AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Skrevet 26. juli 2022 Hvordan går det med dere? Her er et barn skikkelig sur og misfornøyd, mens det andre er helt ok. Føler på utilstrekkelighet og føler meg så alene. Vi er skilt og barnefar har ikke mye tid til de i sommer. Hvordan snur dere det når dere føler dere mislykka? Noen andre som ikke har det rosenrødt? (Gråt i pelsen til hunden i sted, orker ikke å dele med mine perfekte venner). Anonymkode: 53a75...109 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Skrevet 26. juli 2022 Denne ferien her kan ryke dit peppern gror 😛 Fy flate. Sur og trassig unge, skikkelig drittvær og lite mulighet til å finne på noe av diverse årsaker. Bare fem dager igjen til barnehagestart igjen!! Jeg gler meg som et barn. og ja - har grått mange tårer av følelsen av udugelighet når jeg gleder meg som bare det til å «bli kvitt» ungen igjen.. Jeg vet jeg skulle elsket ferietid med han, men akkurat denne ferien her hadde jeg avlyst for lenge siden hadde jeg kunnet. Anonymkode: 0e04a...3ec 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Skrevet 26. juli 2022 Har store barn. Sitter nok en gang i bakrus, jobb om 5 dager. Et helvete Anonymkode: b72fb...64e 1
Danseskjørt Skrevet 26. juli 2022 #4 Skrevet 26. juli 2022 Livet går opp og ned med unger, prøv å være snill med deg selv du er ikke udugelig, du er verdens beste mamma til barna dine selv om de er følelsesmessig ustabile. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #5 Skrevet 26. juli 2022 Jeg strekker ikke til føler jeg og er mye lei meg. Jeg har tenåringer som ønsker penger og opplevelser "hele tiden", og utenom de tingene jeg har fått til for dem så strekker ikke økonomien til mer i år. Jeg kunne ønske ferien var ferdig nå så jeg hadde sluppet flere uker til hvor jeg føler meg ubrukelig. I tillegg er været dårlig så det blir lite stranddager, og jeg føler meg smådeprimert 😪 Anonymkode: d8ef5...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Skrevet 26. juli 2022 Sånn var min ferie i fjor… alene med barna i seks uker (uplanlagt, men bf var ikke i stand til å ta vare på barn…) jeg satte meg ned og fant lavterskel aktiviteter tilpasset barnas alder (mange gode kontoer på ig) og satt opp en hver dag. Typisk plukke blåbær en dag, gå på pokemon-jakt en annen. Gå til butikken og kjøpe is og gå hjem igjen. Besøke ny lekeplass. Det hjalp, men det ble mye frustrerte tårer. i år er det bedre, men med fjorårets opplevelser i minne, gruet jeg meg lenge. Godt over all forventning i år. Ingen dager går uten krangling eller breakdown, men det går! Anonymkode: 7a038...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå