Gå til innhold

Hva er det menn får ut av å rakke ned på kvinner over 30 egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden):

Jeg har opplevd fysisk utroskap flere ganger, og tro meg, det er verre enn emosjonelt. Man kan ikke noe for følelser man får for en annen person, men man kan noe for handlingene sine. Et annet problem er at fysisk utroskap uten følelser betyr at mannen ofrer familien for noe som ikke betyr noen ting, mens emosjonell utroskap kan forklares med følelser, noe som var viktig for mannen. Emosjonell utroskap gir heller ikke kjønnssykdommer eller graviditet hos elskerinne. 

Selv om du synes det er verre, så sier de fleste kvinner som blir spurt i undersøkelser noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PetterKanin skrev (2 minutter siden):

Man skjønner nå ganske enkelt hvem som er eller har vært promiskuøse dq, selv om man i et sjeldent tilfelle kan ta feil her.

Du, kan forsikre deg om at menn er lettlurte...😁. Har eksperimentert litt med det et par ganger når jeg har irritert meg over enkelte menns dobbeltmoral.

Anonymkode: ee780...d52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men de derre gutta sin henger på kvinneguiden med sine geniale ideer, de finner jo tydeligvis ikke damer som gidder å gå med på den drømmen deres om hvordan et samliv skal værr😁? Ellers hadde de ikke hengt her og sytt og skrytt om hverandre året rundt? 

Anonymkode: ee780...d52

Noen av de gjør nok det. Uansett, om de ikke gjør det, så kan jeg likevel ikke se noen god grunn til at de ikke skal få ønske seg dette. 

Endret av PetterKanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du, kan forsikre deg om at menn er lettlurte...😁. Har eksperimentert litt med det et par ganger når jeg har irritert meg over enkelte menns dobbeltmoral.

Anonymkode: ee780...d52

Eller så fikk de akkurat det de var ute etter ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ItchyBitchySpider said:

Nå med sikre prevensjonsmidler og DNA-tester er ikke dette et argument. Det er mye stygt som finnes opp gjennom historien - for eksempel, vold mot kone og barn har vært vanlig, også i Norge inntil ganske nylig. At noe har vært kultur,  betyr ikke at vi må fortsette med det. Vi putter ikke lenger homofile i fengsel, vi diskriminerer ikke samer, vi tar ikke bort kvinners stemmerett, vi plager ikke dyr for gøy og vi slår ikke barn. Alt dette har vært kultur i lang tid.

Instinkter? Menn er altså hjerneløse dyr som styres av instinkter alene, uten å tenke over hvor fornuftig disse er. Vakkert.

Menn er også naive, da de aldri kan vite om tallet som kvinnen oppgir er korrekt. Tenk hvis du plutselig oppdager at din kone har hatt to ONS for tjue år tilbake. Vil du da grøsse av minnene om sex med henne? Hva endrer seg med denne informasjonen? Ingen verdens ting. 

Like hjerneløse dyr som kvinner når de følger sine instinkter om å ville ha høye bredskuldrede menn. Hverken høyde eller brede skuldre er nødvendige i dagens samfunn, så mener du at kvinner også er irrasjonelle og hjerneløse dyr fordi de fortsatt liker det istedet for å tenke over hvor fornuftig det er å like høyde og skulderbredde?

Prevensjon hindrer graviditet, men det omprogrammerer ikke millioner av år med evolusjon, gjør det vel?

Endret av Kipling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men de derre gutta sin henger på kvinneguiden med sine geniale ideer, de finner jo tydeligvis ikke damer som gidder å gå med på den drømmen deres om hvordan et samliv skal værr😁? Ellers hadde de ikke hengt her og sytt og skrytt om hverandre året rundt? 

Anonymkode: ee780...d52

Da kan ikke menn syns du er så mye å spare på heller i og med at du også henger her, eller hva? 😁

Den der funker begge veier vet du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Eller så fikk de akkurat det de var ute etter ...

Var ikke måte på hvor krasse de var i dommene sine på forhånd over kvinner som hadde levd omtrent som dem på forhånd. Han ene var jeg sammen med en stund, trodde han hadde forbedringspotensiale i de forhistoriske holdningene sine. Det hadde han ikke, og det gadd jeg ikke.

Anonymkode: ee780...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var ikke måte på hvor krasse de var i dommene sine på forhånd over kvinner som hadde levd omtrent som dem på forhånd. Han ene var jeg sammen med en stund, trodde han hadde forbedringspotensiale i de forhistoriske holdningene sine. Det hadde han ikke, og det gadd jeg ikke.

Anonymkode: ee780...d52

Dette valgte du altså likevel å involvere deg med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (10 minutter siden):

Man skjønner nå ganske enkelt hvem som er eller har vært promiskuøse dq, selv om man i et sjeldent tilfelle kan ta feil her.

Du klarer å se forskjell på ei med 3 partnere og ei med 7 partnere? Du er jo dødsgod på å lese tanker!! Hva betegner promiskuøse kvinner, da? Fortell!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå):

Du klarer å se forskjell på ei med 3 partnere og ei med 7 partnere? Du er jo dødsgod på å lese tanker!! Hva betegner promiskuøse kvinner, da? Fortell!

Det at de er lettere å få til sengs enn ikke-promiskuøse kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Det at de er lettere å få til sengs enn ikke-promiskuøse kvinner.

Hahaha, typisk. Dere vil altså ha kvinner som kniper inn på sexen til langt ut i datingen, for så å forvente at de er ville dyr i senga? Hvilken fantasiverden lever dere i? Hvis ei kvinne har høy sexlyst, vil hun ikke vente i uker og måneder med å ha sex med en hun liker og er tiltrukket av. Hvis ei kvinne har lav lyst og velger å gå i måneder uten sex for å "spille kostbar" - ikke forvent sex mer enn en par ganger i måneden i forholdet heller. Det er dette som er de urealistiske kravene - de er uforenlige med hverandre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (2 minutter siden):

Hahaha, typisk. Dere vil altså ha kvinner som kniper inn på sexen til langt ut i datingen, for så å forvente at de er ville dyr i senga? Hvilken fantasiverden lever dere i? Hvis ei kvinne har høy sexlyst, vil hun ikke vente i uker og måneder med å ha sex med en hun liker og er tiltrukket av. Hvis ei kvinne har lav lyst og velger å gå i måneder uten sex for å "spille kostbar" - ikke forvent sex mer enn en par ganger i måneden i forholdet heller. Det er dette som er de urealistiske kravene - de er uforenlige med hverandre. 

Altså er hun promiskuøs. Hun kan ikke være promiskuøs og ikke-promiskuøs samtidig. Det fungerer ikke slik ...

Nei, de er ikke uforenlige med hverandre. Noen kvinner stiller krav til sin sexpartner.

Endret av PetterKanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Altså er hun promiskuøs. Hun kan ikke være promiskuøs og ikke-promiskuøs samtidig. Det fungerer ikke slik ...

Nettopp. Hvis dere vil ha damer som er erfarne og ville dyr i senga med dere, må de jo ha opparbeidet seg denne erfaringen. Det er ikke mulig å lese seg opp til god sex. Vil dere ha damer som har lyst på dere hele tiden i forholdet, kan dere jo ikke velge dem som nettopp IKKE har lyst utenfor forholdet - lysten forsvinner jo ikke bare fordi man ikke har en ring på fingeren eller en samboer, det er noe konstant - enten er det der, eller så er det ikke der.

Så mange menn klager på at konene deres ikke vil ha sex mer enn en gang i skuddåret - vel, hva forventer dere? At ei dame som sier "nei" til dere i flere måneder i starten av forholdet plutselig forvandler seg til umettelig, erfaren elskerinne med en gang dere definerer dere som et par? Seriøst?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Hvis dere vil ha damer som er erfarne og ville dyr i senga med dere, må de jo ha opparbeidet seg denne erfaringen. Det er ikke mulig å lese seg opp til god sex. Vil dere ha damer som har lyst på dere hele tiden i forholdet, kan dere jo ikke velge dem som nettopp IKKE har lyst utenfor forholdet - lysten forsvinner jo ikke bare fordi man ikke har en ring på fingeren eller en samboer, det er noe konstant - enten er det der, eller så er det ikke der.

Så mange menn klager på at konene deres ikke vil ha sex mer enn en gang i skuddåret - vel, hva forventer dere? At ei dame som sier "nei" til dere i flere måneder i starten av forholdet plutselig forvandler seg til umettelig, erfaren elskerinne med en gang dere definerer dere som et par? Seriøst?

Man må ikke ha sex med mange for å bli en hod sexpartner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (Akkurat nå):

Man må ikke ha sex med mange for å bli en hod sexpartner. 

Nei, men man må ha sex med NOEN. Og denne "noen" er ikke alltid noen med redelige hensikter. En ONS er ikke en ONS, for å si det slik. Ei av mine beste venninner ventet med sex i tre måneder, så ble hun dumpet dagen etterpå fordi fyren viste seg å være drittsekk. Hun hadde teknisk sett en ONS - engangssex, men "promiskuøs" med sine fire sexpartnere i en alder av 45 er hun absolutt ikke. 

Forresten, hvorfor har dere sex med så mange da, hvis man ikke trenger det for å bli en god sexpartner? Hva er poenget?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ItchyBitchySpider said:

Nei, men man må ha sex med NOEN. Og denne "noen" er ikke alltid noen med redelige hensikter. En ONS er ikke en ONS, for å si det slik. Ei av mine beste venninner ventet med sex i tre måneder, så ble hun dumpet dagen etterpå fordi fyren viste seg å være drittsekk. Hun hadde teknisk sett en ONS - engangssex, men "promiskuøs" med sine fire sexpartnere i en alder av 45 er hun absolutt ikke. 

Forresten, hvorfor har dere sex med så mange da, hvis man ikke trenger det for å bli en god sexpartner? Hva er poenget?

ONS betyr "One NIght Stand". Ikke ha sex en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden):

Nei, men man må ha sex med NOEN. Og denne "noen" er ikke alltid noen med redelige hensikter. En ONS er ikke en ONS, for å si det slik. Ei av mine beste venninner ventet med sex i tre måneder, så ble hun dumpet dagen etterpå fordi fyren viste seg å være drittsekk. Hun hadde teknisk sett en ONS - engangssex, men "promiskuøs" med sine fire sexpartnere i en alder av 45 er hun absolutt ikke. 

Forresten, hvorfor har dere sex med så mange da, hvis man ikke trenger det for å bli en god sexpartner? Hva er poenget?

Noen liker å ha sex med mange forskjellige personer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Noen liker å ha sex med mange forskjellige personer. 

Det liker noen menn og noen kvinner. Jeg liker ikke menn som krever andre standarder av kvinner enn av seg selv.

Anonymkode: ee780...d52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (8 minutter siden):

Noen liker å ha sex med mange forskjellige personer. 

Selvfølgelig. Så da burde det være greit at begge har hatt det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...