AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Skrevet 27. juli 2022 Kan dere svare på følgende spm: Varierer det hvor mye sperm som kommer? Kan du gå to dager uten en runk å få lite sperm ut? Mens neste gang det går to dager så kommer det mer? I mitt hode så tenker jeg lite sperm ut=ikke lenge siden forrige runk. Eller tar jeg feil? Anonymkode: 15a68...04d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Skrevet 27. juli 2022 Jeg har ikke all verdens mengde sperm i utgangspunktet, men for min del har kåthet og varighet mer å si enn hyppighet. Kan fint runke 3 ganger på en dag og få ca. samme mengde hver gang, men får desidert mest ved samleie av en viss varighet - da står spruten skikkelig ved klimaks. Anonymkode: a3037...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #3 Skrevet 27. juli 2022 Det blir jo tomt etterhvert. Men det tømmes ikke ved bare én utløsning, må flere til enn det for at det skal være merkbart. Hvis man venter mange dager så kan man merke at det er mer. Anonymkode: f10e4...693 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Skrevet 27. juli 2022 Jeg spruter vanligvis 14-16 gang per runk. Anonymkode: 7f51b...691 2
Gjest ytmnd Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 Kommer betydelig mer hvis jeg venter 3-5 dager, men det klarer jeg sikkert ikke mer enn en gang per skuddår 😅 Varigheten og hvor kåt jeg er spiller også en rolle på mengden. Hvis jeg runker uten å touche penishodet så kommer det ofte ingenting. Finnes nok drøssevis av andre variabler også.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Ja, det blir litt mer om man venter. Puler eller runker jeg hver dag, så kommer det mindre enn hvis det er annenhver dag. Men lenger opphold har ingen betydning. Jeg tror også på hvor kraftig man kommer avgjør hvor mye som kommer. Kommer jeg flere ganger på samme dag, så blir orgasmen og spruten litt slappere enn om det f.eks. har vært 5 dager. Alkohol påvirker mengden negativt, da man generelt blir dehydrert av alkohol, og kroppen produserer mindre sædvæske. Så på en 3 dagers festival med mye fyll og puling blir det litt lite etterhvert.... Anonymkode: abe10...e2a
feliek54 Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan dere svare på følgende spm: Varierer det hvor mye sperm som kommer? Kan du gå to dager uten en runk å få lite sperm ut? Mens neste gang det går to dager så kommer det mer? I mitt hode så tenker jeg lite sperm ut=ikke lenge siden forrige runk. Eller tar jeg feil? Anonymkode: 15a68...04d Ronker jeg to ganger så kommer det mindre på gang 2 så jeg tror jeg må samle opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå