Gyda Skrevet 20. oktober 2002 #1 Del Skrevet 20. oktober 2002 Skal dere støtte TV-aksjonen i dag?? Jeg hadde ærlig talt ikke tenkt å gjøre det... (nå får jeg mye skjenn nå..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 20. oktober 2002 #2 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg skal støtte Hvorfor ikke det da, Gyda? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. oktober 2002 #3 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ja, jeg støtter i dag. Hadde egentlig tenkt å gå med bøsse, men det kom på andre ting som vi prioriterer i stedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. oktober 2002 #4 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg skal også støtte aksjonen, selv om jeg har ei tom lommebok. Må bare gå til sambo si lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. oktober 2002 #5 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ellers så kan du være bøssebærer vet du, care. Det er det alltid manko på. Oppmøte klokken 15 i Oslo i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 20. oktober 2002 #6 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ja, jeg skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. oktober 2002 #7 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ellers så kan du være bøssebærer vet du, care. Det er det alltid manko på. Oppmøte klokken 15 i Oslo i hvert fall. Det skulle jeg gjerne. :blunke: Har brukt å stille opp når RK har innsamlingsaksjon. Men man må jo prioritere, vet du. Jeg prioroterer å sitte inne å skrive en fagartikkel som skal inn 5. november. Phu. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieB (ikke innlogget) Skrevet 20. oktober 2002 #8 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg kommer ikke til å gi noen penger. Det gjør jeg aldri når pengene går ut av landet. Jeg skal imidlertid være bøssebærer sammen med min 6åring, som så gjerne ville være med på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. oktober 2002 #9 Del Skrevet 20. oktober 2002 Nei, jeg låser døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 20. oktober 2002 #10 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg oppfordrer alle til å støtte de som har det aller verst i hele verden, funksjonshemmede barn i fattige land. Hvis man ikke vil støtte dette, hva støtter man da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. oktober 2002 #11 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hadde jeg vært hjemme i Norge og det plinga på døra, hadde jeg nok gitt en tier eller en "snessing". Børsebærer kunne jeg aldri tenkt meg å være etter at jeg måtte som del av konfirmasjonsundervisningen. så mye kjeft og så mange dører slengt i trynet har jeg aldri fått før. ALDRI MER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. oktober 2002 #12 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg er "ikke hjemme" i dag, jeg... Fatter ikke poenget med å gå med bøsser. Hvis man vil gi penger, finnes det jo kontonummer man kan sette inn en sum på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. oktober 2002 #13 Del Skrevet 20. oktober 2002 Samme her @lfa Håper ingen slipper de inn i blokka Neida... De må jo få samle inn. Har ikke dårlig samvittighet for at vi ikke gir, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. oktober 2002 #14 Del Skrevet 20. oktober 2002 Fatter ikke poenget med å gå med bøsser. Hvis man vil gi penger, finnes det jo kontonummer man kan sette inn en sum på... Sant det, men så har du sånne som meg. Klarer ikke si nei, når de står der med bøssa i hånda......... enda vanskeligere å si nei når det er unger som står der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 20. oktober 2002 #15 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg skal gi! Om de komme i skogen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 20. oktober 2002 #16 Del Skrevet 20. oktober 2002 Fatter du ikke det med bøsser @lfa? Du ser jo at det kommer inn 100 millioner på en slik dag, tror du det kommer inn like mye penger hver dag? De fleste av oss har godt av å bli minnet om hvor bra vi har det. Åsne Seierstad oppfordret folk til å gi så mye at de må spise tomatsuppe i en uke. Egentlig har hun rett, selv om det høres litt brutalt ut. Tror nok ikke jeg kommer til å gi så mye men over snittet skal jeg iallefall gi. Synes det er flere her som burde tenkt seg litt om og dele noe av det vi har med de som ikke har noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. oktober 2002 #17 Del Skrevet 20. oktober 2002 Joda, jeg fatter at de får inn mye penger på det. :blunke: Tomatsuppe en hel uke? Hva om jeg heller gir 7 tomatsuppeposer? Nei, kall meg gjerne egoist, men jeg trenger faktisk de få kronene jeg har selv... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. oktober 2002 #18 Del Skrevet 20. oktober 2002 Når man lever på studielån i Norge, lever man på tomatsuppe likevel....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. oktober 2002 #19 Del Skrevet 20. oktober 2002 Bra sagt, Majken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. oktober 2002 #20 Del Skrevet 20. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå