AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Del Skrevet 14. juli 2022 Dersom de vinner mot Østerrike i morgen kommer de uansett til å tape kvartfinalen. Derfor er det bedre å ofre en eventuell kvartfinale slik at vi kan redde neste mesterskap som er VM. Hvis fotballkvinnene taper i morgen, er sjansen større for at Martin Sjøgren får sparken. Hvis ikke Sjøgren forsvinner så er VM også tapt. Anonymkode: ade76...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Del Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dersom de vinner mot Østerrike i morgen kommer de uansett til å tape kvartfinalen. Derfor er det bedre å ofre en eventuell kvartfinale slik at vi kan redde neste mesterskap som er VM. Hvis fotballkvinnene taper i morgen, er sjansen større for at Martin Sjøgren får sparken. Hvis ikke Sjøgren forsvinner så er VM også tapt. Anonymkode: ade76...1be Ja. Jeg håper de taper mot Østerrike. Som du sier, så er styret i NFF såpass konservative og nedprioriterer kvinnelandslaget at de ikke kommer til å sparke Sjögren om de kommer seg til en kvartfinale. Selv den gamle Arsenallegenden Ian Wright, som er ekspertkommentator for BBC, sier Sjögren er en taktisk og analytisk svak trener. Han var sjokkert over trenerens handlingslammelse og utrolige oppsett av Norges lag. Anonymkode: 8ac87...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Del Skrevet 14. juli 2022 Gir vel blanke i kjerringfotballen.. Anonymkode: 532da...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg håper de vinner, men jeg ser poenget ift eventuelt trenerbytte som de nok hadde hatt godt av. Anonymkode: e3e8f...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå