Studentjente89 Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Hei. Er jente, student på 23 år. Ønsker å sende bilder på mail evt sende trusene mine i posten. Er det ennå market for dette? Evt hvor? Norske sider, helst. Andre som har nylig erfaring med dette?
feliek54 Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Studentjente89 skrev (1 time siden): Hei. Er jente, student på 23 år. Ønsker å sende bilder på mail evt sende trusene mine i posten. Er det ennå market for dette? Evt hvor? Norske sider, helst. Andre som har nylig erfaring med dette? Om noen betaler mer en du gav så kjør på
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Stort marked for dette ja, jeg selger trusene mine og bilder selv. Tjener mellom 13-23 tusen kroner extra i måneden på salg ac brukte truser. Anonymkode: b78cd...e98
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 Studentjente89 skrev (2 timer siden): Hei. Er jente, student på 23 år. Ønsker å sende bilder på mail evt sende trusene mine i posten. Er det ennå market for dette? Evt hvor? Norske sider, helst. Andre som har nylig erfaring med dette? nakentid.no er stedet som brukes nå etter at nakenprat er sletta Anonymkode: 005d1...1a5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stort marked for dette ja, jeg selger trusene mine og bilder selv. Tjener mellom 13-23 tusen kroner extra i måneden på salg ac brukte truser. Anonymkode: b78cd...e98 Hvordan går/gikk du fram for å gjøre dette nogenlunde anonymt? Anonymkode: 40dd2...65c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #6 Skrevet 24. juli 2022 Men hvis de vippser så ser de jo navnet mitt og vet hvem jeg er! :S men kunne vel solgt en slik for mange tusen ja 😛 Anonymkode: 742df...fb2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvordan går/gikk du fram for å gjøre dette nogenlunde anonymt? Anonymkode: 40dd2...65c Anonymt kan du bare glemme. Jeg laget en nettside og derifra kan folk kontakte meg for kjøp. Kjøper får alt av informasjon om deg, som adresse og navn. Det er klin umulig å sende noe i posten i Norge uten å oppgi eget navn og adresse. Så det er mye risiko bak dette da jeg har fått noen creepy stalkere. Anonymkode: b78cd...e98 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvis de vippser så ser de jo navnet mitt og vet hvem jeg er! :S men kunne vel solgt en slik for mange tusen ja 😛 Anonymkode: 742df...fb2 Ja dette stemmer, jeg tar betaling via VIPPS og kjøper får vite hvem du er. Dette gir også kjøper en slags tryghet i at det personen kjøper er legit. Men stor risiko bak å oppgi navnet ditt. Anonymkode: b78cd...e98
Studentjente89 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Stort marked for dette ja, jeg selger trusene mine og bilder selv. Tjener mellom 13-23 tusen kroner extra i måneden på salg ac brukte truser. Anonymkode: b78cd...e98 Hvor?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #10 Skrevet 24. juli 2022 2 minutter siden, Studentjente89 said: Hvor? Jeg skreiv hvor. Les lengre opp. Anonymkode: b78cd...e98
Studentjente89 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skreiv hvor. Les lengre opp. Anonymkode: b78cd...e98 Takk
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #12 Skrevet 24. juli 2022 Det er bedre å kaste de. Dyre merkeklær i god stand er det marked for. Med fretex vil ikke en gang ta i mot brukt undertøy. Anonymkode: 72ca3...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #13 Skrevet 24. juli 2022 Masse penger her ja, men du må spesielisere deg. Ta imot ønsker...bilder slik de vil osv. Jeg tjener ca 30k pr mnd. Har faste kunder som får ting på bestilling, bilder og truser i posten. De kan betale MYE... Anonymkode: ba3f0...3c2
tasmus82 Skrevet 24. juli 2022 #14 Skrevet 24. juli 2022 Jeg svarte på noe lignende i en annen tråd, da jeg hadde en venninne som holdt på med dette. Da du allerede har fått svar på hvor stort marked det er, så skal jeg holde meg til de andre rådene jeg gav. Hva med å selge mer enn bare truser, som BHer og klær som det lukter deg av, og kanskje din egen parfyme også? På en måte markedsføre hele deg som en slags kjæreste opplevelse? Tror ikke mange gjør dette, og noe av det jeg savner mye fra mine forhold er duftene hennes. Det var spesielt beroligende å ha hennes duft på puten på hennes side av sengen.
Morpheus Skrevet 24. juli 2022 #15 Skrevet 24. juli 2022 Jeg selger nye truser. Kjøper billigst mulig på nettet. Gjerne 100-pakninger der hber truse koster under 5kr. Hver gang jeg skal på do tisser jeg i en sprayflaske. Så når jeg begynner å gå tom på lager. Henger jeg opp en 2-300 truser og gangen på et tørkestativ som jeg sprayer med urin. Har også en sprayflaske med eggehvitte som jeg sprayer på trusene for å simulere utflod. Under på kvinnetrusene, og forran på herretrusene. Går ca 4-500 truser i uka på en et par nettbutikker jeg har med bilder av det som liksom skal se ut som meg (fant noen random bilder av noen sexy modeller). Det går så mye truser nå at jeg vurderer å ansette folk til å spraye og pakke. Greier heller ikke skaffe nok urin, så skal ha etæn egen urinal med oppsamlertank til de ansatte. Tenk over det neste gang du tror du kjøper brukte truser. De kan komme fra min "fabrikk". 1
Raven.Writingdesk Skrevet 24. juli 2022 #16 Skrevet 24. juli 2022 Morpheus skrev (3 minutter siden): Jeg selger nye truser. Kjøper billigst mulig på nettet. Gjerne 100-pakninger der hber truse koster under 5kr. Hver gang jeg skal på do tisser jeg i en sprayflaske. Så når jeg begynner å gå tom på lager. Henger jeg opp en 2-300 truser og gangen på et tørkestativ som jeg sprayer med urin. Har også en sprayflaske med eggehvitte som jeg sprayer på trusene for å simulere utflod. Under på kvinnetrusene, og forran på herretrusene. Går ca 4-500 truser i uka på en et par nettbutikker jeg har med bilder av det som liksom skal se ut som meg (fant noen random bilder av noen sexy modeller). Det går så mye truser nå at jeg vurderer å ansette folk til å spraye og pakke. Greier heller ikke skaffe nok urin, så skal ha etæn egen urinal med oppsamlertank til de ansatte. Tenk over det neste gang du tror du kjøper brukte truser. De kan komme fra min "fabrikk". 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #17 Skrevet 24. juli 2022 Husk på at mottakerne av disse trusene dine ofte er menn som har lite eller ingen seksuell kontakt med kvinner, de må kjøpe seg til dette. Her kan det luske mye rart av mennesker du aldri ville hatt i nærheten av deg ellers. Kan være alt fra drapsmenn, pedofile, incels, psykopater. Sistnevnte kan du fort plutselig ha stående på døra di en dag. Så kan man jo si at da er det bare å si at man ikke er intr og lukke døra. Men sånne folk gir seg ikke. Å få avvisning kan føre til at en av dine kunder bestemmer seg for å være jævlig med deg og henge deg ut med fullt navn og bildebeviser. Er det noe du evnt hadde taklet? En ting er hvis bestevenninne di får vite det, men hvordan takler du at gamle onkel Alfred eller dine besteforeldre får vite det? Sånne ting bør du tenke på før du setter i gang med dette og avslører identiteten din for disse fremmede. For en ting er sikkert: Det første disse mennene gjør er å finne ut hvem du er og hvordan du ser ut. Anonymkode: d2474...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå