AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg er alltid i tvil på hvor lett jeg skal begynne å trene igjen etter en fullført treningsperiode på 7-8 uker. Det gjelder styrketrening. Har fullført flere program og fått økning i styrke. Etter en hvileperiode på 1-2 uker starter jeg på nytt program. Hvis uke 1 tilsvarer 0 og uke 8 tilsvarer 10, hvor starter jeg på nytt program? Det føles så meningsløs og ta 10-15 superlette repitisjoner de første ukene kun for å gjennomføre en progresjon som skal vare ut 8 uker. Noen som har noe smart svar på dette? Anonymkode: 4381f...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg ville startet første uka på 1-2 for å komme inn i øvelsene/rutinen igjen. Om dette går greit ville jeg kjørt en raskere progresjon enn programmet sier, slik at jeg hadde vært oppe på «10» fra forrige program uke 4-5 og bygd videre derfra. Anonymkode: 3ef14...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 15. juli 2022 #3 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg ville ikke tatt en så lang pause i utgangspunktet og ville ikke begynt lettere enn 6 av 10. Å legge igjen 1 - 2 uker fremgang på bordet hver andre måned hvis det ikke er spesifikke ting kroppen sier fra om ser jeg som unødvendig 😊 Planlagte deloads er ikke den beste strategien etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå