Gå til innhold

Hva er den eldste person dere kunne hatt sex med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den eldste person dere kunne hatt sex med??. Er ikke ute etter størst aldersforskjell. Hvorfor ikke eldre??. Spørsmålet er til både menn og damer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

55. Etter det blir menn gubbete og usexy.

Anonymkode: 7ec4c...a63

• Liker 3
Skrevet

Jeg TS kunne sikkert gått til 70 på ei dame. Har litt med holdning, fasong og personlighet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er 42. Vet ikke om jeg kunne gått over det. (15 års aldersforskjell). Men kam fint se at menn rundt 55 også kan være kjekke. Så siden det kun handler om sex, og ikke forhold: kanskje rundt 60 år kanskje. Konmer jo helt ann på mannen. Noen er skikkelig ekle i den andre, andre holder seg ekstremt bra..

Anonymkode: db8e0...838

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann på 43

-kvinne 27

Anonymkode: ad80a...1e6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Grensa mi va egentlig kvinne på 35, men plutselig så havne eg i senga me ei nydelige dame på 41 som såg mye yngre og eg visste ikkje alderen før etterpå 😕 

Nå er den enkelt og greit satt til kvinne på 45 år (hvis hun virke flinke, veldig pen og ser yngre ut) 

Mann 22 år 

Anonymkode: 5d48f...8d5

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Grensa mi va egentlig kvinne på 35, men plutselig så havne eg i senga me ei nydelige dame på 41 som såg mye yngre og eg visste ikkje alderen før etterpå 😕 

Nå er den enkelt og greit satt til kvinne på 45 år (hvis hun virke flinke, veldig pen og ser yngre ut) 

Mann 22 år 

Uansett så går det greit for meg da hu va snille, kjekke, flinke og nydelige! Samme fyr 22 år

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42, kunne ikke ligget med noen over 50.

Anonymkode: 3328d...545

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er 42, kunne ikke ligget med noen over 50.

Hva når du er 50 selv. Tror ikke du vil svare det samme

Anonymkode: bc878...36b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mann 22 år 

Har dere opprettholdt kontakten?

Anonymkode: 3a3b4...2b1

Skrevet

Jeg var 17 og hun var godt oppi 40-årene. Jeg satt å pratet om Nostradamus og plutselig var hun naken. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26år, ligger fast med en mann på 50 :) Deilig mannemann med trent kropp.

Seksuelt såklart, er det som tenner meg. Makten han har over meg, orgasmene er de beste 😄 

Anonymkode: 85de8...a19

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ingen grense før jeg plutselig var sammen med en på 57. Var 37 selv. Er fortsatt sammen et halvår senere.

Skal nevnes at han ikke ser såpass voksen ut, og har møtt mange som er mye yngre men både ser ut og oppfører seg eldre.

Anonymkode: b40f0...fda

• Liker 1
Skrevet

Ikke mer enn 10 år eldre, eldre enn det ville det føltes ut som jeg hadde sex med folk som kunne vært faren min. Grøss..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva når du er 50 selv. Tror ikke du vil svare det samme

Anonymkode: bc878...36b

Det er den grensen jeg har NÅ!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir kun å spekulere. Kjemi og felles interesser har alt å si. Samt seksuell tiltrekningskraft. 

En kan heller spørre hvorfor møtte du plutselig noen som var langt eldre?

Anonymkode: 3a3b4...2b1

Skrevet

Han er 45 nå, men blir snart 46. Så da må jeg vel øke grensen med et år ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle så lenge hun fortsatt lever og har lyst.

Anonymkode: 1e923...9b4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
GiftM skrev (8 timer siden):

Hva er den eldste person dere kunne hatt sex med??. Er ikke ute etter størst aldersforskjell. Hvorfor ikke eldre??. Spørsmålet er til både menn og damer.

Umulig å si en alder. Kommer jo helt an på attraksjon. 

Så lenge han er en voksen og selvsikker mann.

Anonymkode: 38ce7...59d

• Nyttig 1
Skrevet

Tror ikke jeg har noen øvre grense. Om det kun er sex så er det jo bare tiltrekning og kjemi som betyr noe. Er 46, og tenker at hadde jeg funnet en på 70 som jeg tente på, så hadde jeg hatt sex med han.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...