Gå til innhold

Er det normalt at han kommer etter 1min under suging?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, det var første gang jeg suger noen for noen dag siden. Vi kysset og klinet litt. Da jeg begynte å suge han, kom han med engang. Jeg rakk ikke å gjøre noe mer enn å leike litt med tunge lang skaftet og litt på hodet. Er det et tegn på at han kommer altfor fort, eller at jeg har sugd han så bra? 

Anonymkode: 5076b...9b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er "for" fort er subjektivt, det kommer an på om dere hadde ønsket det varte lengre eller ei.

Han var sikkert bare veldig kåt og tent på deg.

Anonymkode: 2a4e2...02e

• Liker 1
Skrevet

Du høres ganske flink ut :) Noen er naturtalent å regne når det kommer til suging. Syntes du selv det var digg da? :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

3 alternativer

1. Du er troll.

2. Han var kåt som faen og sikkert fantasert dette øyeblikket helt fra dere bestemte dere om å treffes.

3. Du er guds gave til mannfolk.

Anonymkode: 058ae...833

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heheh Jeg er ikke troll i hverfall. Håper at det kan være alternativ nr. 3😂 Jeg var så romantisk fordi jeg har sterke følelser for han. Men jeg trodde aldri at jeg kunne være flink til å suge noen at den kommer med en gang. Derfor spør jeg om det er naturlig☺️

Skrevet

Er dere unge? Tenker på hormoner som løper løpsk, at han var sykt kåt på deg. Var det første gang han ble gått ned på? At det gikk fort siden det var første gang? På lik linje som sex for første gang at ofte varer den økta ikke lenge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sugde han jo ikke…??

Anonymkode: be1fc...a57

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (11 minutter siden):

Er dere unge? Tenker på hormoner som løper løpsk, at han var sykt kåt på deg. Var det første gang han ble gått ned på? At det gikk fort siden det var første gang? På lik linje som sex for første gang at ofte varer den økta ikke lenge.

Vi er ikke unge har er 30+ og jeg er 27. jeg ikke at der var første gang for han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du sugde han jo ikke…??

Anonymkode: be1fc...a57

Rakk ikke å suge han skikkelig som jeg tenkte meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig tegn værtfall😂

Anonymkode: eb530...9f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden det er "første gang" så er du sikkert ung, og han er sikkert ung. Da er det ikke uvanlig å komme så raskt. Min seksuelle debut som 16-åring var over på et par minutter. Rakk ikke å bli våt en gang. Voksne menn klarer heldigvis holde ut lenger. 

Anonymkode: ce241...dda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Siden det er "første gang" så er du sikkert ung, og han er sikkert ung. Da er det ikke uvanlig å komme så raskt. Min seksuelle debut som 16-åring var over på et par minutter. Rakk ikke å bli våt en gang. Voksne menn klarer heldigvis holde ut lenger. 

Anonymkode: ce241...dda

Han er over 30 stod det

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vi er ikke unge har er 30+ og jeg er 27. jeg ikke at der var første gang for han. 

Tenker at han var skikkelig kåt. Eller er sykt sensitiv der nede. For man kommer ikke på et blunk av og såvidt komme borti når man er så voksen. Med mindre han er jomfru eller noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig fort.

Har hendt meg også, med en kjæreste som egentlig holdt relativt lenge etterhvert, men en av de første gangene så gikk jeg ned på han egentlig mest for litt forspill, og så kom han sikkert innen 1 minutt.

Jeg tok det litt som et kompliment jeg da :) Og det skjer jo.. bare det ikke skjer hver gang, da kan det bli et problem. Han her var bare helt sinnsykt kåt - og kanskje også litt nervøs?

Vanligvis vil gjerne også en erfaren mann si ifra, og så kan man bytte litt stillinger og sånt for at det skal være lengre.

Anonymkode: 2830d...80d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er naturlig. Veldig mye er naturlig og det er ingen fasit.

Ikke overtenk. 

Anonymkode: 3582a...04e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei, det var første gang jeg suger noen for noen dag siden. Vi kysset og klinet litt. Da jeg begynte å suge han, kom han med engang. Jeg rakk ikke å gjøre noe mer enn å leike litt med tunge lang skaftet og litt på hodet. Er det et tegn på at han kommer altfor fort, eller at jeg har sugd han så bra? 

Er dette ikkje en tråd som hører under sexualforumet ?

Anonymkode: e4791...90a

• Liker 1
Skrevet

Ta det som et komplement ..🥺

Skrevet

Tipper det var en kombinasjon av flere ting. Han var nok ekstremt kåt på deg ts, i tillegg til at det kanskje var en stund siden sist han ble sugd? Hvor fort man kommer har så mange variable årsaker.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke suging men «oppvarming» Han var nok veldig opphisset, dette sier ikke noe om du var «flink til å suge»😂😂

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

leike litt med tunge lang skaftet og litt på hodet

Anonymkode: ded22...e70

AnonymBruker
Skrevet

Så egoistisk av ham....tenker jeg . Ville følt meg snytt, om dette var varigheten 🚩

Anonymkode: 307b6...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...