Gå til innhold

Nakne nabobarn, barnet vårt vegrer seg for å gå forbi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboen har barn i både barnehage og skolealder. Barnet i barnehage alder er nå fem år og den eldste er vel åtte ni. Nå er det sommer, og klærne er kastet som tidligere år. De har ikke lukket hage, og flere hus kikker rett inn på dem og går også forbi der. Barna står kliss nakne å tisser i heia og ved veien folk går forbi. Jenter som gutter,  de står å tisser så strålen står. Vi ser det fra vinduene av og til, og må kikke vekk. De topper på trampoline og gjør alt nakne.

Vi må ikke passere deres hage, men vi går mye forbi der når vi henter post,  går med hunden eller barna våre går til venner. 

Nå vegrer barnet vårt seg for å gå tur med hunden eller passere dem. Han er redd de vil spør om han vil leke, og det synes han er kleint uten at de har på tøy🙈

Er jeg sær som mener barn fra fem til ni bør gå med tøy???

Anonymkode: 307d3...ded

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, men ville ikke brydd meg..

Anonymkode: 0b697...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig, men ville ikke brydd meg..

Anonymkode: 0b697...4b7

Jeg bor ikke på en nudist strand. Barna skræver og tisser der de er og står i nabolaget, fordi de er nakne. Går ikke inn på do engang.

Anonymkode: 307d3...ded

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja personlig mener jeg de burde hatt tøy , men plager ingen andre så ikke min sak . 
lær sønnen din noen hvite løgner så fixed . 

Anonymkode: 05aa7...8be

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skrevet anonymt brev til naboen om hygiene, respekt for mednaboer og at barna er langt mer utsatt for pedofiler når de går rundt nakne. 

Funker ikke det så hadde jeg tipset barnevernet. 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (Akkurat nå):

Hadde skrevet anonymt brev til naboen om hygiene, respekt for mednaboer og at barna er langt mer utsatt for pedofiler når de går rundt nakne. 

Funker ikke det så hadde jeg tipset barnevernet. 

Det er ikke grunn for å melde til barnevern , tenker jeg. Likevel synes jeg det er frekt ovenfor andre.

Anonymkode: 307d3...ded

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert flott for den pedofile naboen å se på. Er nok en og annen pedo som hadde lagt kjøretur eller luftetur forbi der. 

Anonymkode: 66085...eec

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert flott for den pedofile naboen å se på. Er nok en og annen pedo som hadde lagt kjøretur eller luftetur forbi der. 

Anonymkode: 66085...eec

Ikke bra.

Anonymkode: 307d3...ded

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke grunn for å melde til barnevern , tenker jeg. Likevel synes jeg det er frekt ovenfor andre.

Anonymkode: 307d3...ded

Min grunn hadde vært at man setter barna i en sårbar situasjon og potensiell fare for pedofiler. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (3 minutter siden):

Hadde skrevet anonymt brev til naboen om hygiene, respekt for mednaboer og at barna er langt mer utsatt for pedofiler når de går rundt nakne. 

Funker ikke det så hadde jeg tipset barnevernet. 

Det er ingen grunnlag for å gipse barnevernet, selvom det virker som om det er ditt fasitsvar på enhver irritasjon man har når det kommer til andres barn.

Anonymkode: bfd4d...69b

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er ingen grunnlag for å gipse barnevernet, selvom det virker som om det er ditt fasitsvar på enhver irritasjon man har når det kommer til andres barn.

Anonymkode: bfd4d...69b

Leker du morsom nå? Det er ikke ofte jeg har konkludert med å tipse barnevernet. 

Stalker du meg litt bedre så ser du at jeg ikke er en kjempe stor fan av barnevernet her i Norge. ;) 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bor ikke på en nudist strand. Barna skræver og tisser der de er og står i nabolaget, fordi de er nakne. Går ikke inn på do engang.

Anonymkode: 307d3...ded

Nei kjære deg, barna "skræver" og tisser ikke overalt "fordi de er nakne", det er forholdsvis normalt at barn går nakne uten at de gjør fra seg rundt overalt av den grunn - alle barna jeg kjenner som er over 2 år går på do for å tisse, samme om de er nakne. Dette er jo to helt forskjellige problemstillinger som har null med hverandre å gjøre, og er like teit som å si at "naboungene har blå bukse og derfor slår de min unge hele tiden!" Blå bukse har null med å slå å gjøre, og å gå naken har null med å være ekkel og uhygienisk og tisse rundt overalt på upassende steder å gjøre.

Nudister pleier så vidt jeg vet heller ikke å gjøre sitt fornødne der de står og går. 

Kenelz skrev (2 minutter siden):

Hadde skrevet anonymt brev til naboen om hygiene, respekt for mednaboer og at barna er langt mer utsatt for pedofiler når de går rundt nakne. 

Funker ikke det så hadde jeg tipset barnevernet. 

Barnevernet fordi barna leker nakne i sin egen hage? 

 

Ts, ungen din høres ekstremt forknytt og engstelig ut, det er svært unormalt og bekymringsverdig å ikke tørre å gå tur i nabolaget fordi man kan komme til å se et nakent barn. hadde det vært en voksen som sto med pikken i hånda og viftet mot ham hadde det vært noe annet. Kanskje dere burde vurdere å skaffe hjelp til ham?

Anonymkode: 011c9...734

  • Liker 30
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (11 minutter siden):

Funker ikke det så hadde jeg tipset barnevernet. 

Fordi at noen barn på 5 & 8-9 leker nakne i hagen sin. :daane:

Må ærlig innrømme at jeg er usikker på om du er ironisk/sarkastisk :klo: 

Ja - seg synes iaf. du er sær, TS..... 

Endret av anonymbruker42
  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Nei kjære deg, barna "skræver" og tisser ikke overalt "fordi de er nakne", det er forholdsvis normalt at barn går nakne uten at de gjør fra seg rundt overalt av den grunn - alle barna jeg kjenner som er over 2 år går på do for å tisse, samme om de er nakne. Dette er jo to helt forskjellige problemstillinger som har null med hverandre å gjøre, og er like teit som å si at "naboungene har blå bukse og derfor slår de min unge hele tiden!" Blå bukse har null med å slå å gjøre, og å gå naken har null med å være ekkel og uhygienisk og tisse rundt overalt på upassende steder å gjøre.

Nudister pleier så vidt jeg vet heller ikke å gjøre sitt fornødne der de står og går. 

Barnevernet fordi barna leker nakne i sin egen hage? 

 

Ts, ungen din høres ekstremt forknytt og engstelig ut, det er svært unormalt og bekymringsverdig å ikke tørre å gå tur i nabolaget fordi man kan komme til å se et nakent barn. hadde det vært en voksen som sto med pikken i hånda og viftet mot ham hadde det vært noe annet. Kanskje dere burde vurdere å skaffe hjelp til ham?

Anonymkode: 011c9...734

Barnevernet fordi det ikke er skjermet hage og foreldre virker naive som setter barna i en sårbar situasjon. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (2 minutter siden):

Leker du morsom nå? Det er ikke ofte jeg har konkludert med å tipse barnevernet. 

Stalker du meg litt bedre så ser du at jeg ikke er en kjempe stor fan av barnevernet her i Norge. ;) 

Ok da blander jeg deg med en annen 🤣 Men uansett, jeg er heller ikke begeistra over nudist-barn, men det er begrensa med hva bv kan gjøre her :) 

Anonymkode: bfd4d...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde virkelig ikke brydd meg om dette. Synes egentlig det er fint å høre at de er komfortable med å være nakne. La de styre på med sitt🤘🏻

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, anonymbruker42 said:

Fordi at noen barn på 5 & 8-9 leker nakne i hagen sin. :daane:

Må ærlig innrømme om jeg er usikker på um du er ironisk/sarkastisk :klo: 

Ja - seg synes iaf. du er sær, TS..... 

uskjermet hage, lett innsyn, lett offer for pedofile

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei kjære deg, barna "skræver" og tisser ikke overalt "fordi de er nakne", det er forholdsvis normalt at barn går nakne uten at de gjør fra seg rundt overalt av den grunn - alle barna jeg kjenner som er over 2 år går på do for å tisse, samme om de er nakne. Dette er jo to helt forskjellige problemstillinger som har null med hverandre å gjøre, og er like teit som å si at "naboungene har blå bukse og derfor slår de min unge hele tiden!" Blå bukse har null med å slå å gjøre, og å gå naken har null med å være ekkel og uhygienisk og tisse rundt overalt på upassende steder å gjøre.

Nudister pleier så vidt jeg vet heller ikke å gjøre sitt fornødne der de står og går. 

Barnevernet fordi barna leker nakne i sin egen hage? 

 

Ts, ungen din høres ekstremt forknytt og engstelig ut, det er svært unormalt og bekymringsverdig å ikke tørre å gå tur i nabolaget fordi man kan komme til å se et nakent barn. hadde det vært en voksen som sto med pikken i hånda og viftet mot ham hadde det vært noe annet. Kanskje dere burde vurdere å skaffe hjelp til ham?

Anonymkode: 011c9...734

Å kjære tid. Barnet vårt ler av dette og vi gjør også det. Var litt på spissen. Selvsagt tør han.

JO de skræver seg til å tisser der de er og står, de lar det fosse. Jeg har stadig sett dette. 

Anonymkode: 307d3...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ok da blander jeg deg med en annen 🤣 Men uansett, jeg er heller ikke begeistra over nudist-barn, men det er begrensa med hva bv kan gjøre her :) 

Anonymkode: bfd4d...69b

Har ikke noe i mot «nudist» barn heller, men fikk inntrykk at det var åpen hage med lett innsyn. 

Synes det er skremmende da jeg vet det finnes ekle kryp der ute. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å kjære tid. Barnet vårt ler av dette og vi gjør også det. Var litt på spissen. Selvsagt tør han.

JO de skræver seg til å tisser der de er og står, de lar det fosse. Jeg har stadig sett dette. 

Anonymkode: 307d3...ded

Nå må du bestemme deg.. Makan på tåpelighet. 

Anonymkode: 921b0...783

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...