Gå til innhold

Vi som støtter utfallet av Depp rettssaken


Raven.Writingdesk

Anbefalte innlegg

Der var intervjuet. Hun snakker om antrekket hun brukte smykket til rundt 6:19 og utover, og forteller hvordan han 'overrumpet' (overrakte det blir ikke helt... helt... ja...) også. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duraton skrev (54 minutter siden):

Hun husker ihvertfall hvordan hun fikk smykket 😅

Bare innrøm det, om du hadde funnet diamanter i buksebaken til Depp hadde du også husket det 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (2 timer siden):

Der var intervjuet. Hun snakker om antrekket hun brukte smykket til rundt 6:19 og utover, og forteller hvordan han 'overrumpet' (overrakte det blir ikke helt... helt... ja...) også. 

Tenker vi sier den var i boxeren hans, jeg. Du putter ikke hånda ned i trusa på noen og bare drar et smykke ut av stumpen lett som en lek. #Kjempeekkelt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, charactouy said:

Bare innrøm det, om du hadde funnet diamanter i buksebaken til Depp hadde du også husket det 🤣

Selvsagt. Det er jo slike ting som gjør det minnesverdig 😅

Ikke at det bør bli en trend :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Tenker vi sier den var i boxeren hans, jeg. Du putter ikke hånda ned i trusa på noen og bare drar et smykke ut av stumpen lett som en lek. #Kjempeekkelt

Vel, at Depp ikke er riktig navla og har en bisarr humor er vel udiskutabelt 🤣 Underlig skrue er ikke akkurat dekkende 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Hun hørtes ikke misfornøyd ut da. Virket som om hun forstod humoren. De var jo ute sammen, så det var jo ikke oppi rompa hun gravde. "I" rompa eller "på" rompa blir litt uklart i denne oversettelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (31 minutter siden):

Vel, at Depp ikke er riktig navla og har en bisarr humor er vel udiskutabelt 🤣 Underlig skrue er ikke akkurat dekkende 😅

Du sier noe😅

Fra et praktisk perspektiv, synes det noe smertefullt å sitte på et spisested med diamanter oppi baken. Men meget mulig det er underordnet «kunsten» i dette tilfellet, når jeg tenker meg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (8 minutter siden):

Hun hørtes ikke misfornøyd ut da. Virket som om hun forstod humoren. De var jo ute sammen, så det var jo ikke oppi rompa hun gravde. "I" rompa eller "på" rompa blir litt uklart i denne oversettelsen. 

Det gjelder å kjenne sitt publikum 😉

~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Du sier noe😅

Fra et praktisk perspektiv, synes det noe smertefullt å sitte på et spisested med diamanter oppi baken. Men meget mulig det er underordnet «kunsten» i dette tilfellet, når jeg tenker meg om.

Greit nok at mannen fremstår som tidvis klin sprø, men jeg håper selv han setter grensa et stykke før 'rektaldiamanter' 😅

Spøk til side, jeg mener fortsatt Dagbladets ordvalg fikk situasjonen til å fremstå som eklere og mer sjokkerende enn den sannsynligvis var - type kjedet drapert over trusestrikken med den korteste enden innenfor 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (21 minutter siden):

Det gjelder å kjenne sitt publikum 😉

Greit nok at mannen fremstår som tidvis klin sprø, men jeg håper selv han setter grensa et stykke før 'rektaldiamanter' 😅

Spøk til side, jeg mener fortsatt Dagbladets ordvalg fikk situasjonen til å fremstå som eklere og mer sjokkerende enn den sannsynligvis var - type kjedet drapert over trusestrikken med den korteste enden innenfor 😅

Rektaldiamanter😂. Litt vanskelig å diskutere dette seriøst, kjenner jeg, og ser det gikk litt fort unna for meg over her. Det er ikke «meget mulig» at han har overlevert et diamantsmykke til en kvinne som har vært OPPI der, det er faktisk like usannsynlig som at Kate Moss ville satt sitt eget rykte på spill ved å gå ut offentlig som mottaker av noe slikt.

Så er det passe absurd at Dagbladet sikkert klarer å lure mange lesere til å tenke det verste, og slik er aktiv bidragsyter til videre demonisering og krenkelser (ekkel og pervers, sikkert voldelig).

Det må være en påkjenning for psyken å aldri slippe unna alternative «sannheter» om hvem du er.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (På 1.9.2022 den 19.03):

Tenker vi sier den var i boxeren hans, jeg. Du putter ikke hånda ned i trusa på noen og bare drar et smykke ut av stumpen lett som en lek. #Kjempeekkelt

Jeg tolker det sånn at hun kan like gjerne snakke om bukselomma hans.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (På 3.9.2022 den 10.29):

Jeg tolker det sånn at hun kan like gjerne snakke om bukselomma hans.. 

Uansett så var han en stor kjærlighet som hun gråt over i årevis da det tok slutt, ifølge henne selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt «gøy» da, at selv med direkte opptak der Kate Moss sier at hun dro det opp fra «the crack of his ass», som jo betyr rompesprekk, så er JD-støttespillere i tråden 100% sikre på at det ikke kan være sant. Det er faktisk heeelt usannsynlig.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (8 minutter siden):

Det er litt «gøy» da, at selv med direkte opptak der Kate Moss sier at hun dro det opp fra «the crack of his ass», som jo betyr rompesprekk, så er JD-støttespillere i tråden 100% sikre på at det ikke kan være sant. Det er faktisk heeelt usannsynlig.

Det er litt 'gøy' da, at 'i rumpa' - som Dagbladet skrev - forsøker å lede leseren til å tro at han hadde det i endetarmen. 

Det er ingen som har påstått at han ikke kan ha hatt det i rumpesprekken eller såvidt mellom skinkene - vi har vel snarere påstått at det høres veldig ut som Depp humor.

Og så er det litt 'gøy' da, at Heard tilhengere enten ikke eier leseforståelse eller bevisst leser feil alt som kommer fra de som mener juryens avgjørelse var korrekt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (På 1.9.2022 den 19.03):

Tenker vi sier den var i boxeren hans, jeg. Du putter ikke hånda ned i trusa på noen og bare drar et smykke ut av stumpen lett som en lek. #Kjempeekkelt

 

Hoppetau skrev (På 1.9.2022 den 21.43):

Hun hørtes ikke misfornøyd ut da. Virket som om hun forstod humoren. De var jo ute sammen, så det var jo ikke oppi rompa hun gravde. "I" rompa eller "på" rompa blir litt uklart i denne oversettelsen. 

 

Raven.Writingdesk skrev (På 3.9.2022 den 10.29):

Jeg tolker det sånn at hun kan like gjerne snakke om bukselomma hans.. 

 

charactouy skrev (4 minutter siden):

Det er litt 'gøy' da, at 'i rumpa' - som Dagbladet skrev - forsøker å lede leseren til å tro at han hadde det i endetarmen. 

Det er ingen som har påstått at han ikke kan ha hatt det i rumpesprekken eller såvidt mellom skinkene - vi har vel snarere påstått at det høres veldig ut som Depp humor.

Og så er det litt 'gøy' da, at Heard tilhengere enten ikke eier leseforståelse eller bevisst leser feil alt som kommer fra de som mener juryens avgjørelse var korrekt. 

Hvis du refererer til meg som Heard-tilhenger, tar du feil. Som du ser av eksemplene jeg har sitert vil man helst tolke det som «i bokseren», «i bukselomma» eller «på rompa». 
 

Du få feie for din egen leseforståelse først. Det er jo faktisk bare et bevis på at dere også leser hverandre med de mest positive brillene på. 
 

Denne tråden er en vits. Stor underholdning faktisk. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Storesøster skrev (2 minutter siden):

 

 

 

Hvis du refererer til meg som Heard-tilhenger, tar du feil. Som du ser av eksemplene jeg har sitert vil man helst tolke det som «i bokseren», «i bukselomma» eller «på rompa». 
 

Du få feie for din egen leseforståelse først. Det er jo faktisk bare et bevis på at dere også leser hverandre med de mest positive brillene på. 
 

Denne tråden er en vits. Stor underholdning faktisk. 

Bevis😁. Rumpesprekk er i trusa, på rumpa, ikke oppi anus.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (24 minutter siden):

Bevis😁. Rumpesprekk er i trusa, på rumpa, ikke oppi anus.

Nei, på rumpa er ikke synonymt med i rompesprekken. Det er en grunn til at vi sier « i rompesprekken» og ikke « rompesprekken» 

Du må lese deg opp på preposisjoner. Preposisjonen «i» . Den viser til inne i, mens på viser til overflate. 
 

Men det er jo faktisk dette som er poenget. Selv dette skal det kveruleres på, fordi det er ufordelaktig for Johnny  Depp. 

Endret av Storesøster
La til avsnitt
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster skrev (2 minutter siden):

Nei, på rumpa er ikke synonymt med i rompesprekken. Det er en grunn til at vi sier « i rompesprekken» og ikke « rompesprekken» 

Du må lese deg opp på preposisjoner. Preposisjonen «i» . Den viser til inne i, mens på viser til overflate. 
 

 

😂. Det som er artig, er at «storesøster» gjør sin entré og konklusjon av tråden akkurat her.

 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Storesøster said:

Nei, på rumpa er ikke synonymt med i rompesprekken. Det er en grunn til at vi sier « i rompesprekken» og ikke « rompesprekken» 

Du må lese deg opp på preposisjoner. Preposisjonen «i» . Den viser til inne i, mens på viser til overflate. 
 

Men det er jo faktisk dette som er poenget. Selv dette skal det kveruleres på, fordi det er ufordelaktig for Johnny  Depp. 

La oss holde oss til engelsk, da det er det som blir brukt i videoen.

Som hun sa JD sa I got something on my bum. 
Så sier hun at hun Put my hand down his trousers…

Så her har vi On my bum, og down his trousers. 

Skal jo selvsagt ikke gå vekk ifra at han ikke hadde på seg undertøy, men det er nå som så. 
Var det noe mer du lurte på når det kom til preposisjoner?

Endret av Duraton
Skriveleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...