Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føles håpløst. Hvilke andre kvaliteter kan jeg kultivere som betyr noe for menn? Jeg har forstått at utseende er absolutt  nr.1 og at det er ganske langt ned til pkt.2 i viktighet, men jeg kan jo ikke bare gi opp heller.

Anonymkode: a6f44...408

• Liker 3
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føles håpløst. Hvilke andre kvaliteter kan jeg kultivere som betyr noe for menn? Jeg har forstått at utseende er absolutt  nr.1 og at det er ganske langt ned til pkt.2 i viktighet, men jeg kan jo ikke bare gi opp heller.

Det er jo et utseende som trekker i første fasen, men så vinner personligheten frem. Det er en grunn til at det er så mange frustrerte kvinner som lurer på hvorfor han er useriøs. Da hadde de kanskje ikke så mye å tilby utenom kroppen sin. 

Dessuten er det ikke håpløst om en senker kravene litt. 

Anonymkode: e4ad3...1d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vel, som alle sier til menn som sliter med å finne seg ei dame. 

Senk kravene dine

Det skal jævlig mye til for at en kvinne ikke skal greie å finne seg en mann. 

Så med mindre du ser ut som Hufsa så finnes det nok en mann til deg der ute

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekstremt mye du som kvinne kan gjøre for å bli mer attraktiv. Altså mulighetene er uendelige. 

Anonymkode: e175b...fcf

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ekstremt mye du som kvinne kan gjøre for å bli mer attraktiv. Altså mulighetene er uendelige. 

Bare kjøre en sminkevideo på YouTube det. 

• Nyttig 5
Skrevet

Jeg tror det finnes noen for alle. Du må bare ikke gi opp. 
Selv er jeg en som i følge kg aldri burde hatt mann/kjæreste, men han valgte meg i stedet for en blond frøken med silikonpupper og fillers i leppene. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette! Har du bra kropp i tillegg, er det meste gjort

• Liker 1
Skrevet

Støtter den over meg. Det finnes noen for alle sammen, og man må nok bare være tålmodig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Flipit skrev (11 minutter siden):

Senk kravene dine

Hvilke krav? Utseende? Det er så. Men på en del andre områder så er det jo en balansegang.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man har den kroppen og det ansiktet man har... Mener du operasjon?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (4 minutter siden):

Dette! Har du bra kropp i tillegg, er det meste gjort

Nei, har alminnelig kropp tror jeg. Ikke sånn fin kvinnelig form med markert midje, mer rett.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, hva slags menn er det du går etter?
Betyr høyde noe for deg?
Hår på hodet? 
Sosial status/Lønn?
Overvekt? 

Endret av Flipit
  • Liker 1
Skrevet

Det spiller absolutt ingen rolle hvor stygg du er som kvinne. Det finnes alltid menn der ute som gjerne vil ta en kaffe med deg! ;) Ikke mist håpet! 
Gå etter menn på ditt nivå. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvordan det er. Jeg har langt blondt hår, store pupper, rumpe, timeglass-figur, og er normalvektig. Men jeg er ikke så veldig pen. Har null sjans, ikke en gang små, skallede menn med mage vil ha meg. 

Anonymkode: 82790...88e

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du sier det er håpløst, mener du at du får 0 likes på tinder? For det er det jo mange menn som får. Eller mener du at du ikke får akkurat de du har mest lyst på?

Vær slank, ikke ha kjerringkort hår. Bruk feminine klær. Vær snill, imøtekommende og hyggelig. Prøv å vær utadvendt.

Anonymkode: 4dfc6...827

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet hvordan det er. Jeg har langt blondt hår, store pupper, rumpe, timeglass-figur, og er normalvektig. Men jeg er ikke så veldig pen. Har null sjans, ikke en gang små, skallede menn med mage vil ha meg. 

Dette har jeg litt vanskelig for å tro. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er nok personligheten da, gitt :P

Ts, tror ikke du er så stygg, og selv om det er klisje så tror jeg det e noen for alle 😊 Og utsende er ikke det viktigste for de fleste heller. En god personlighet og et varmt smil gjør det meste av jobben. Selvtillitten din ødelegger litt for deg, du må slippe mennesker inn i livet ditt, tørre å flørte litt. Stole på at du er bra nok, for det er du!

Anonymkode: c8a8d...114

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke noe glansbilde selv om jeg synes jeg med alderen begynner å få et ganske distingvert utseende. Men selv jeg har klart å finne meg en mann, da kan du gjøre det også. Du må bare holde deg unna tvangsestetikerne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er nok personligheten da, gitt :P

Ts, tror ikke du er så stygg, og selv om det er klisje så tror jeg det e noen for alle 😊 Og utsende er ikke det viktigste for de fleste heller. En god personlighet og et varmt smil gjør det meste av jobben. Selvtillitten din ødelegger litt for deg, du må slippe mennesker inn i livet ditt, tørre å flørte litt. Stole på at du er bra nok, for det er du!

Anonymkode: c8a8d...114

Nå tenker jeg ikke på etter første møte, men ingen matcher på Tinder. Nå tenker jeg kun på det overfladiske. 

Når jeg først treffer folk så går det bra, men jeg er ikke pen nok til å få innpass i utgangspunktet. 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette har jeg litt vanskelig for å tro. 

Hvorfor i alle dager skulle jeg sitte og finne på dette? Ansiktet mitt er ikke bra nok. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Flipit skrev (3 timer siden):

Senk kravene dine

Nei, det gjør det ikke. Jeg er naturlig pen kvinne og har datet mange stygge menn som har vært utro mot meg. 

Anonymkode: 822f6...17e

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå tenker jeg ikke på etter første møte, men ingen matcher på Tinder. Nå tenker jeg kun på det overfladiske. 

Når jeg først treffer folk så går det bra, men jeg er ikke pen nok til å få innpass i utgangspunktet. 

Hvorfor i alle dager skulle jeg sitte og finne på dette? Ansiktet mitt er ikke bra nok. 

Kan det være noe annet enn ansiktet ditt da? Hvordan er din fremtreden i møte med folk? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...