Gå til innhold

Samordna Opptak 2022


maryam101

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Svarene har kommet!!

Anonymkode: e6a26...37a

Idiot, er du samme som holdt på spnn i fjor eller? Skjerp deg

Anonymkode: 975da...4a1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Idiot, er du samme som holdt på spnn i fjor eller? Skjerp deg

Anonymkode: 975da...4a1

Rolig Olga.

Anonymkode: 5770a...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sykt spent😭 blir nesten kvalm av å tenke på det. Men skjønner ikke helt, kommer det denne uka eller 20 juli??

Anonymkode: fe6cd...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annnooonyyym skrev (11 timer siden):

Det skal jeg gjøre! Gjerne du også! Er det 20 juli eller før det?

Skal det. Vi får nok svar 19 eller 20 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er så sykt spent😭 blir nesten kvalm av å tenke på det. Men skjønner ikke helt, kommer det denne uka eller 20 juli??

Anonymkode: fe6cd...2d9

17.juli! Altså, på søndag kommer svarbrevet.

Anonymkode: 5770a...5f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har søkt juss i UIA. Håper jeg kommer inn. Ligger rett over snittet, og håper det går i år ❤️❤️

Anonymkode: 0dcce...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er så sykt spent😭 blir nesten kvalm av å tenke på det. Men skjønner ikke helt, kommer det denne uka eller 20 juli??

Anonymkode: fe6cd...2d9

Strengt tatt så har Samordna fram til 20.juli for å komme med svar, men svaret har kommet 17.juli de siste 5 årene uavhengig av dag, så regner med at dette blir tilfellet i år å. I 2015 kom svaret så tidlig som den 15. juli 

Anonymkode: 25ebf...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har søkt juss i UIA. Håper jeg kommer inn. Ligger rett over snittet, og håper det går i år ❤️❤️

Anonymkode: 0dcce...a14

Krysser fingrene for deg! Om man tenker realistisk, så skal nok snittet mest sannsynlig noe ned i år ettersom vi har lagt pandemien bak oss. Søkertallene er i tillegg lavere enn de siste to årene, samt at flere studier har fått flere studieplasser. Blir spennende å se 😊

Anonymkode: 25ebf...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Krysser fingrene for deg! Om man tenker realistisk, så skal nok snittet mest sannsynlig noe ned i år ettersom vi har lagt pandemien bak oss. Søkertallene er i tillegg lavere enn de siste to årene, samt at flere studier har fått flere studieplasser. Blir spennende å se 😊

Anonymkode: 25ebf...315

Det har vært noe av tanken min og. At søkertallene i år er markant lavere enn de to årene med pandemi. Tusen takk❤️❤️

Anonymkode: 0dcce...a14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

17.juli! Altså, på søndag kommer svarbrevet.

Anonymkode: 5770a...5f3

How do you know ??

Anonymkode: 661a8...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor søkte jeg på masse kjedelige studier som f.eks Bioingeniørfaget, farmasi og radiografi, bare fordi jeg hadde kjemi og fysikk på vgs. Tok friår, tenkte masse om framtida og fant ut at jeg vil studere IT, damn. Jeg gleder meg skikkelig nå !!!!

Anonymkode: 661a8...02f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordsn vet dere hva snittene er? Er det lagt ut? Trodde det bare var fjorårets snitt som lå ute, og det kan både synke og øke i år

Anonymkode: fe6cd...2d9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men hvordsn vet dere hva snittene er? Er det lagt ut? Trodde det bare var fjorårets snitt som lå ute, og det kan både synke og øke i år

Anonymkode: fe6cd...2d9

Jeg hørte noen snakket om at snittet kunne være mye høyere i år og med at det er mange som fikk eksamen avlyst. Og dermed øker snittet fordi ofte får de en dårlig karakter på eksamen, men nå slipper de det. Har kun vært privatist og måtte gå opp til alle eksamener uavhengig av korona.
 

Men jeg aner ikke og krysser fingrene for at alle kommer inn på det de ønsker aller mest🥰

Anonymkode: aec79...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logget inn nå og der var svarene kommet!!! Hæ? Allerede? Skulle de ikke komme i helgen?

Anonymkode: e6a26...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Logget inn nå og der var svarene kommet!!! Hæ? Allerede? Skulle de ikke komme i helgen?

Anonymkode: e6a26...37a

Troll 🤪

Anonymkode: d6f38...1bd

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hørte noen snakket om at snittet kunne være mye høyere i år og med at det er mange som fikk eksamen avlyst. Og dermed øker snittet fordi ofte får de en dårlig karakter på eksamen, men nå slipper de det. Har kun vært privatist og måtte gå opp til alle eksamener uavhengig av korona.
 

Men jeg aner ikke og krysser fingrene for at alle kommer inn på det de ønsker aller mest🥰

Anonymkode: aec79...120

Jeg har hørt det samme, men dette gjelder vell mest de som søker førstegangskvote (eller hva det heter) og ikke ordinær

Anonymkode: d6f38...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som snart kreperer av å måtte vente på svar?😂 Har søkt på et studie hvor poenggrense var 47,6 i fjor, hvis jeg har regnet poengene mine riktig er de 46,6. er forberedt på å ikke komme inn, men kunne tenkt meg å få det helt avklart likevel😬

Anonymkode: 6016b...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa... Hater å vente, der jeg har søkt var den på 48 i fjor og jeg har 51, ett eller annet.. så alle sier jeg kommer inn men jeg tror det ikke før jeg får se det 😅😂

Anonymkode: d6f38...1bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flere som snart kreperer av å måtte vente på svar?😂 Har søkt på et studie hvor poenggrense var 47,6 i fjor, hvis jeg har regnet poengene mine riktig er de 46,6. er forberedt på å ikke komme inn, men kunne tenkt meg å få det helt avklart likevel😬

Anonymkode: 6016b...909

Venter i spenning😩😂 Får håpe du kommer inn!! Jeg ligger akkurat over poenggrensen så jeg håper det ikke blir noen store forandringer fra grensen i fjor😩

Anonymkode: aec79...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...