Gå til innhold

Smerter midt i magen etter el

Jente181

Anbefalte innlegg

Heisann! Første gang jeg skriver her inne. Jeg og samboeren min har nettopp startet med fertilitetsbehandling. Jeg har ingen problemer med eggløsning, og gynekologen kan ikke finne noen feil på meg. Samboeren min fikk svar på sædprøven at sæden hadde grad 2 av 3 med dårlig bevegelse. Jeg har begynt på letrozol, og har fullført første «kuren». Nå tre dager etter eggløsning opplever jeg smerter i nederste del av magen mot midten. Noen som har opplevd lignende? Jeg overanalysere sikkert alle jeg kjenner på i håp om at det skal være en graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor får man egt utskrevet letrozol? når det ligger hos mannen? 

Anonymkode: b843d...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor får man egt utskrevet letrozol? når det ligger hos mannen? 

Ingen aning. Fikk beskjed fra gyn at vi skulle teste dette i 3mnd først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går ikke på slik kur men prøver å bli gravid, og jeg har følt veldig på smerter i nedre mage osv, selvom det bare er et par dager etter eggløsning og jeg er gaaanske sikker på at jeg bare overtenker og gir meg selv placebo. Men samtidig kan det jo være at denne kuren "forsterker" smerter og symptomer som kan oppstå ved EL? Kan hende du vanligvis ikke merker noe når du har eggløsning men det kan være vanlig å få litt vondt i magen, kvalm osv. 

Anonymkode: 52150...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går på letrozol, legger merke til at jeg eggløsnings blir mer forsterket før EL - jeg blir kvalm og ømme bryster! Tiden rundt el kjenner jeg el-smertene og gjerne litt etterpå. Gidder ikke innbille meg «festesmerter» osv før tiden for testing er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...