Gå til innhold

Stimulere anus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona blir skikkelig våt når jeg slikker henne, og da renner det ned til rumpehullet. Når hun er nydusjet, så kan det være at jeg sveiper nedom med tunga og henter opp igjen litt. Dette tenner henne veldig. Noen ganger smetter jeg ringfinger inn i anus og langfinger i "kom hit" grep i musa, samtidig som jeg slikker klitten. Slår aldri feil.

Andre som liker å bli slikket i stjerten og få en liten finger innafor?

Anonymkode: 1f1bc...cb9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Massasje ja, tunge nei.

Anonymkode: 82f55...d7a

Skrevet

Det er bare å prøve på deg selv, så vet du svaret.

AnonymBruker
Skrevet

Slikking ja, finger nei. Fingre har negler, og uansett hvor forsiktig kan man være uheldig når partner vrir seg litt uberegnelig. Dessuten føles finger inn som mas på analsex, fordi det var hva min eks bestandig prøvde å lure seg til slikt med, og tok som ja dersom jeg ikke straks sa nei. Ny partner er ikke slik som ikke respekterer hva jeg vil og ikke, men de dårlige erfaringer sitter i kroppen, og får meg til å stivne av ubehag og negative assosiasjoner. Mitt forhold til nevnte eks endte med en grusom anal voldtekt. 

Men massasje og tunge utenpå er godt. 

Anonymkode: bcee7...13c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kona blir skikkelig våt når jeg slikker henne, og da renner det ned til rumpehullet. Når hun er nydusjet, så kan det være at jeg sveiper nedom med tunga og henter opp igjen litt. Dette tenner henne veldig. Noen ganger smetter jeg ringfinger inn i anus og langfinger i "kom hit" grep i musa, samtidig som jeg slikker klitten. Slår aldri feil.

Andre som liker å bli slikket i stjerten og få en liten finger innafor?

Svaret er ja, selvfølgelig finnes det andre som liker det samme, du trodde da vel ikke at din dame er den eneste?

Svaret på alle slike spørsmål som begynner med "Finnes det noen som...." er ja. Alltid.

Hva er det egentlig du lurer på?

Anonymkode: ab495...170

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Svaret er ja, selvfølgelig finnes det andre som liker det samme, du trodde da vel ikke at din dame er den eneste?

Svaret på alle slike spørsmål som begynner med "Finnes det noen som...." er ja. Alltid.

Hva er det egentlig du lurer på?

Anonymkode: ab495...170

Hvorfor er du så sur?  Om dette irriterte deg, så er det jo merkelig at du tar deg tid til å svare...???

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...