Gå til innhold

Erfaringer med at SoMe kontoen blir kjent? Hvordan håndtere best mulig.


BellaMargitha

Anbefalte innlegg

Jeg driver en SoMe konto som enda ikke har flere følgere enn mellom 10-20k. Men aviser, media, tv har begynt å ta hyppig kontakt. Kontoen handler ikke om meg som person, men er likevel litt personlig selv om jeg som person ikke er i fokus. 
Nå nylig fikk jeg henvendelse fra et stort globalt media selskap også. Jeg er totalt uerfaren med alt dette, og vurderer for og imot å bli med på eksponeringen. Jeg får henvendelser fra journalister hele tiden og har enn så lenge takket pent nei. Det jeg driver med er av en slik art at jeg nok kunne tjent penger på dette på sikt, ikke pga kontoen direkte men pga det jeg driver med og viser på some, og eksponering ville nok bidratt. 
Men hvis man skal bli med på media eksponering ville det naturlig nok bli mer utlevering av meg som person og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Tror du burde få mer informasjon du kan ruste deg med. Nå aner man ikke hva, hvem eller hvordan ting skjer på sosiale medier. Jeg personlig ville ha holdt meg unna, men hvis det virkelig betyr noe for deg, burde du være svært "skeptisk" eller oppmerksom på ting som kanskje ikke er seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er langt unna svar på det du spør om😅, men kan jeg spørre deg kanskje? Hvordan har du greid å få så mange følgere? Hvor lang tid tok det før du hadde feks 5000 følgere sånn ca? Poster du daglige innlegg? Litt redd for å slite ut de følgerne kontoen har så langt..

Mvh nybegynner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...