Gå til innhold

Det stinket(!!!) røyk av bagen/klærne til en her..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde med en jente på 12 år på ferie, vi har selv en på nesten 12 år.

De hadde eget rom, og vi merket at det luktet så rart der inne, innestengt, rart og ekkelt. Uansett hvor mye vi luftet, så ble det ikke bedre, og en dag stakk jeg nesen nedi bagen hennes, og jeg holdt på å brekke meg.. Det stinket gammelt, innrøykt, surt. 

Jeg vet at foreldrene røyker inne, og jeg har observert selv at de tørker klær inne i stuen der de sitter og røyker hele dagen, men jeg har aldri tenkt over hvor mye den lukten setter seg. Det var helt grusomt! Jeg tenker sånn på henne, og de andre barna der som lever slik (hun er yngst). Jeg trodde ikke det var noen som røykte inne lengre, utenom disse gamle som har røykt hele livet..

Finnes det ikke en lov om dette?

Anonymkode: 07529...0e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket nå og Hdir slår fast at barn har krav på et røykfritt miljø men også at dette ikke skal håndheves med sanksjoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja om man røyker inne stinker det helt sykt. Mannen min røyker utendørs, så da er det kun jakka + lua hans i gangen som lukter - den har egen plass i pose i et hjørne for å si det slik. Han må gå et godt stykke ut i hagen slik at det ikke skal sive inn vinduer og ventiler.

Husker jeg var ute med jobben en gang for lenge siden, da det var lov å røyke inne på utesteder - alle klærne mine stinka og jeg måtte dusje da jeg kom hjem. Heldigvis er røyklukt lett å vaske bort - men kjipt å bo med folk som røyker inne, da stinker det jo alltid inne også - hadde ikke følt at det ble ordentlig rent.

Anonymkode: 26ac2...764

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja om man røyker inne stinker det helt sykt. Mannen min røyker utendørs, så da er det kun jakka + lua hans i gangen som lukter - den har egen plass i pose i et hjørne for å si det slik. Han må gå et godt stykke ut i hagen slik at det ikke skal sive inn vinduer og ventiler.

Husker jeg var ute med jobben en gang for lenge siden, da det var lov å røyke inne på utesteder - alle klærne mine stinka og jeg måtte dusje da jeg kom hjem. Heldigvis er røyklukt lett å vaske bort - men kjipt å bo med folk som røyker inne, da stinker det jo alltid inne også - hadde ikke følt at det ble ordentlig rent.

Anonymkode: 26ac2...764

Sjarmerende mann. 

Anonymkode: 9a6c4...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...