AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Jeg er snart 30 og har aldri hatt sex. Det handler aller mest om at jeg er 'redd' for å sette meg selv i en slik posisjon. Jeg har ventet lenge for prøve å finne en kjæreste som jeg føler meg trygg på osv. Men det har jeg da altså ikke klart. Nå vurderer jeg å heller bare ha en ons for å få det overstått. Så trenger jeg ikke bekymre meg så mye lengre... Hva tenker dere, er det en grei løsning eller kommer jeg til å angre? Anonymkode: 0c86a...67e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Jeg kjenner meg så mye igjen i dette! Jeg synes det er sykt vanskelig selv. Problemet er at du veit ikke helt hva du får med et ONS. Men hadde det vært en jeg data så hadde jeg nok skamma meg mye over hvor uerfaren jeg er, så jeg synes det er sykt vanskelig. Føler jeg ikke kan date ordentlig. Altså jeg har ikke problemer med å få dates, men jeg klarer bare ikke den situasjonen. Skulle nesten ønske at noen kunne anbefale en fyr som var flink til å være en "første gang fyr" uten at han prater om det etterpå. Anonymkode: a43d6...ee9 1
Tomas77 Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Du overvurderer menn om dere tror de kan skjønne at du ikke har hatt sex før. Ja de forstår kanskje at du ikke har masse erfaring men de fleste menn vil synes det er ekstra stas uansett. Go for it så lenge det er noen du faktisk har lyst på. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Tomas77 skrev (7 minutter siden): Du overvurderer menn om dere tror de kan skjønne at du ikke har hatt sex før. Ja de forstår kanskje at du ikke har masse erfaring men de fleste menn vil synes det er ekstra stas uansett. Go for it så lenge det er noen du faktisk har lyst på. Jeg tenker at en hver mann vil fortelle alle kompisene sine om det etterpå, og det er ikke et forhold jeg ville vært i. Jeg synes det er sykt respektløst! Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor fett fyren syntes det var! Anonymkode: a43d6...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Du vil nok angre... Legg heller mer i å finne en person du blir glad i og som blir glad i deg. Anonymkode: ab89e...62c 2 2
Tomas77 Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at en hver mann vil fortelle alle kompisene sine om det etterpå, og det er ikke et forhold jeg ville vært i. Jeg synes det er sykt respektløst! Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor fett fyren syntes det var! Anonymkode: a43d6...ee9 For det første hvorfor skulle han det? Utrolig umoden fyr i så fall. Uansett så trenger man jo ikke si at man ikke har hatt sex før. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Skrevet 26. juli 2022 Tomas77 skrev (5 minutter siden): For det første hvorfor skulle han det? Utrolig umoden fyr i så fall. Uansett så trenger man jo ikke si at man ikke har hatt sex før. Det er det inntrykket jeg har av de fleste menn. Nei, men nå er det noe som er ekstremt vanskelig for meg, så jeg tror det ville synes, men mindre jeg er veldig dopa ned eller noe. Selv som veldig full så gir jeg full nekt på det området! Har vurdert på si at jeg har vaginisme og at det er derfor jeg er redd og også kan være trang. Mulig jeg faktisk har det siden jeg måtte kjøpe dialtorsett fordi jeg ikke fikk inn en vanlig dildo, eller kanskje det igjen vare er fordi jeg er uerfaren. Anonymkode: a43d6...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #8 Skrevet 26. juli 2022 Det er ingenting som endres om du har en ONS. Du blir ingen sex-ekspert, det eneste som er forandret er at du har prøvd å ha sex. Du blir fortsatt like ensom (om ikke mer), og det er ingen magisk jomfrudom som forsvinner. Du er den samme. Bare vent til du finner en du vil ha sex MED. Ikke bare vil ha sex for at det skal endre livet ditt på noen måte. Anonymkode: 19c7a...c37 4 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Skrevet 26. juli 2022 Tror aldri jeg har bar hørt en mann klage på at damer har lite erfaring. Det er damer som søker partnere med erfaring, de som har ligget mest er mer populære og godkjent av andre damer. Skal ikke gi den vanlige leksa om fordelingen av antall partnere per kjønn så får en forkortet en: Saueflokk, gener, biologi osv. Anonymkode: c4ca7...e8a
Tomas77 Skrevet 26. juli 2022 #10 Skrevet 26. juli 2022 Jeg håper du da gjør det med en fyr som kan opprette litt tillit til menn. Jeg har virkelig ingen venner som ville sagt noe om dette til oss andre. Og jeg har venner i mange rare steder. 😁 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #11 Skrevet 26. juli 2022 Jeg tenkte som deg engang, og gikk med på en ONS nettopp for å "få det overstått". Det gikk ikke så bra, og jeg fikk det veldig dårlig etterpå. Neste gang var med en jeg var så forelsket i og han i meg, og det ble noe helt annet. Så jeg vil anbefale deg å finne en som vil ha deg og som er i stand til respektere det at du ikke har hatt sex med en mann før. Jeg vil også anbefale deg å utforske din egen seksualitet først, finne ut hva som føles godt for deg. Anonymkode: 6c929...f81 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #12 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tror aldri jeg har bar hørt en mann klage på at damer har lite erfaring. Det er damer som søker partnere med erfaring, de som har ligget mest er mer populære og godkjent av andre damer. Skal ikke gi den vanlige leksa om fordelingen av antall partnere per kjønn så får en forkortet en: Saueflokk, gener, biologi osv. Anonymkode: c4ca7...e8a Vel, det er nok av tråder om damer som er kjedelige i senga her inne, så er ikke helt enig. Du kan ikke nødvendigvis få en dame som er uerfaren, og samtidig et fyrverkeri i senga. Anonymkode: a43d6...ee9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #13 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er ingenting som endres om du har en ONS. Du blir ingen sex-ekspert, det eneste som er forandret er at du har prøvd å ha sex. Du blir fortsatt like ensom (om ikke mer), og det er ingen magisk jomfrudom som forsvinner. Du er den samme. Bare vent til du finner en du vil ha sex MED. Ikke bare vil ha sex for at det skal endre livet ditt på noen måte. Anonymkode: 19c7a...c37 Jeg skjønner at det ikke gjør noe magisk, men jeg tenker at man kanskje er litt mer selvsikker den andre gangen man har sex enn den første. Og jeg vil heller drite meg ut med noen andre enn en jeg faktisk er interessert i. Anonymkode: a43d6...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #14 Skrevet 26. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner at det ikke gjør noe magisk, men jeg tenker at man kanskje er litt mer selvsikker den andre gangen man har sex enn den første. Og jeg vil heller drite meg ut med noen andre enn en jeg faktisk er interessert i. Anonymkode: a43d6...ee9 Du vil ikke bli mer selvsikker, for du har bare hatt sex én gang med en random ONS. Det "lærer" du ingenting av. Når du møter en du er interessert i så kan du forklare at du er ny på sex, også kan dere kommunisere. Med en ONS risikerer du at han peiser på i de villeste stillinger med en gang uten at du er klar, og du synes kanskje det er for skummelt å si fra om at det går litt fort i svingene. Snakker av erfaring 🙃 Anonymkode: 19c7a...c37 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 Synes du skal date og prøve å finne kjæreste- om det er det du ønsker. I dating prosessene kan det være muligheten byr seg til sex, uten at dere er blitt sammen. Tenker det må være MYE bedre enn et tilfeldig ONS. Anonymkode: 3892c...90e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes du skal date og prøve å finne kjæreste- om det er det du ønsker. I dating prosessene kan det være muligheten byr seg til sex, uten at dere er blitt sammen. Tenker det må være MYE bedre enn et tilfeldig ONS. Anonymkode: 3892c...90e Når du ikke kan snakke om det så er det vanskelig. Han forrige jeg data var ikke tålmodig nok etter at vi nesten men likevel ikke hadde sex. Det er sykt trist at sånne ting blir fuck opp, fordi vi hadde klart på bygge opp noe fint framtid da. derfor tenker jeg det er best å ha fått det overstått. Når man møter menn på samme alder som har vært gift og har barn så føler man seg rimelig snål liksom.. Sitat Du vil ikke bli mer selvsikker, for du har bare hatt sex én gang med en random ONS. Det "lærer" du ingenting av. Jeg tror jeg ville blitt mer avslappa så jeg kunne ha klart å gjennomføre det neste gang i såfall. Jeg tror at terskelen er mindre fordi jeg ikke bryr meg om hva en fyr som jeg ikke er interessert i tenker. Jeg føler meg sykt sårbar, men jeg tror at mye av det er stoltheten min, og jeg føler ikke at den uerfarenheten er noe jeg kan stå for rett og slett. Jeg vil ikke framstille meg på den måten, jeg klarer ikke det! Anonymkode: a43d6...ee9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #17 Skrevet 26. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Når du ikke kan snakke om det så er det vanskelig. Han forrige jeg data var ikke tålmodig nok etter at vi nesten men likevel ikke hadde sex. Det er sykt trist at sånne ting blir fuck opp, fordi vi hadde klart på bygge opp noe fint framtid da. derfor tenker jeg det er best å ha fått det overstått. Når man møter menn på samme alder som har vært gift og har barn så føler man seg rimelig snål liksom.. Jeg tror jeg ville blitt mer avslappa så jeg kunne ha klart å gjennomføre det neste gang i såfall. Jeg tror at terskelen er mindre fordi jeg ikke bryr meg om hva en fyr som jeg ikke er interessert i tenker. Jeg føler meg sykt sårbar, men jeg tror at mye av det er stoltheten min, og jeg føler ikke at den uerfarenheten er noe jeg kan stå for rett og slett. Jeg vil ikke framstille meg på den måten, jeg klarer ikke det! Anonymkode: a43d6...ee9 Du er like uerfaren etter at du har hatt et ONS. Anonymkode: 19c7a...c37 5
artigmedsex Skrevet 26. juli 2022 #18 Skrevet 26. juli 2022 Har hatt et par slike oppdrag via datingsider. Jeg kan skjønne at det er greit å bli ferdig, men den beste sexen har man med noen man er glad i. Ville heller blitt litt mer aktiv i kjærestejakten. Du lærer ikke stort ved et ons, sjansen for skuffelse er stor. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #19 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er like uerfaren etter at du har hatt et ONS. Anonymkode: 19c7a...c37 Det er HELT GREIT, men dere forstår ikke forskjellen på at det en mye vanskeligere å gjennomfører det første gang, enn andre gang? Jeg driter vel i hva andre anser som uerfaren eller ikke.. Anonymkode: a43d6...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #20 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er HELT GREIT, men dere forstår ikke forskjellen på at det en mye vanskeligere å gjennomfører det første gang, enn andre gang? Jeg driter vel i hva andre anser som uerfaren eller ikke.. Anonymkode: a43d6...ee9 Det handler for meg om å overkomme en forbi. Anonymkode: a43d6...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå