Gå til innhold

eggtester som gravidtester


Gjest Miss.Chanel

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_idag

Vart litt inspirert av tråden her, så jeg har testet ettter el med el.test og fått utslag. Idag er det 8 dager siden el og jeg får forsatt utslag på testen, er det en stor sjanse for at jeg er gravid? Det var Clear Blue Digital jeg brukte.

Tok elsprøyte på forrige søndag, så det er vel kanskje en mulighet at det er hormoner igjen i kroppe min som gjør utslaget, eller?

Vil så gjerne vere gravid, så jeg prøver alle muligheter for å finne ut om jeg er gravid, IKM er ikke før på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken el-sprøyte var det du tok?

Enkelte av disse kan gi utslag på el-test i opptil 10 dager, så jeg ville ikke tatt et positivt utslag som en graviditet nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-idag
Hvilken el-sprøyte var det du tok?

Enkelte av disse kan gi utslag på el-test i opptil 10 dager, så jeg ville ikke tatt et positivt utslag som en graviditet nei

Det var ovitrelle. Veit du om den gir utslag så lenge etterpå? Får nok berre smøre meg med tolmod og vente til testen skal tåes på søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ovitrelle. Veit du om den gir utslag så lenge etterpå? Får nok berre smøre meg med tolmod og vente til testen skal tåes på søndag..

Dette står i felleskatalogen.no om ovitrelle:

Kan forstyrre måling av HCG i serum og urin med immunologisk teknikk i opptil 10 dager, noe som kan føre til en falsk positiv graviditetstest.

Altså bør du vente i minst 10 dager etter at du satte sprøyten før du tar en test som viser et sikkert resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et kryss er et kryss ja.

Og når det nå er over 10 dager siden sprøyten er satt, så er du nok gravid ja.

Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...