Gå til innhold

Autopass med fergeavtale - Gjelder samme forskuddbetaling for "alle" ferger, eller kun enkeltstrekninger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De fleste ferger i den sørlige delen av landet har autopass idag og man betaler ikke lengre til billettør.

Men det er noen greier med at man betaler full oppgitt pris hvis man ikke har autopass, men får 50% i rabatt med autopass fergeavtale. Sist jeg leste meg opp på dette så gjaldt visst forskuddsbetaling kun for de strekningene man valgte, og skulle man ha flere strekninger så måtte man forskuddsbetale for hver strekning individuelt.

Er dette kombinert nå slik at man reiser med rabatt på alle ferger som er under autopassordningen? Hvis man har flere biler på samme autopassavtale, gjelder da avtalen for alle bilene, eller kun for én?

Anonymkode: a6c53...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er dette kombinert nå slik at man reiser med rabatt på alle ferger som er under autopassordningen? Hvis man har flere biler på samme autopassavtale, gjelder da avtalen for alle bilene, eller kun for én?

Anonymkode: a6c53...41e

Man kan vel ha to kjøretøy på en brikke (jeg har mc og den er lagt inn på bilavtalen min)

Ellers er vel svaret ja, ja og nei. 

På autopassferje ligger vel all info. 

Anonymkode: 58416...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...