Gå til innhold

JonBenet Ramsey- kan faren ha gjort det?


Magrat

Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne tråden på Reddit, og må si den gir mening...

Hva tenker dere?🤔

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke nå lest hele men det var snakk om at hun slet med sengevæting blant annet. Og det er ett tydelig tegn på seksuelt misbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemy02 skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke nå lest hele men det var snakk om at hun slet med sengevæting blant annet. Og det er ett tydelig tegn på seksuelt misbruk. 

Hun hadde også stadig urinveisinfeksjon. Og tegn på kronisk trauma i underlivet. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ringte politiet når planen tydeligvis var å frakte henne vekk (ta med en stor koffert, ikke ring politiet).

Det kan ha vært fordi hun hadde stivnet med armene over hodet, og således ikke fikk plass i kofferten mer.

Men det var jo også tatt høyde for med decapitation i brevet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (9 timer siden):

Hun hadde også stadig urinveisinfeksjon. Og tegn på kronisk trauma i underlivet. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ringte politiet når planen tydeligvis var å frakte henne vekk (ta med en stor koffert, ikke ring politiet).

Det kan ha vært fordi hun hadde stivnet med armene over hodet, og således ikke fikk plass i kofferten mer.

Men det var jo også tatt høyde for med decapitation i brevet.

 

 

Uff blir bare så lei meg av det hele stakkars liten jente 😢

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Magrat skrev (På 30.7.2022 den 13.21):

Hun hadde også stadig urinveisinfeksjon. Og tegn på kronisk trauma i underlivet. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ringte politiet når planen tydeligvis var å frakte henne vekk (ta med en stor koffert, ikke ring politiet).

Om kun en av dem var involvert gir det mening at den andre ringer politiet..

Uansett var det en litt merkelig samtale der Patsy la på røret etter en stund. Ganske uvanlig når man ringer 911. De fleste blir på linjen til hjelpen kommer ifølge statistikk. Noe jeg synes var merkelig var hvorfor foreldrene ikke så ut til å bry seg om tidspunktet utpresserne skulle ta kontakt. Mulig de var i sjokk. Men om jeg trodde barnet mitt var kidnappet hadde jeg stått parat ved tlf på det kl.slettet de skrev i ransombrevet. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...