Toju Skrevet 9. juli 2022 #1 Del Skrevet 9. juli 2022 Hva er noe du er stolt av å ha gjort eller oppnådd? Kan være hva som helst :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 9. juli 2022 #2 Del Skrevet 9. juli 2022 Gått Norges lengste motbakke (Skåla) i en tid i livet mitt hvor akkurat den turen var veldig beskrivende for hvordan livet mitt var. Ingenting hang på greip i livet mitt, verken min fysiske eller psykiske helse sånn sett, men opp kom jeg meg og ned kom jeg meg og det var en helt hinsides mestring på toppen💪 Det er en tur jeg aldri kommer til å glemme i en tid i livet hvor jeg ønsker å glemme det meste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 9. juli 2022 #3 Del Skrevet 9. juli 2022 Kjøpt leilighet 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Del Skrevet 9. juli 2022 At jeg, til tross for en hel haug med motbakker og utfordringer, har greid å få den jobben jeg ønsket meg. Greide å ta den utdannelsen de krevde av meg og nå tjener godt nok til å eie hjemmet mitt alene. Anonymkode: 0f506...2d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg gikk for barn 2 og 3 selv om jeg visste det betydde 40 nye uker med oppmot ti oppkastrunder pr dag. Nå, når ungene er alle i skolealder føles det lenge siden. Men totalt 120 uker med oppkast er mye! I totoalt over 2 år har jeg vært ufunksjonell av utmattelse. Anonymkode: 5c0b0...6c8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. juli 2022 #6 Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) Jeg tok inn en mindreårig ungdom som ikke hadde foreldre eller noe hjem. Fostersønnen i dag. Etter at kommunen kuttet støtte, han er fortsatt min sønn. 10 år etterpå. Endret 9. juli 2022 av Helene 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg har hjulpet over 100 dyr til et bedre liv gjennom å være frivillig. Jeg er stolt av hvordan jeg har taklet situasjonene, alt jeg har sett og opplevd. Det er grusomme sjebner der ute. Jeg har hentet inn kattunger som har dødd av kulde hvor insekter har spist øynene deres. Fanget inn en katt som hadde vandret rundt i et nabolag lenge, hvor ryggen var knekt og hadde grodd sammen til en klump. De syntes han gikk rart og meldte fra tilslutt. Og katter så innavla at øynene var fastfikserte inn mot neseryggen. Anonymkode: 29e76...e91 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. juli 2022 #8 Del Skrevet 9. juli 2022 Førerkort, utdanning, fast jobb og inntekt, å flytte alene til utlandet og lære et nytt språk flytende. Dette er ting som for andre ikke er noen big deal, men for oss med Asperger går mye endel mer i motbakke enn hos andre, så det er ikke noen selvfølge å ha et liv med såpass mye struktur og frihet. Det føles egentlig deilig å motbevise alle trolletitroll på Kvinneguiden som mener at Asperger og ADHD bare sitter i sofaen i gamerbula si og syter over at livet er urettferdig 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. juli 2022 #9 Del Skrevet 9. juli 2022 Laraa skrev (31 minutter siden): Førerkort, utdanning, fast jobb og inntekt, å flytte alene til utlandet og lære et nytt språk flytende. Dette er ting som for andre ikke er noen big deal, men for oss med Asperger går mye endel mer i motbakke enn hos andre, så det er ikke noen selvfølge å ha et liv med såpass mye struktur og frihet. Det føles egentlig deilig å motbevise alle trolletitroll på Kvinneguiden som mener at Asperger og ADHD bare sitter i sofaen i gamerbula si og syter over at livet er urettferdig Jeg har familie med Asperger. Og add. Og adhe. Alle er veldig oppegående mennesker. Likestiller dem som enhver annen person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #10 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg har klart å strikke meg en genser! 🥰 Anonymkode: 3a791...94b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg trodde jeg aldri kom til å tørre å ta førerkort, men nå sitter jeg her snart 2 år senere med førerkort😊 Anonymkode: 43c72...f90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #12 Del Skrevet 9. juli 2022 At jeg klarte å komme meg tilbake til full jobb etter flere år som syk selv pm det koster hver dag. At jeg turde å dra på ferie alene. Skummelt, men befriende. Blitt mange turer etter det. Anonymkode: d960e...46c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvenna Skrevet 9. juli 2022 #13 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg har kranglet meg til sko på en hest, som ikke greide å gå. Jeg skal prøve å bli surrogatmor i en alder av 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. juli 2022 #14 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hjulpet over 100 dyr til et bedre liv gjennom å være frivillig. Jeg er stolt av hvordan jeg har taklet situasjonene, alt jeg har sett og opplevd. Det er grusomme sjebner der ute. Jeg har hentet inn kattunger som har dødd av kulde hvor insekter har spist øynene deres. Fanget inn en katt som hadde vandret rundt i et nabolag lenge, hvor ryggen var knekt og hadde grodd sammen til en klump. De syntes han gikk rart og meldte fra tilslutt. Og katter så innavla at øynene var fastfikserte inn mot neseryggen. Anonymkode: 29e76...e91 Har også tatt inn katt. Født ut det fri. Største kosedyret i dag. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #15 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg har så dårlig hukommelse og kommer sjeldent på noe når man skal nevne noe spesifikt, så da gjør jeg som jeg alltid gjør og nevner det som er nærmest i tid: Jeg fikk til noen veldig fine marsipanroser til en kake forleden. Anonymkode: 2fd07...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #16 Del Skrevet 10. juli 2022 at jeg har stått bak flere tusen redigerer på Wikipedia for bokmål. Anonymkode: c97d4...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #17 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har hjulpet over 100 dyr til et bedre liv gjennom å være frivillig. Jeg er stolt av hvordan jeg har taklet situasjonene, alt jeg har sett og opplevd. Det er grusomme sjebner der ute. Jeg har hentet inn kattunger som har dødd av kulde hvor insekter har spist øynene deres. Fanget inn en katt som hadde vandret rundt i et nabolag lenge, hvor ryggen var knekt og hadde grodd sammen til en klump. De syntes han gikk rart og meldte fra tilslutt. Og katter så innavla at øynene var fastfikserte inn mot neseryggen. Anonymkode: 29e76...e91 Jeg er så glad du finnes❤️🔥 Anonymkode: 29e00...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. juli 2022 #18 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg er stolt over å ha satt til verden en så flott sønn som jeg har! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #19 Del Skrevet 11. juli 2022 Å ikke begå selvmord, men i stedet innse at det for meg fantes/finnes alternativer. "Feiret" tre-år med ukentlig beinhard psykoterapi forrige måned. Å overleve et slaganfall og bli tilnærmet funksjonsfrisk igjen Å takle og lære å leve igjen etter flere voldtekter/overgrep Så det jeg er stolt av, er at jeg har overlevd. Anonymkode: d01b1...11d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #20 Del Skrevet 11. juli 2022 At jeg tok sjansen og godtok et jobbtilbud på den andre siden av planeten. Anonymkode: 04ba6...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå