AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Vi reiser til syden neste uke, type allinclusive og barnevennlig chartertur. Noen som har hatt barn som har hatt bursdag under sånt opphold og har noen erfaringer/tips? Gjør hotellet noe stas på barnet? Hvordan kan jeg evt si ifra/spørre på hotellet? Vi i familien på tur skal jo selvfølgelig feire barnet vårt, men lurte bare på om det var vanlig å få noe fra hotellet og tenker barnet vil synes at det også er stas. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg leser på div hotell anmeldelser og på ene så står det fra annen gjest: «Helt fantastisk service,de ga oss oppmerksomhet under oppholdet og enda bedre-ved bursdagen til mannen😇» Anonymkode: 713ac...09d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Det blir bare merkelig å ta opp Helt alvorlig, dropp det. Anonymkode: fc430...a14 10
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Skrevet 22. juli 2022 Det du kan gjøre, er vel å spørre spisestedet om de kan ta på noen lys på en dessert du bestiller. Anonymkode: f42e1...991 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Mulig de gjør sånt på 5-stjerners hotell eller steder som er kjent for å ha eksepsjonelt god service. Ville uansett ikke forventet noe og ville heller ikke tatt det opp med hotellet. Anonymkode: 93b08...ade 3
MiominMio Skrevet 22. juli 2022 #5 Skrevet 22. juli 2022 Du spør i resepsjonen om de har noe opplegg. Det er ganske vanlig ser jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 På et digert all inclusive hotell i "Syden" kan du ikke forvente det. de har vel nok annet å holde på med. Jeg hadde bedt pent om lys på desserten, slik noen andre foreslo, og laget resten av bursdagen selv. Hvis du skal be om noe bør du også si ar du selvsagt betaler ekstra. Anonymkode: 82813...082 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Skrevet 22. juli 2022 På et hotell i syden er det fort 1, 2, 3 gjester med bursdag hver dag. De som ber om noe ekstra får nok det, men det er nok ikke noe hotellet gjør automatisk eller med jubel inni seg. Jeg hadde heller gått i resepsjonen og spurt hvor man får kjøpt f.eks. ballonger formet som tall da datter har bursdag imorgen. Enten sender de deg til rett butikk, ellers så sender de deg til rett butikk OG av egen vilje steller istand noe ekstra. Anonymkode: 22b75...4b3 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Skrevet 22. juli 2022 Vi valgte å gå utenfor hotellet den dagen barnet hadde bursdag. Han fikk velge restaurant. Eller restaurant og restaurant. Det var vel mer takeaway sted med sitteplasser 😅 men han fikk den maten han ville ha og var meget fornøyd med det. På hotellet vi var på er det jo selvbetjening og buffet, så ingen servitører og ingen servering. Anonymkode: f167d...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Skrevet 22. juli 2022 Det du kan gjøre, hvis det er sånne guider der, som det gjerne er på chartersteder, så er det mulig å få dem til å gjøre stas på barnet under dag/kveldsunderholdningen. Den ene kvelden vi var der ble det sunget bursdagssang, reiseledere (hva heter de egentlig?) Var forsangere og vi andre sang med. Anonymkode: f167d...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det blir bare merkelig å ta opp Helt alvorlig, dropp det. Anonymkode: fc430...a14 Det er jo det jeg lurer på. Men ser at flere skriver på tripadvisor at de har fått oppmerksomhet på bursdager så det kan ikke være så unaturlig. Så derfor jeg spør om det er vanlig. Det gjelder bursdag til barn og hele hotellet er jo lagt opp for barn. Anonymkode: 713ac...09d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Skrevet 22. juli 2022 Vi feiret dagen til sønnen min (16 år) på all inclusive nå tidligere i sommer. Ga beskjed og de kom med alkoholfri "paraplydrinker" til alle og kake med lys på til frokosten mens de sang bursdagssangen. Veldig hyggelig og sønnen holdt på å dø av forlegenhet som seg hør og bør 🤣🤣. Kostet ingenting ekstra 👍 Anonymkode: e4129...d49 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Skrevet 22. juli 2022 MiominMio skrev (9 minutter siden): Du spør i resepsjonen om de har noe opplegg. Det er ganske vanlig ser jeg. Nettopp! Men jeg er litt introvert og liker ikke å gjøre feil/føle meg teit, så ville gjerne hørt om noen her faktisk har erfaring med det før jeg står i resepsjonen og spør om det. Anonymkode: 713ac...09d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det du kan gjøre, er vel å spørre spisestedet om de kan ta på noen lys på en dessert du bestiller. Anonymkode: f42e1...991 Det er allinclusive så man går og henter dessert selv i buffet. Anonymkode: 713ac...09d 1
MiominMio Skrevet 22. juli 2022 #14 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp! Men jeg er litt introvert og liker ikke å gjøre feil/føle meg teit, så ville gjerne hørt om noen her faktisk har erfaring med det før jeg står i resepsjonen og spør om det. Anonymkode: 713ac...09d Send en epost - det er ikke verre enn det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På et digert all inclusive hotell i "Syden" kan du ikke forvente det. de har vel nok annet å holde på med. Jeg hadde bedt pent om lys på desserten, slik noen andre foreslo, og laget resten av bursdagen selv. Hvis du skal be om noe bør du også si ar du selvsagt betaler ekstra. Anonymkode: 82813...082 Hva annet mener du at de holder på med? Kler seg ut som Lollo og bernie og danser rundt? Ikke umulig at bursdagsfeiring/gratulasjon er en del av pakken. Vet at i feks abra havn i Dyreparken så sier kaptein sabeltann gratulerer med dagen til bursdagsbarn ved navn når han kommer seilende inn kl 8 (superkult for bursdagsbarn med personlig hilsen!). Anonymkode: 713ac...09d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På et hotell i syden er det fort 1, 2, 3 gjester med bursdag hver dag. De som ber om noe ekstra får nok det, men det er nok ikke noe hotellet gjør automatisk eller med jubel inni seg. Jeg hadde heller gått i resepsjonen og spurt hvor man får kjøpt f.eks. ballonger formet som tall da datter har bursdag imorgen. Enten sender de deg til rett butikk, ellers så sender de deg til rett butikk OG av egen vilje steller istand noe ekstra. Anonymkode: 22b75...4b3 Det var veldig lurt. Jeg skal spørre om de vet hvor de selger ballonger så får jeg sagt om bursdag uten å føle meg teit. Anonymkode: 713ac...09d
Strange Doll Skrevet 22. juli 2022 #17 Skrevet 22. juli 2022 Jeg var så klein at jeg hengte opp ballonger over bordet før bursdagsbarnet kom inn i matsalen. Han fikk gratulasjoner men ikke noe mer :) 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #18 Skrevet 22. juli 2022 Min sønn har hatt bursdag to ganger mens vi har bodd på Sunwing resort. De hadde lagt en liten gave, bursdagskort på rommet og gavekort på is på rommet begge gangene. Vi har ikke sagt noe, så må være at systemet deres fanger det opp 😊 Anonymkode: aaf24...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #19 Skrevet 27. juli 2022 Både sønnen vår og jeg hadde bursdag samme uke da vi var i syden for noen år siden. Vi fikk begge kake på rommet. Anonymkode: 73bec...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 13.51): Nettopp! Men jeg er litt introvert og liker ikke å gjøre feil/føle meg teit, så ville gjerne hørt om noen her faktisk har erfaring med det før jeg står i resepsjonen og spør om det. Anonymkode: 713ac...09d Hva har introvert med det å gjøre?😅 *Du er innadvendt/beskjeden.. Anonymkode: 76792...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå