Gå til innhold

Hvilke type menn er på denne siden egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden det er kvinneguiden så lurer jeg litt 😊

Det er ikke menn på de andre underforumene, men her er det jo mange. 

Jeg har tenkt at det er litt spesielle menn som er her 😜🤭 

Vil noen av dere si alder og yrke? Vært gøy og sett.. 
Er selv undrende kvinne da, sykepleier på 29 🥰 To barn👩‍👧‍👧

Anonymkode: 25b8c...4d8

Videoannonse
Annonse
Gjest Dustete
Skrevet (endret)

.

Endret av Dustete
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Virkelig? Du har aldri sett en mannlig bruker på noe annet underforum enn seksualitetsforumet? Anbefaler at du da forsøker å åpne øynene når du leser på andre underforum. 😆

Anonymkode: 2eb8c...77f

• Liker 1
Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du Sherpaguiden, guider sherpaer og er kun for sherpaer?

Jeg tenker det er litt spesielle folk som er her 😉

Endret av GudSelv
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type menn

Anonymkode: f7a72...0cd

AnonymBruker
Skrevet
GudSelv skrev (4 minutter siden):

Tror du Sherpaguiden, guider sherpaer og er kun for sherpaer?

Jeg tenker det er litt spesielle folk som er her 😉

Åå. Så menn er her for å lære om kvinner? Kvinneguiden: guiden til kvinnen, ikke guiden for kvinnen.

Anonymkode: 9a401...234

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Åå. Så menn er her for å lære om kvinner? Kvinneguiden: guiden til kvinnen, ikke guiden for kvinnen.

Anonymkode: 9a401...234

Mange tror det betyr "Guide til kvinner", som om KG er en slags Gule Sider med oversikt over tilgjengelige kvinner.

Anonymkode: 63bee...ea5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje lett å lage seg en stereotyp forestilling om hvem som henger på forumet her. Det gjør forresten jeg også, tenker at de som kanskje er mest aktiv, ikke har så mye annet å ta seg til og kanskje ikke er i jobb.

Selv så finner jeg det litt morsomt og lese trådene her inne og av og til legge inn en kommentar. Og det er sikkert ingen som tenker på meg som en som "henger" inne på kvinneguiden. Ser på meg selv som ganske normal, men jeg er bare her inne mens jeg har arbeidsperiode på sjøen, når jeg har friperiode så har jeg bedre ting å ta meg til 🙂

Men det er ikke bare dette underforumet jeg er innom, de andre jeg er mest innom er politikk, vitenskap, kjæledyr, mat, og samliv. Knaskje det kan hjelpe oss og få kvinneperspektivet på enkelte saker, men for å være helt ærlig så kan jeg ikke si at jeg har lært så veldig mye her inne 🙂

Anonymkode: 49f0e...353

• Liker 3
Skrevet (endret)

KG er ofte det første alternativet som kommer opp når man Google noe. Begynte tilfeldigvis å lese litt på forumet etter noen Google søk. 

Er mange gode svar her på forumet men gode gud det er mye forakt og idioti her også. 

Edit: men hvem er jeg? En helt normal kar. Og nei, jeg er ikke singel. 

Endret av herremann
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Mann 44, kommunalt ansatt og side kick som maskin entreprenør :)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er jo kjent for å ofte være interessert i sex, da. Som tema også, mener jeg. Siden det er noe de har lett for å tenke mye på. Syns ikke det burde være så oppsiktsvekkende...

Hva annet vi menn her har til felles vet jeg sannelig ikke. Mange andre menn som ytrer seg her kan jeg alldeles ikke identifisere meg med. De kunne like gjerne vært fra en annen planet og kan være mer ulike meg i min seksualitet enn enkelte av kvinnene her. Det syns jeg er litt interessant, hvor dårlig kjønnsstereotypiene rundt seksualitet kan vise seg å stemme med virkeligheten.

Mange diskusjoner blir litt dårlige pga andres antagelser om hverandre. Mange tror vi er mye likere enn vi faktisk er, og undervurderer hvor krevende det er å forholde seg klokt og respektfullt til andre menneskers seksualitet. 

Jeg syns det er/har vært interessant å se hvor utrolig ulike tanker folk har rundt sex og seksualitet. Men det er slitsomt å rote seg inn i alt for mye av andres tanker og problemer også. 

Jeg begynte å surre rundt her fordi jeg hadde fått hodet fullt av litt kompliserte seksuelle ting i mitt eget forhold/liv og det har vært litt fint å dele litt tanker og ha andre å identifisere seg med som strever med liknende ting i sine hoder og i sine seksuelle forhold. 

Eller også for å bare utveksle litt erfaringer med diverse seksuelle gleder, for den saks skyld.

Vet ikke sikkert om det har gjort meg stort mer klok enn frustrert og provosert, men det er blitt vanskelig for meg å ikke bare følge med videre, enda så mye tøv jeg syns diskuteres her.

Kunne ønsket meg et mer seriøst seksualitetsforum for oss mer godt voksne i langvarige monogame forhold, men enkelte tråder her syns jeg har vært litt fine, faktisk. Og det er enkelte herlige personligheter som poster en del her. Og noen utrolig håpløse også.

Slenger også litt rundt på noen av de andre forumene her. 

Er kommunearbeider og gift, 50 år, forholdsvis normal, riktignok en svært seksuell person, noe få rundt meg i hverdagen er klar over, men er sikkert også noe helt for meg selv på mange måter. 

Anonymkode: 4c21e...b0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er primært her for en god latter, og for å terge ekkokammeret av bitre middelaldrende tanter med å spe på med fakta og empiri i ulike tråder. Det virker som det er en sub-kultur av en spesifikk type kvinner som flokker til hit, og det er fascinerende. 

Anonymkode: 33cce...4d2

• Liker 4
Gjest Dustete
Skrevet

Jeg kom hit for å lære om de gamle mystiske hemmelige kvinneforføringsteknikkene.

100 dickpicks senere så tror jeg at jeg bomma 🤣

Skrevet

Var søkende etter råd om kjærlighetssorg som førte meg hit for en del år siden.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

eldre mann  som jobber inne data. Jeg ramlet innom her når jeg søkte noe. Liker å gi råd til andre. Noen ting her svarer jeg på om jeg har kunnskap om det. Blir lit som et tidsfordriv i stedet for å se på dårlige filmer.  Snakker også noe privat med noen her på direkte meldinger. Jeg prøver å være seriøs

Endret av feliek54
Skrevet

Kvinne29, aap og er bare sosial. Og liker og dele erfaringer og synspunkter, og krangle litt da jeg ikke er kranglete av meg egentlig mot andre. Føler jeg deltar i de fleste type diskusjoner 🫰🏻Og at jeg har et stort behov og ytre tanker og meninger, på godt og vondt og bli engasjert uten og slite ut folk rundt meg.🤭 

Skriver jo omtrent ei novelle når jeg er i gang. MAN MÅ JO FÅ MED SEG HELE HISTORIEN! Uff, blir sliten av meg selv jeg. 🤭🫣 #ADHDlengeLeve

AnonymBruker
Skrevet

Mann 39.

Synst først å fremst det er interessant å lese hva kvinner egentlig tenker om sex å sann.

Dem blir mer rett ut her inne enn ellers.

Akkurat som til kvardags så skal ikkje ein dame innrømme mye av det dem gjer anonymt.

Anonymkode: 2f9c7...780

Skrevet

Mann 50+, naturvitenskapelig universitetsutdanning og i fast forhold.

Kikket innom KG etter tips av Thomas Seltzer i en gammel episode av Trygdekontoret.

Bruker tid her når jeg har en ti-minutter. Har gitt opp facebook, og liker vel den friheten som anonymitet gir.

Er mest innom seksualitet, men også politikk og samfunnsliv, vitenskap og økonomi.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå er du kanskje ikke den mest opplyste sykepleieren her i landet når du undrer over dette. 

Anonymkode: 34c91...1e3

AnonymBruker
Skrevet

De som har gått "livets harde skole"

Frustrerte 20 åringet som ikke får dame napp

Ungdomsskole elever som kjeder seg i ferien og som starter tråder med "dere damer"

Anonymkode: 051af...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...