Gå til innhold

Stay-up problemer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har dere noen tips om hvordan en skal holde stay-up strømpene oppe? Uten å bruke hofteholder. For etter en gangs bruk så sitter de ikke oppe slik de skal. :evil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gummibåndet på stayups takler ikke fett. Så det blir helt rart hvis du bruker bodylotion eller f.eks. har barbert bena med olje den dagen. Det er bare å vaske dem i vaskemaskinen, og så er de helt fine igjen.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vask dem, ja. Det er mitt råd. Ellers har jeg egentlig aldri hatt det problemet, mine sitter utmerket. forutsetter at du har stay-up, ikke slike som KREVER hofteholder da, selvsagt. Slike har jeg også, men til annet bruk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StayUps er noe dritt - kanten ruller seg og er ikke behagelig. Velg med hofteholder eller strømpebukser - hvis du ikke har sånne steinharde, magre lår da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Minner meg om en gang jeg måtte låne av søstra mi...som har litt bredere lår enn meg. De rulla ned i hele tida. Irriterende da, litt morsomt å tenke på nå, må ha sett utrolig dumt ut. Jeg var ikke seint med å kjøpe en størrelse som passa meg bedre. De har jeg ikke hatt noen problemer med :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...