AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #1 Del Skrevet 29. juli 2022 Er 30 år, har utdanning, og jobb med to barn. Savner noen venninner å ta et glass vin eller kaffe med. Jeg mistet kontakten med venner da jeg fikk barn, og de andre flyttet til andre siden av landet. Har tenkt å prøve hey girl men synes det er vanskelig å legge ut noe da jeg er redd for at folk som kjenner meg skal se hva jeg legger ut. Synes det er kleint å prøve å skaffe seg nye venner, men må man så må man. Noen som har det likt? Anonymkode: de5a4...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #2 Del Skrevet 29. juli 2022 Du vil virkelig ha en venn du møter via kvinneguiden? Samtidig synes du det er kleint å skaffe deg nye venner.....spesielt. Hva skal du med en venn da egentlig? Når det er kleint? 😂 Anonymkode: 36205...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #3 Del Skrevet 29. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du vil virkelig ha en venn du møter via kvinneguiden? Samtidig synes du det er kleint å skaffe deg nye venner.....spesielt. Hva skal du med en venn da egentlig? Når det er kleint? 😂 Anonymkode: 36205...342 Hold opp, dette er ikke nyttig for noen. Anonymkode: bf48f...ee4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 29. juli 2022 #4 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) Det er i hvert fall ingen grunn til å være redd for at noen ser hva du legger ut. Det bør være positivt at du vil være mer sosial. Endret 4. august 2022 av NymeriaRhoynar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå