AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Del Skrevet 29. juli 2022 Jeg digger Queen og syns Freddie var den mest karismastisk personen med en fantastisk stemme, men måten han blir framstilt i filmen på stemmer ikke overens med hvordan han fremsto i intervjuer. Han var mildere og ydmyk, hvis han ikke var i det humoristiske hjørnet. Måten Rami Malek spiller som Freddie virker nesten parodisk. Han gjør en elendig jobb og ser jo heller ikke ut som Freddie og har en helt annerledes kroppstype. Den tannprotesen han har i filmen ser også falsk ut. Det finnes ingen personer som er som Freddie og det var nok vanskelig å finne en skuespiller, men de kunne gjort en bedre jobb. Han som spiller Elvis i den nye filmen om han, gjør faktisk en god jobb. Skulle ønske de hadde funnet en annen skuespiller til å spille freddie. De andre skuepillerne gjorde en god jobb, men hovedkarakteren var en skuffelse i filmen. Han ligner og opptrer overhodet ikke som denne mannen: Anonymkode: 32ec1...8b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 29. juli 2022 #2 Del Skrevet 29. juli 2022 Syns han var kjempe fin i den rollen. Spilte den bra. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Del Skrevet 29. juli 2022 Sannhetsøkende skrev (9 minutter siden): Syns han var kjempe fin i den rollen. Spilte den bra. Han fremstår som en empatisk skuespiller, men han nailet ikke denne rollen. Han var som en parodi av Freddie! Anonymkode: 32ec1...8b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. juli 2022 #4 Del Skrevet 29. juli 2022 Syns han lignet mye mer enn han som spilte Elvis i den nye filmen, han lignet jo ikke i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #5 Del Skrevet 29. juli 2022 Han var fantastisk! Anonymkode: a031e...4ee 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Del Skrevet 29. juli 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Syns han lignet mye mer enn han som spilte Elvis i den nye filmen, han lignet jo ikke i det hele tatt. Jeg har egentlig ikke noe forhold til Elvis, men Queen har jeg hørt på i årevis, og har sett og lest mange intervjuer av både gruppen og Freddie, og ble skuffet over valget av skuespiller. Så filmen da den kom ut og så den igjen nå som den har kommet på netflix, og ble like skuffet nå som den gangen. Anonymkode: 32ec1...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. juli 2022 #7 Del Skrevet 29. juli 2022 Elsket han som Freddie, jeg 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #8 Del Skrevet 29. juli 2022 Fame skrev (Akkurat nå): Elsket han som Freddie, jeg Overrasket over at mange liker skuespillet hans, for meg blir det en ren parodi. Anonymkode: 32ec1...8b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 30. juli 2022 #9 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han fremstår som en empatisk skuespiller, men han nailet ikke denne rollen. Han var som en parodi av Freddie! Anonymkode: 32ec1...8b9 Det må du jo gjerne mene. Jeg syns han var dyktig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #10 Del Skrevet 30. juli 2022 Jeg syns han gjorde en god jobb. Og det sier jo mange som kjente Freddie også 🙂 Anonymkode: 9b819...539 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #11 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg digger Queen og syns Freddie var den mest karismastisk personen med en fantastisk stemme, men måten han blir framstilt i filmen på stemmer ikke overens med hvordan han fremsto i intervjuer. Han var mildere og ydmyk, hvis han ikke var i det humoristiske hjørnet. Måten Rami Malek spiller som Freddie virker nesten parodisk. Han gjør en elendig jobb og ser jo heller ikke ut som Freddie og har en helt annerledes kroppstype. Den tannprotesen han har i filmen ser også falsk ut. Det finnes ingen personer som er som Freddie og det var nok vanskelig å finne en skuespiller, men de kunne gjort en bedre jobb. Han som spiller Elvis i den nye filmen om han, gjør faktisk en god jobb. Skulle ønske de hadde funnet en annen skuespiller til å spille freddie. De andre skuepillerne gjorde en god jobb, men hovedkarakteren var en skuffelse i filmen. Han ligner og opptrer overhodet ikke som denne mannen: Anonymkode: 32ec1...8b9 Men bare fordi du har sett han i intervjuer betyr ikke at de kjente ham eller at du har noe belegg for å påstå at han ikke ble fremstilt godt nok. Filmen fremstille mange ulike deler av hans liv og folk som kjente han godt bidro til dette, og du sammenligner det med det du har sett i noen intervjuer? Anonymkode: b0503...378 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #12 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns han gjorde en god jobb. Og det sier jo mange som kjente Freddie også 🙂 Anonymkode: 9b819...539 Filmen var en hyllest til Freddie, så det ville vært uhørt om de som kjente han skulle sagt offentlig at han gjorde en dårlig jobb. Anonymkode: 32ec1...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #13 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men bare fordi du har sett han i intervjuer betyr ikke at de kjente ham eller at du har noe belegg for å påstå at han ikke ble fremstilt godt nok. Filmen fremstille mange ulike deler av hans liv og folk som kjente han godt bidro til dette, og du sammenligner det med det du har sett i noen intervjuer? Anonymkode: b0503...378 Han lignet ikke og opptrådte ikke som han gjorde på scenen/i offentligheten, hvordan han var privat kan jeg umulig vite, filmen gikk ikke så mye inn på det heller. Anonymkode: 32ec1...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. juli 2022 #14 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Filmen var en hyllest til Freddie, så det ville vært uhørt om de som kjente han skulle sagt offentlig at han gjorde en dårlig jobb. Anonymkode: 32ec1...8b9 Filmen var ikke en hyllest. En av kriteriene fra Brian og Roger var at filmen skulle handle om Queen, ikke om Freddie. De har selv sagt at de er svært fornøyd over Rami sin prestasjon 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 30. juli 2022 #15 Del Skrevet 30. juli 2022 Likte både filmen om Queen og den om Elton John ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #16 Del Skrevet 30. juli 2022 Fame skrev (3 timer siden): Filmen var ikke en hyllest. En av kriteriene fra Brian og Roger var at filmen skulle handle om Queen, ikke om Freddie. De har selv sagt at de er svært fornøyd over Rami sin prestasjon Har du sett filmen? Den handlet hovedsaklig om Freddie og hans reise. Det er ikke en Queen-film, men en film om frontvokalisten i Queen. Søk info om filmen og les hva som står, men har en sett filmen kan det ikke være tvil om hvem det fokuseres på. Brian May om filmen: «Joy and horror and sadness and all those big emotions. I've seen it hundreds of times now, in fragments and eventually coming together, and it still gets me, I must say. It's very emotional. It's all about Freddie.» Anonymkode: 32ec1...8b9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #17 Del Skrevet 30. juli 2022 Har vært Queen fan siden 70 tallet. Jeg synes han var en fantastisk skuespiller de andre også for den del. Ikke alt kom riktig frem, men sånn er jo alle filmer. Filmen sluttet brått, men håper ikke det kommer en del 2. Beste film ever❤ Anonymkode: a70f2...fc5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #18 Del Skrevet 30. juli 2022 Fame skrev (4 timer siden): De har selv sagt at de er svært fornøyd over Rami sin prestasjon Og hva annet skal de si om en film som nærmest er en hyllest til Freddie og Queen? Filmen er fin den, men hovedkarakteren burde ikke vært spilt av Rami Malek. Synd at en av rockehistoriens mest karismatiske frontfigur blir spilt av en fyr med null karisma og autentisitet, og som toppen av kaka ikke ligner på han. Anonymkode: 32ec1...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 31. juli 2022 #19 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg såg filmen for et par dager siden. tror den største tabben var at de prøvde å få han til å ligne med å lage en tannprotese som sikkert ødela hans evne til å spille han ordentlig. Han som spilte Brian May og han som spilte John Deacon var ganske like på ordentlig. Og de skulle hatt med elskerinnen til May, som inspirerte til I want it all-sangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 31. juli 2022 #20 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 9.15): Har du sett filmen? Den handlet hovedsaklig om Freddie og hans reise. Det er ikke en Queen-film, men en film om frontvokalisten i Queen. Søk info om filmen og les hva som står, men har en sett filmen kan det ikke være tvil om hvem det fokuseres på. Brian May om filmen: «Joy and horror and sadness and all those big emotions. I've seen it hundreds of times now, in fragments and eventually coming together, and it still gets me, I must say. It's very emotional. It's all about Freddie.» Anonymkode: 32ec1...8b9 Nå handler det veldig ofte desidert mest om vokalisten i et band. Selv i de aller mest kjente bandene er det vokalisten som er kjendisen mens allmennheten vet litt om de øvrige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå