Gjest Hege Skrevet 20. oktober 2002 #61 Del Skrevet 20. oktober 2002 Orakel, jeg er hjertens enig i det du skriver om chaten. La oss få KG CHAT kjent som et hyggelig sted der alle trives, enten det er useriøs moro eller seriøse diskusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2002 #62 Del Skrevet 20. oktober 2002 oooooog vi har nådd 5 sider..hihi..skravlekjærringer !!!! lol.. enig Hege..la oss gjøre dette faktum verdenskjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 21. oktober 2002 #63 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg var selv på Chatten for første gang da dette skjedde. Jeg ble rystet leeeenge for dette temaet kom opp Men det ga jeg da vitterlig uttrykk for på chatten også. Som med alle andre saker så er det liksom en fordel at man vet LITT om hva man snakker om dah, før man prøver å sette andre i dårlig lys. Jeg har som sagt ikke vært der før, men ble mottatt med åpne "armer?" og ønsket velkommen tilbake hver gang jeg ramla ut Siste gangen var derimot maskinkrasjen så kraftig at jeg nå sitter uten pc hjemme Jaja, da får vi ta litt av arbeidsdagen her da Min erfarien er i hvertfall at ALLE som VIL, får være med i samtalene på KG Chatten. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. oktober 2002 #64 Del Skrevet 21. oktober 2002 De fleste KG-jentene, og gutta er kjempekoselige og snille mennesker! En situasjon/samtale kan misforståes her som alle andre steder. Mitt innlegg nr 500 er dedikert til dere people :D Klemmer fra M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. oktober 2002 #65 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg liker meg på Kg- chat jeg også, men når det er mye folk er det lett å dette av lasset: Vi skulle hatt flere rom slik at man kunne spre seg litt mer. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. oktober 2002 #66 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det er flere rom der, Milla, men jeg vet ikke om det var det du mente? Takk for chaten i går kveld forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. oktober 2002 #67 Del Skrevet 21. oktober 2002 Vi skulle hatt ett eget Hårfjerningsrom :-) he he. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. oktober 2002 #68 Del Skrevet 21. oktober 2002 Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. oktober 2002 #69 Del Skrevet 21. oktober 2002 *Gir Milla livstidsgavekort til hårfjerningssalong* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå