AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #21 Skrevet 29. august 2022 Heldig er de damene som har menn som fantaserer om dette. Jeg hadde jublet om min mann tente på dette, må jo være en drøm å få lov til å ha sex med masse velutstyrte menn 😄 Anonymkode: 23f7f...891 7 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #22 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 12.06): Dette forumet kan da umulig være det beste stedet å finne runkemateriale? Er så stusselig å se slike innlegg dukke opp med gjevne mellomrom. Anonymkode: 00b22...eee STUSSELIG! Og gudhjelpe meg så enfoldig! Trist, bare trist! Anonymkode: b3375...197 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #23 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Heldig er de damene som har menn som fantaserer om dette. Jeg hadde jublet om min mann tente på dette, må jo være en drøm å få lov til å ha sex med masse velutstyrte menn 😄 Anonymkode: 23f7f...891 Hvorfor er de fleste i forhold så inkompatible? Min dame jubler slett ikke over at jeg vil gi henne et "frikort". Hun blir tvert i mot sint og sur og lurer på om jeg vil bli kvitt henne. Vi har også svært ulik sexlyst. Hun vil ha sex (med meg) max. 2-3 ganger i måneden om jeg er "heldig". Anonymkode: 7bc4f...d93 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #24 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor er de fleste i forhold så inkompatible? Min dame jubler slett ikke over at jeg vil gi henne et "frikort". Hun blir tvert i mot sint og sur og lurer på om jeg vil bli kvitt henne. Vi har også svært ulik sexlyst. Hun vil ha sex (med meg) max. 2-3 ganger i måneden om jeg er "heldig". Anonymkode: 7bc4f...d93 Ja vi sliter dessverre også med at vi er inkompatible. Jeg har høyere sexlyst enn mannen min og vil utforske mer enn bare ordinær vaniljesex til faste tider.. Anonymkode: 23f7f...891 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #25 Skrevet 29. august 2022 Min nye mann er helt gjennomsnittlig på størrelse. Han er åpen på å se meg bli tatt av en større. Men jeg tror at det egentlig ikke er et ønske,men noe han tror JEG savner. han liker lett BDSM. Jeg selv er så fornøyd. Han kan ta meg så hardt han vil både analt og vaginalt i alle stillinger, fordi han ikke støter vondt. Kanskje på tid, om det er en greie, så tar han meg sammen med en annen. Men jeg har ikke behov for det. Han tifredstiller meg sååå godt med munn, fingre og penis Anonymkode: f6608...538 3 1
Hunk Skrevet 29. august 2022 #26 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er de fleste i forhold så inkompatible? Min dame jubler slett ikke over at jeg vil gi henne et "frikort". Hun blir tvert i mot sint og sur og lurer på om jeg vil bli kvitt henne. Vi har også svært ulik sexlyst. Hun vil ha sex (med meg) max. 2-3 ganger i måneden om jeg er "heldig". Anonymkode: 7bc4f...d93 Min også, vil ikke høre snakk om det og blir opprørt. Men jeg er litt heldigere stilt en deg da jeg har sex flere ganger i uken. Vi er allikevel på to forskjellige steder rent seksuelt. 1
Kroppogmann Skrevet 30. august 2022 #27 Skrevet 30. august 2022 Vet min samboer gjerne vil ha en eller flere samtidig, og gjerne noen svære over snittet. Men hun tør ikke slippe seg løs og tror jeg vil bli sjalu…noe jeg absolutt ikke vil bli. Drømmen er å se hun nyte en eller flere samtidig og vi knulle når han eller alle andre har gjort seg ferdig. 1
911 Skrevet 30. august 2022 #28 Skrevet 30. august 2022 Hunk skrev (21 timer siden): Min også, vil ikke høre snakk om det og blir opprørt. Men jeg er litt heldigere stilt en deg da jeg har sex flere ganger i uken. Vi er allikevel på to forskjellige steder rent seksuelt. Felles skjebne, felles trøst 😆, men du er i alle fall heldig som får ha en "kosestund" litt oftere enn meg. Kroppogmann skrev (12 timer siden): Vet min samboer gjerne vil ha en eller flere samtidig, og gjerne noen svære over snittet. Men hun tør ikke slippe seg løs og tror jeg vil bli sjalu…noe jeg absolutt ikke vil bli. Drømmen er å se hun nyte en eller flere samtidig og vi knulle når han eller alle andre har gjort seg ferdig. Er du sikker på at hun klarer en runde med deg etter å ha pult med noen som har langt over snittet? 🙄 Håper dere får til dette. ❤️ Lykke til. 1
911 Skrevet 30. august 2022 #29 Skrevet 30. august 2022 Pokker. Glemte anonymknappen 😂 Ja ja... like anonym for det. 2
Kroppogmann Skrevet 30. august 2022 #30 Skrevet 30. august 2022 911 skrev (13 minutter siden): Felles skjebne, felles trøst 😆, men du er i alle fall heldig som får ha en "kosestund" litt oftere enn meg. Er du sikker på at hun klarer en runde med deg etter å ha pult med noen som har langt over snittet? 🙄 Håper dere får til dette. ❤️ Lykke til. Vi har store leketøy som er langt over snittet, så ja det er jeg sikker på hu skal klare 🤩 Takk for det ❤️ 1
911 Skrevet 30. august 2022 #31 Skrevet 30. august 2022 Kroppogmann skrev (5 minutter siden): Vi har store leketøy som er langt over snittet, så ja det er jeg sikker på hu skal klare 🤩 Takk for det ❤️ Leketøy også? Der er min svært A4. Ingen krumspring, ingen leketøy, bare ekte saker. Og på samme måte og til samme tid hver gang (når det først skjer). Jeg er langt mer "eksperimentell", men får ikke henne med på noe. Hun sier bare "typisk mannfolk". Hun er attraktiv, sensuell, sexy og veldreid så får vel være glad til at hun ikke er utro siden hun får mye oppmerksomhet fra andre gutter/menn.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #32 Skrevet 30. august 2022 Nei, det gidder jeg ikke. Men det var spennende å få "noe nytt" 😅 Anonymkode: cf884...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #33 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 18.01): Alle kvinner benekter det jo, men åkkesom så ruller øynene deres bakover i hodet når de får en større pikk enn de er vant med Anonymkode: 32a5e...d70 DEN kan jeg skrive under på. Hadde ei (over)moden ei, som var 28 år eldre enn meg. Hun skrek og gråt og ristet om et annet, så bare hviten i øynene hennes. Vet ikke hvor mange ganger det gikk for henne, men garantert tosifret. Vil ikke skryte, men hun hadde ikke fått noe ungt og hardt på flere tiår + at hun ble tatt med en helt annen energi enn hun var vant til. Overgangen sjokkerte henne nok litt. Littegranne keitete helt i starten, men når vi fant rytmen og hun begynte å slappe av å nyte ...... OH holy shit ! Dette var noe helt annet enn gubbekukene ja 😉 Anonymkode: 1e18b...deb 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #34 Skrevet 31. august 2022 Til alle menn som har fantasier knyttet til cuckold dimensjonen, enten dere ser på, ikke er til stede eller lar henne overraske deg med å ha vært med en annen: Husk bare at fantasier slett ikke blir like pirrende om de realiseres. Jeg løfter ikke moralens pekefinger her, men tenk litt over følgende, enten du ser det, vet det eller opplever det: Sexen med den andre er vesentlig mer intens, full av begjær enn med deg. Enten du ser på eller får bilder/video, hun kysser han lengre og mer lidenskapelig enn med deg, hun gjør ting sammen med han som hun ikke gjør med deg, hun omfavner han, krysser beina over korsryggen hans og nærmest tvinger han så nær som det er mulig der de holder på i misjonærstillingen, og blir liggende og stryke på hverandre lenge etterpå, med deg går hun rett på do og deretter er det takk og god natt. Hun pynter seg med sexy undertøy og eventuelt plagg/antrekk hun vet han tenner ekstra på. Flørten og dialogen med den andre (Snap, sms, messenger eller hva det måtte være) løfter hverdagen hennes og gir henne rødmende kinn, energi og mer selvtillit. Hvis du tenner på dette og ønsker at det er slik dere skal ha det, hopp i det. Hvis ikke, la det være med fantasiene, har dere først satt i gang er det svært vanskelig å returnere tilbake til det dere hadde. Jeg var en gang hennes «loverboy», «magiker» og kreativ superelsker. Nå er jeg «bare» kjæresten, trygg, snill, god, deilig og trygg. Anonymkode: ed927...77f 3 1
Stillalive Skrevet 31. august 2022 #35 Skrevet 31. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Til alle menn som har fantasier knyttet til cuckold dimensjonen, enten dere ser på, ikke er til stede eller lar henne overraske deg med å ha vært med en annen: Husk bare at fantasier slett ikke blir like pirrende om de realiseres. Jeg løfter ikke moralens pekefinger her, men tenk litt over følgende, enten du ser det, vet det eller opplever det: Sexen med den andre er vesentlig mer intens, full av begjær enn med deg. Enten du ser på eller får bilder/video, hun kysser han lengre og mer lidenskapelig enn med deg, hun gjør ting sammen med han som hun ikke gjør med deg, hun omfavner han, krysser beina over korsryggen hans og nærmest tvinger han så nær som det er mulig der de holder på i misjonærstillingen, og blir liggende og stryke på hverandre lenge etterpå, med deg går hun rett på do og deretter er det takk og god natt. Hun pynter seg med sexy undertøy og eventuelt plagg/antrekk hun vet han tenner ekstra på. Flørten og dialogen med den andre (Snap, sms, messenger eller hva det måtte være) løfter hverdagen hennes og gir henne rødmende kinn, energi og mer selvtillit. Hvis du tenner på dette og ønsker at det er slik dere skal ha det, hopp i det. Hvis ikke, la det være med fantasiene, har dere først satt i gang er det svært vanskelig å returnere tilbake til det dere hadde. Jeg var en gang hennes «loverboy», «magiker» og kreativ superelsker. Nå er jeg «bare» kjæresten, trygg, snill, god, deilig og trygg. Anonymkode: ed927...77f Dette er meget gode poenger. Men slik som hos oss så havnet vi litt i det ved en tilfeldighet for nærmere 20 år siden, men resultatet har jo blitt en berikelse i hverdagen for oss. Man må jo gjerne prøve det ut for å se om dette er noe man liker eller ikke, men ett godt råd er at partnere stoler og kjenner hverandre svært godt og ikke bare "tror" at man gjør det. Har kjent flere opp i gjennom årene som var svært ivrige etter å prøve, men hvor sjalusien kom brått og flere av de parene endte i brudd. Noe som er ganske ironisk med tanke på at det ofte er mannen som presser på, for så plutselig bli sjalu og dumper dama 🤨
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #36 Skrevet 31. august 2022 911 skrev (På 2.8.2022 den 11.14): cuckold.no er da ikke nede. Trykk på "Avanserte" og velg å gå inn på en "usikker side" så skal du være inne. Men helt enig med deg. Det er selvsagt innafor å publisere noe slikt under "Seksualitet", men kontaktannonser er vel ikke helt lovlig her? Hvor finner jeg knappen: avanserte? Anonymkode: 75d89...5cb
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #37 Skrevet 31. august 2022 Jeg er kvinne, og min samboer har hintet frempå at dette kunne vært litt tennende faktisk. Eller, vi hadde en pause hvor jeg datet andre. Og så har det blitt nevnt i ettertid. Og han sier at han nesten tenner litt på det. Tanken på meg med noen andre. Så jeg spilte litt dum og spurte om det var sånn mtp trekant han mente, eller det som kalles cuck old. Han sa det siste. Og flere perioder har "leken" vår vært at han har gitt meg orgasme, men avbrutt selv. Han sier han liker å bli kåt, men ikke få. Hvordan kan jeg ta opp dette med han videre? Jeg kunne virkelig tenkt meg det 🙈 Samtidig hadde det vært helt uaktuelt for meg å se han med en annen dame. Mens han sier han nesten synes det er litt godt med sjalusi. Han har også sagt det er greit om jeg kliner litt med andre på byen, men det har jeg ikke gjort, føles nesten enda mer feil det. Anonymkode: 5ebff...8cd 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #38 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor finner jeg knappen: avanserte? Anonymkode: 75d89...5cb Fant den. Anonymkode: 75d89...5cb 1
MuffinStud Skrevet 31. august 2022 #39 Skrevet 31. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan kan jeg ta opp dette med han videre? Jeg kunne virkelig tenkt meg det 🙈 Samtidig hadde det vært helt uaktuelt for meg å se han med en annen dame. Mens han sier han nesten synes det er litt godt med sjalusi. Han har også sagt det er greit om jeg kliner litt med andre på byen, men det har jeg ikke gjort, føles nesten enda mer feil det. Du leter opp Elise Sutton sine websider og leser om tematikken. Sannsynligvis bør du kjøpe hennes to bøker. Tingen er at din mann har noen behov som stemmer helt overens med at du har elskere, at han er kysk for deg, at han oppvarter deg som en dronning. gjør alt husarbeid og at han forguder deg, Men det betyr ikke at han er uten behov. Det betyr at han lengter etter at du begynner å trykke på hans submissive knapper. Det er mange enkle mekanikker som ikke nødvendigvis er intuitive, men som du bør lære om og kan tøyle. Det er noen premisser som han sannsynligvis ikke er klar over som gjør at du kan ta dette i ditt tempo og utforme til den livsstil du ønsker. Det kan være full FLR femdom cuckold livsstil eller det kan være enkle leker på soverommet mellom to ellers tilsynelatende likeverdige partnere.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #40 Skrevet 31. august 2022 On 8/2/2022 at 11:09 AM, 911 said: Deilig historie. Akkurat det jeg håper å oppleve med kjæresten min. Tror hun også ville foretrukket noe større enn min gjennomsnittlige selv om hun benekter det. Akkurat det gjør dama også. Prøver liksom å forsikre om at jeg knuller henne like bra, men den kjøper jeg ikke. Hun er forholdsvis dyp og romslig, og kommer stort sett hver gang, når jeg bruker en stor dildo på henne, samtidig som hun stimulerer klitten selv. Det er langtfra like lett å få til med min.... Hun er nok en skikkelig Size Queen, uten at hun vil innrømme det helt, verken overfor seg selv eller meg....... Anonymkode: 754aa...950 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå