Gå til innhold

Sammenheng mellom mat og ta spruten i munnen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så på matsidene hvordan en dame forklarte hvordan hun fikk i seg østers og sammenlignet det med å svelge sæd.

Kan det en dame spiser gi indikasjon på om hun tar spruten i munnen eller ikke. Tenker da at en dame som ikke er prippen i matveien og spiser østers, sursild, blodig biff, lutefisk og lignende er mer tilbøyelig til å ta spruten i munnen, og motsatt visst noen er veldig kresen i matveien.

Anonymkode: df759...e7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lol, nei.

Anonymkode: 99805...fb7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dama er rimelig kresen i matveien, og hun oppfører seg som at jeg spruter gift. 

Og jeg tenker det må være litt sammenheng, for hun snakker ofte om at hun ikke liker konsistensen på mat, så hun ville aldri spist blåskjell, ansjos, fenalår eller parma skinke, grunnet et eller annet med konsistensen.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg tenker det må være litt sammenheng, for hun snakker ofte om at hun ikke liker konsistensen på mat, så hun ville aldri spist blåskjell, ansjos, fenalår eller parma skinke, grunnet et eller annet med konsistensen.

Kona er stikk motsatt, spiser hva det skal være, også ting som ikke jeg engang spiser, og jeg er ikke veldig kresen eller vanskelig sånn. Hun lar meg komme i munnen, selv om det er mye hun er mer vill etter enn sæd.

Ingen av oss er pripne på noen som helst måte, og vi har så mye oralsex at annen sex nesten kommer i parentes. 

Om det er tilfeldig, vet ikke...

Anonymkode: 03d01...587

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten nødt å være en viss sammenheng der. Noen er sykelig opptatt av smak, konsistens, temperatur, og lukt. Det samme gjelder også menn. Å slikke en kvinne, er ikke for de sarteste. 

Anonymkode: 94f02...df9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er åpenbart en sammenheng. Ikke i absolutt alle tilfeller, men rynker man på nesa og sier æsj om alt som er annerledes enn grandiosa og vann, så er det klart man er mindre mottagelig for andre spesielle smaker og konsistenser.

Anonymkode: ca845...c2d

AnonymBruker
Skrevet

Tror det stemmer som ts skriver: kun sære jenter som er begrenset i matveien spytter.

Anonymkode: e2ed0...55d

Skrevet

Jeg er kresen i matveien. Jeg er...ikke kresen motsatt vei for å si det pent. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke at alle damer skal suge og svelge, men det er litt turn-off med sånn æsj greier, og det gir litt begrensinger i seksuell utfoldelse.

Så jeg råder å ta med daten på restaurant og ta østers til forrett og lammeskank til hovedrett, når hun suger ut beinmargen av lammeskanken da har du truffet riktig 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Næh. Jeg spiser alt mulig, men sæd har den ekleste konsistensen jeg har vært borti. Dessverre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Næh. Jeg spiser alt mulig, men sæd har den ekleste konsistensen jeg har vært borti. Dessverre.

Det er et ærlig svar det, og du er kanskje unntaket som bekrefter regelen. Men generellt så tror jeg på en sammenheng mellom hvor kresen damer er i matveien og hvor mye de misliker sæd. Ja kanskje ikke bare damer, men gjelder kanskje mannfolk og slikking også. Selv er jeg altetende, og elsker å slikke fitte.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et ærlig svar det, og du er kanskje unntaket som bekrefter regelen. Men generellt så tror jeg på en sammenheng mellom hvor kresen damer er i matveien og hvor mye de misliker sæd. Ja kanskje ikke bare damer, men gjelder kanskje mannfolk og slikking også. Selv er jeg altetende, og elsker å slikke fitte.

Kanskje. Jeg har virkelig prøvd altså, men det er for ekkelt for meg😅 Har øvd meg opp til at det går bra at han kommer så det samler seg under tungen men må spytte det ut like etterpå. Så sånn er nå det.

Men, fitte er vel ikke helt i samme kategori for det bør jo ikke være noe konsistensproblem der. Fittesaft er jo ikke tyktflytende. Tror det er flere som har problem med konsistens enn smak🤔

• Liker 2
Skrevet

Hm. Mye mulig. Har en del venninner som er litt kresne og veldig var på konsistens. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje. Jeg har virkelig prøvd altså, men det er for ekkelt for meg😅 Har øvd meg opp til at det går bra at han kommer så det samler seg under tungen men må spytte det ut like etterpå. Så sånn er nå det.

Men, fitte er vel ikke helt i samme kategori for det bør jo ikke være noe konsistensproblem der. Fittesaft er jo ikke tyktflytende. Tror det er flere som har problem med konsistens enn smak🤔

Ja du virker ihvertfall ikke prippen, og det er ikke noe man skal tvinge seg til, du fremstår nok ikke som noen typisk æsj dame uansett. Noe fasit på fittesaft og kresenhet det har jeg ikke, men kanskje visst mange nok svarer så ser man en sammenheng.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser det aller meste.

Går bra hvis det er tyntflytende sperm. Men når den har samme konsistens som slimete grønt snørr da sliter jeg. Smaken er som regel ikke så ille. Men kan føles rart i munn og svelg lenge etterpå. Nesten som mint eller noe i den dur.

Er ikke så begeistret for det, men gjør det om kjæresten min vil. Men som regel kommer han bare av penetrering eller runking så han foretrekker det.

Anonymkode: f0366...a06

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier ikke at alle damer skal suge og svelge, men det er litt turn-off med sånn æsj greier, og det gir litt begrensinger i seksuell utfoldelse.

Så jeg råder å ta med daten på restaurant og ta østers til forrett og lammeskank til hovedrett, når hun suger ut beinmargen av lammeskanken da har du truffet riktig 🙂

Haha, min kjære er den eneste kvinnen jeg har møtt som suger ut beinmargen...

Anonymkode: 03d01...587

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er sammenheng her. Fruen liker ikke mye sæd i munnen, og liker heller ikke østers, kamskjell og annen mat med litt geleaktig konsistens, og som lukter....fisk

Anonymkode: 22d4e...7e6

Skrevet

Jeg er ganske kresen på konsistens på mat. Liker ikke skjell, snegler og andre "skjelvende" ting.  Men går som regel helt fint å svelge sæd. Noen smaker bedre enn andre, men om jeg svelger fort er det ikke noe problem. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt. Tror det kan godt være en sammenheng der. Allerede med tanken på snegler, skjell osv. har jeg lyst å 🤢🤮 det er ikke mat!

Anonymkode: 55f9d...8a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde litt problemer med konsistensen på enkelte matvarer når jeg var ung, for eksempel litt fet røykelaks. Men jeg likte smaken, så jeg bestemte meg for å ignorere konsistensen. Etter en del trening så hadde jeg ikke problemer med konsistens på mat lenger. I ettertid så er jeg kjempeglad for at jeg gjorde det, gir meg mye mindre begrensinger i matveien og mange gode smaksopplevelser. Men nå er jeg hetrofil mann, så akkurat det med sæd kan jeg ikke svare på, men elsker å slikke fitte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...