han var veldig "streit" da vi møttes, hadde aldri snakket om sex med ekspartner, bare hatt det. Aldri oral eller noenting. Har fått utviklet oss masse sammen! Men her føles det litt som at jeg ber om noe fra han, som for meg virker forferdelig (jeg klarer ikke se for meg han med noen, det er mareritt). Men han har jo ymtet frempå at han kunne likt det. Ømtålig tema. 

Gjest Kruttlapp
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen tok det egentlig opp, jeg presiserte at jeg hadde datet under pausen, og spurte om det var veldig vanskelig for han. Først var det ja, og så sa han at han nesten ble tent av tanken på meg med noen andre. Og så var det jeg som spurte om han mente "cuck old"-greien. Pluss at han har sagt at jeg kan få kline ute på byen (sagt uoppfordret, at om jeg rotet var det greit, for det var han jeg kom hjem til). Jeg har sagt det er uaktuelt, men det var jo i en helt annen samtale enn den hvor han sa han ble tent. Han sa forøvrig at han nesten likte følelsen av sjalusi når han tenkte på om jeg rotet på byen da. 

Ellers har vi ikke snakket om det siden. Men tidlig i forholdet sa han at han ikke ville ha noen trekant, som jeg har hatt tidligere med to menn. (Jeg sa at jeg ikke klarte trekant med ekstra dame, for JEG klarer ikke tanken på å se han med noen andre)

Jeg prøvde å google hun jeg fikk tips om her, men synes ikke det var noe konkret, tør ikke låne meg bøker. Har jo lirket frem noen fetisher for han etterhvert gjennom samlivet, men det tok lang tid. Han var veldig "streit" da vi møttes, hadde aldri snakket om sex med ekspartner, bare hatt det. Aldri oral eller noenting. Har fått utviklet oss masse sammen! Men her føles det litt som at jeg ber om noe fra han, som for meg virker forferdelig (jeg klarer ikke se for meg han med noen, det er mareritt). Men han har jo ymtet frempå at han kunne likt det. Ømtålig tema. 

Han har nok savnet deg veldig i perioden da du var borte, og da gjorde det vondt. Han har nok følt på mye som går begge veier der.

Så bra at dere utvikler dere godt sammen, dere er nok riktige for hverandre. Er dere gode på kommunikasjon da, eller har dere mye som dere ikke tør å dele med hverandre?

Hvem er temaet mest ømtålig for, deg eller han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 10.30):

Du er på feil plass. Helt feil kvinner her inne til at du skal få svar på slike ting. Her finner du stortsett konservative tanter som naivt tror på livslangt monogami og knapt onanerer på egenhånd

Anonymkode: 32a5e...d70

Og disse kvinnene er nettopp årsaken til at interessen for cuckolding er oppstått. Livets paradoks.

Anonymkode: c895d...72f

Skrevet
Kruttlapp skrev (11 timer siden):

Han har nok savnet deg veldig i perioden da du var borte, og da gjorde det vondt. Han har nok følt på mye som går begge veier der.

Så bra at dere utvikler dere godt sammen, dere er nok riktige for hverandre. Er dere gode på kommunikasjon da, eller har dere mye som dere ikke tør å dele med hverandre?

Hvem er temaet mest ømtålig for, deg eller han?

Jeg har ikke turt å dele min fetish, enda hvor mange år vi har hatt sammen.. Synes det er litt flaut å komme med uoppfordret. 

Men han har jeg klart å lirke mye ut av, og hadde han spurt like mye tilbake så hadde nok kanskje jeg delt også. Hele forholdet vårt var nok i starten (og er til tider enda) basert på at jeg er mye mer seksuell enn han, og har prøvd mer og har vært mye mer åpen og frigjort. Tok lang tid å få han trygg nok til at han turte å gjøre det han hadde lyst til, han var veldig låst i hva han trodde var "greit". 

Og temaet med dette er nok mest ømtålig for meg. Jeg er svært redd for å såre han. Veldig redd for at jeg har misforstått, eller at jeg skulle si noe som jeg ikke kan ta tilbake. Jeg vet jo hvor lang tid jeg har brukt på å bygge opp selvtilliten hans, og er så redd for å ødelegge det på noe vis. Men jeg har jo god tid da, vi har vel forhåpentligvis sånn 30-40-50 års tid igjen sammen :) 

Skrevet
On 8/1/2022 at 11:21 PM, AnonymBruker said:

Tar denne som anonym. Ganske tidlig i forholdet innså jeg at hun nok kunne ha glede av vesentlig større peniser enn det gjennomsnittsmannen, inkludert meg selv kan stille opp med. Vi ble et par som rimelig godt voksne, og snakket fort åpent om sex, seksuelle erfaringer og fantasier. Etter en tid fikk vi kontakt med en mann via en nettside, som virket lovende. Godt utstyrt var han ihvertfall, 19 cm lang, og 15-16 rundt ifølge det han skrev. Så vi avtalte et møte, som fort endte opp på hotellrommet hans. Mannen var avslappet og naturlig, og det tok ikke lang tid før fruen hadde kuken hans i munnen. Det viste seg at han ikke hadde overdrevet størrelsen, og det kilte i magen når jeg visste at han snart kom til å la den skli inn i henne. Da akkurat det skjedde sukket hun tungt av vellyst og kåtskap. Han knullet henne lenge og grundig før han til slutt kom. Da tok jeg henne bakfra, og kom rimelig fort. Fitta hennes var uvanlig våt og hoven. Kan ikke si annet enn at opplevelsen ga mersmak for oss begge, og vi har i ettertid hatt flere lignende treff med andre menn. Både moderat og godt utstyrte. Hun har vel på sett og vis prøvd å tone ned betydningen av kuk størrelse, men ut fra lydene og kroppsspråk er jeg helt overbevist om at hun definitivt har mer utbytte av store. Jeg kunne faktisk likt å se henne tatt under grundig "behandling" av to skikkelig velutstyrte menn. Gjerne i kategorien 20+/ 17+ omkrets. Det hadde vært noe, det...

Anonymkode: 754aa...950

Fin historie 🤩

Eg kan stille 17cm Lang 17,3 rundt.

Anonymkode: ea8fd...0c9

Skrevet

Hadde ikke takla dette.
Hadde dødd av sjalusi og hadde aldri klart og sett på henne på samme måte.

I mitt hode er fantasi fantasi, og blir aldri å prøve.

Anonymkode: 5b91a...393

• Liker 1
Skrevet

glemte også å skrive:

Dette kan være farlig for forholdet.

Plutselig så går kjæresten til den andre fyren og du ender opp alene. 

Anonymkode: 5b91a...393

• Liker 2
Gjest Kruttlapp
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke turt å dele min fetish, enda hvor mange år vi har hatt sammen.. Synes det er litt flaut å komme med uoppfordret. 

Men han har jeg klart å lirke mye ut av, og hadde han spurt like mye tilbake så hadde nok kanskje jeg delt også. Hele forholdet vårt var nok i starten (og er til tider enda) basert på at jeg er mye mer seksuell enn han, og har prøvd mer og har vært mye mer åpen og frigjort. Tok lang tid å få han trygg nok til at han turte å gjøre det han hadde lyst til, han var veldig låst i hva han trodde var "greit". 

Og temaet med dette er nok mest ømtålig for meg. Jeg er svært redd for å såre han. Veldig redd for at jeg har misforstått, eller at jeg skulle si noe som jeg ikke kan ta tilbake. Jeg vet jo hvor lang tid jeg har brukt på å bygge opp selvtilliten hans, og er så redd for å ødelegge det på noe vis. Men jeg har jo god tid da, vi har vel forhåpentligvis sånn 30-40-50 års tid igjen sammen :) 

Forstår at du ikke vil såre han. Var han såra da dere pratet om det?
Vil du beholde fetishen din som en fantasi, eller vil du gjennomføre den en/flere ganger?

Er det egentlig du som bygger opp selvtilliten hans? Du får han til å høres litt skjør ut, og det er det jo ikke sikkert at han er🙂

Endret av Kruttlapp
Skrevet
Kruttlapp skrev (46 minutter siden):

Forstår at du ikke vil såre han. Var han såra da dere pratet om det?
Vil du beholde fetishen din som en fantasi, eller vil du gjennomføre den en/flere ganger?

Er det egentlig du som bygger opp selvtilliten hans? Du får han til å høres litt skjør ut, og det er det jo ikke sikkert at han er🙂

Nei, han har ikke vært såret :)  Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal komme inn på temaet igjen? Vi har jo hatt "forteller-sex", der jeg feks. har presentert en illusjon av at vi er to damer som driver med han under sex samtidig. Altså bind for øynene og så forteller jeg at vi er to rundt han, beskriver hvordan hun ser ut og at nå er det hun som tar på han osv. Og litt gøyal fetishsex med føtter/strømper osv. Og flere ganger der han frivillig ikke kommer, men får meg til å komme. Fordi han synes det er "godtvondt" å være kåt og ikke få gjort noe. 

(Jeg kunne tenkt meg å prøve min fetish, den er faktisk veldig uskyldig, så bare tull at jeg ikke tør å si det.)

Gjest Kruttlapp
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, han har ikke vært såret :)  Jeg bare skjønner ikke hvordan jeg skal komme inn på temaet igjen? Vi har jo hatt "forteller-sex", der jeg feks. har presentert en illusjon av at vi er to damer som driver med han under sex samtidig. Altså bind for øynene og så forteller jeg at vi er to rundt han, beskriver hvordan hun ser ut og at nå er det hun som tar på han osv. Og litt gøyal fetishsex med føtter/strømper osv. Og flere ganger der han frivillig ikke kommer, men får meg til å komme. Fordi han synes det er "godtvondt" å være kåt og ikke få gjort noe. 

(Jeg kunne tenkt meg å prøve min fetish, den er faktisk veldig uskyldig, så bare tull at jeg ikke tør å si det.)

Ja, det er igjen den kommunikasjonen.

Endret av Kruttlapp
Skrevet

Nå har jo jeg hatt samme samboer i nærmere 20 år og "det ble bare slik"

Ikke viste jeg den gangen at dette var noe begge satte pris på.

Om jeg hadde endt opp med en ny partner så tror jeg eventuelle forslag rundt dette måtte ha kommet opp tidlig før ting hadde blitt seriøst.

Jeg hadde ikke hatt peiling på hvordan man hadde tatt opp dette etter lang tids forhold uten at hun da evt hadde blitt fornærmet eller følt seg tråkket på, selv om det da hadde vært snakk om en ekstra mann og ikke en ekstra kvinne.

Når det er sagt så er nok dette en typisk mannetankegang "jammen jeg er jo snill med deg, det er jo kun for din glede at jeg tilbyr deg en ekstra fyr"

Som jeg alltid har sagt, vi menn er uhyggelig enkle, kvinner er ofte unødvendig komplekse 😅

Skrevet
On 9/1/2022 at 9:12 PM, AnonymBruker said:

Litt på siden, men tillater meg å dele noen tanker siden tema er det samme.

Min kone gjennom 15 år hadde i sine yngre dager et (relativt) langvarig forhold til en mann fra Gambia, og jeg har mistanke om at han var en god del større enn meg selv om jeg er godt over gjennomsnittlig utstyrt. Hun får alltid lange og kraftige orgasmer med meg, så jeg er slett ikke usikker på min tilstrekkelighet på noen måte, men jeg klarer heller ikke slutte å fantasere om å være flua på veggen mens hun har sex med en velutstyrt mørkhudet afrikaner. Vurderer å lufte tanken med henne selv om hun er tilsynelatende konservativ når det kommer til sex og ekteskap-les monogam. Tenker dere kvinner (og menn?) at det er lurest å holde kjeft om fantasien, at hun kan få inntrykk av at jeg ser på henne som et objekt for min egen nytelse, eller kan det tenkes at hun når hun skjønner at det er seriøst ment kanskje kunne «bli med på leken»?

Anonymkode: aa53d...c9f

M39 

Uten noe erfaring innen tema så vil eg tru dem aller fleste damer ville likt det du beskriver.

Eg fantaserer litt om det selv,og gjerne være med i økten soppas hun ligger rett ut etterpå!

Men tru også det kan bli starten på slutten med noe slikt,hva med mine egne følelser for henne etterpå,vi har det så bra no att det får bare være ein ronkefantasi.

Anonymkode: ea8fd...0c9

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg begynner litt forsiktig her, så passer ikke helt til trådstarters spørsmål, men allikavel min første cuckold-opplevelse med nåværende. Min samboer var lenge på vei ut av et forhold, og av ulike årsaker var det var aldri meningen vi to skulle ende opp sammen. Jeg holdt henne derfor på en armlengdes avstand et par år. Og i et desperate forsøk på å komme over meg flørtet hun litt med en annen. En lørdag jeg var i en annen by skrev vi meldinger mens hun var ute på byen. Der traff hun han andre og jeg oppfordret henne til å bli med han hjem - fordi jeg tente på det selv, og følte meg trygg på at det uansett egentlig var meg hun ville ha. Jeg hørte ikke mer fra henne og sovnet, men våknet til en angrende synder dagen etterpå. Hun kunne da på meldinger fortelle om at de hadde klinet i taxien og på sofaen, mens han hadde befølt henne under BHen. Hun fikk dårlig samvittighet for meg og kjente at det ikke føltes riktig, avbrøt det hele og dro hjem. Jeg fikk henne heldigvis på et besøk samme kveld (søndag), og sexen var som ventet fantastisk, like kåte og lengtende etter hverandre begge to!

Anonymkode: 6431c...187

Skrevet

Tanken kan være pirrende når vi er ruser. Om så med en annen mann eller kvinne. Men begge to er alt for sjalu til at det noensinne kunne gått seg til. Hun sier rett ut at hun hadde banket dama opp om hun hadde sett meg penetrere/slikke/gjøre whatever med henne. En mann ? Større enn meg ? Hadde kanskje likt det der og da, men hadde nok angstet som faen av det i etterkant, og avsluttet det hele. 

Det får holde med dildo lek. Som en "3" person. Gøy med en i hvert hull. Går fint at dildoen er mye større enn min. Settingen som gjør det hele tennende for henne. Hun ser jeg nyter. Da nyter hun ekstra. Og voila. Squirter oftere med meg, da jeg kan ta henne hardt uten at det gjør vondt for henne på noen som helst måte. Pikken er tykk nok til at den hele tiden støter på g-punktet, og da squirter hun som et uvær. 

Hennes nytelse er min. Gjør meg ingenting om jeg ikke kommer, så lenge hun kommer flere ganger. 

Men som regel kommer vi på likt. Når hun skriker at "nå kommer jeg snart", slås en bryter på i hodet og jeg kjører på til det sier pang for begge. 

En 3. person vil altså aldri skje, selv om tanken kan være pirrende til tider. 

Det hadde ødelagt, uten tvil. 

Anonymkode: 7a321...851

• Liker 1
Skrevet

Tenker på at hun har sex med andre hver eneste gang jeg onanerer. Har veldig lyst til å prøve det igjen.🥰

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...