AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Del Skrevet 27. juli 2022 Venninna mi vet at vi prøver på nr2, vi er i 2 forsøk nå og vi har vært å sjekket oss og ingenting var noe galt med hverken meg eller mannen. Siden det ikke gikk nå i pp2 så kommer hun å sier «kan jo hende at nr1 var deres eneste mulighet til å bli gravide» - jeg ble litt såret over å høre det, i og med at vi ikke har prøvd så lenge heller… og i det hele tatt komme å si slikt? når man er i prøveperiode der ting er litt sårt osv.. hadde nok tatt meg enda nær av det hvis vi hadde prøvd enda lengre.. men synes ikke den kmt var det beste å høre Anonymkode: 95cb2...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 27. juli 2022 #2 Del Skrevet 27. juli 2022 Synes ikke du overreagerer i det hele tatt, var unødvendig kommentar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. juli 2022 #3 Del Skrevet 27. juli 2022 Eh, du er bare i pp2 og har er barn fra før. Unødvendig kommentar, men likevel, ta en chill pill. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 27. juli 2022 #4 Del Skrevet 27. juli 2022 Unødvendig kommentar av henne. Hun mener det neppe vondt men sårende og unødvendig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Del Skrevet 27. juli 2022 Er pp det samme som "prøveperiode = eggløsning"? Anonymkode: 9af4d...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Del Skrevet 27. juli 2022 Du er en smule hårsår. Anonymkode: 00f87...f98 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Del Skrevet 27. juli 2022 Nja, vil ikke si at det var frekt. Litt ufiltrert kanskje. Men tenker at du også er litt hårsår her. Anonymkode: 6087a...e55 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Del Skrevet 27. juli 2022 med nr 1 ble jeg gravid 1 måned etter jeg og eksmannen ble sammen. med nr 2 prøvde vi en stund. er nok noe med det at når man prøver kan kroppen bli stressa og man vil gjerne bli gravid så fort som mulig. syntes det var veldig rart å si av hun at nr 1 kan være eneste mulighet. det å prøve 2 måneder er veldig kort. Anonymkode: 1c9e7...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #9 Del Skrevet 27. juli 2022 Haha, er hun alltid så taktløs? Anonymkode: dfb12...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #10 Del Skrevet 27. juli 2022 Underlig ting å si, men la det ligge. Anonymkode: 75018...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #11 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Underlig ting å si, men la det ligge. Anonymkode: 75018...f0b Kommer til å la det ligge, sa ikke så mye… annet enn jeg ble litt sjokket over at hun sa dette ts Anonymkode: 95cb2...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #12 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Venninna mi vet at vi prøver på nr2, vi er i 2 forsøk nå og vi har vært å sjekket oss og ingenting var noe galt med hverken meg eller mannen. Siden det ikke gikk nå i pp2 så kommer hun å sier «kan jo hende at nr1 var deres eneste mulighet til å bli gravide» - jeg ble litt såret over å høre det, i og med at vi ikke har prøvd så lenge heller… og i det hele tatt komme å si slikt? når man er i prøveperiode der ting er litt sårt osv.. hadde nok tatt meg enda nær av det hvis vi hadde prøvd enda lengre.. men synes ikke den kmt var det beste å høre Anonymkode: 95cb2...11b Hvorfor diskuterer du sexlivet ditt med vennene dine, ts? Om mine venner hadde diskutert sitt sexliv med meg så hadde nok jeg også blitt ganske taktløs. Ønsker du ikke intime kommentarer? Ikke del sexlivet ditt med folk. Ja, for deg og mannen er sex = prøving. For resten av verden? Bare dere to som har dere. Ikke del. Anonymkode: d6623...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #13 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor diskuterer du sexlivet ditt med vennene dine, ts? Om mine venner hadde diskutert sitt sexliv med meg så hadde nok jeg også blitt ganske taktløs. Ønsker du ikke intime kommentarer? Ikke del sexlivet ditt med folk. Ja, for deg og mannen er sex = prøving. For resten av verden? Bare dere to som har dere. Ikke del. Anonymkode: d6623...290 Da var du feil venner. Her deles det som deles kan Anonymkode: 85ddd...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #14 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da var du feil venner. Her deles det som deles kan Anonymkode: 85ddd...18f Har* Anonymkode: 85ddd...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #15 Del Skrevet 27. juli 2022 Folk sier mye rart. Jeg tror ikke alltid folk tenker så nøye over det de sier, og at ting dessverre ofte kommer ut veldig feil uten at det nødvendigvis er ment sånn. Det har jeg prøvd å lære meg i voksen alder - at mye blir feil sagt og at man ikke må tillegge det så mye vekt. Jeg vet det jo selv at jeg noen ganger mener noe, også av en eller annen grunn så kommer det ut helt feil når man skal si det. I prøveprosessen er man jo, som du sier, også litt ekstra følsom. Kjenner på det selv.. det er så skuffende situasjon å være i, og så frustrerende, at når folk i tillegg sier sånne ting så blir det ekstra tungt. Anonymkode: 1f93c...777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #16 Del Skrevet 27. juli 2022 Ikke ekstremt gjennomtenkt å si det sånn, men du er litt vel sensitiv ja. Det er ikke noe å bli sjokkert over. Anonymkode: c4d73...c97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #17 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor diskuterer du sexlivet ditt med vennene dine, ts? Om mine venner hadde diskutert sitt sexliv med meg så hadde nok jeg også blitt ganske taktløs. Ønsker du ikke intime kommentarer? Ikke del sexlivet ditt med folk. Ja, for deg og mannen er sex = prøving. For resten av verden? Bare dere to som har dere. Ikke del. Anonymkode: d6623...290 Folk er forskjellige. Noen venner deler man omtrent alt med, andre ikke. Anonymkode: 53044...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #18 Del Skrevet 29. juli 2022 Syns ikke du overreagerer, dette er jo kjempefrekt og ikke mye støttende. Anonymkode: 4de72...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 29. juli 2022 #19 Del Skrevet 29. juli 2022 Upassende kommentar fra en du anser som venninne, så absolutt. Er hun kanskje misunnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #20 Del Skrevet 29. juli 2022 Sandie skrev (5 minutter siden): Upassende kommentar fra en du anser som venninne, så absolutt. Er hun kanskje misunnelig? Jeg vet ikke, hun har to barn selv… nr2 brukte hun 4 måneder før det klaffet… så synes hun skulle ti stille med seg. Men alltid følt at alt er en konkurranse for hun, det føler også mannen min som hun alltid prøver å tråkke på meg eller være mye bedre. Anonymkode: 95cb2...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå