Gå til innhold

Er tinder kun ment for kjekke hvite menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor har du det fra at mørke menn er mest populære? Statistikk viser at hvite menn er mest populære blant alle typer kvinner. Asiatiske kvinner er hakket mer populære enn hvite, hvis jeg ikke husker helt feil. I motsatt fall finner vi asiatiske menn og svarte kvinner. 

Anonymkode: 95308...c7b

Ok, var egentlig bare min erfaring fra ungdomstiden. Det var de mørke guttene som var mest populære blant jentene, men mulig det endrer seg med alderen

Anonymkode: c13f9...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det handler ikke om hudfarge som du tror, men om hvor PEN du er. Kameraten din har sikkert et symetrisk ansikt og en symetrisk kropp og er han smart i hodet i tillegg så er det garantert et stort pluss og et vinnerlodd !!!!   Intelligens i alle varianter, og evne til humor er noe kvinner setter pris på. Og har han evne til empati og omsorg så kan han få hvem han vil.

Anonymkode: 4c30f...979

Ja, for alt utenom utseende er jo veldig lett å spotte på Tinder....

Anonymkode: 30548...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaffelhunden skrev (1 time siden):

Da jeg prøvde tinder fikk jeg opp mange negere helt i starten. Dette tyder på at disse får mang likes.

Neger faktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, var egentlig bare min erfaring fra ungdomstiden. Det var de mørke guttene som var mest populære blant jentene, men mulig det endrer seg med alderen

Anonymkode: c13f9...0a5

Du får nesten definere "mørk". Mener du mørk som en afrikaner eller mørk som sør europeere, arabere/pakistanere?

Anonymkode: e01a2...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par venninner på Tinder som utelukkende går for afrikanske menn. De elsker kulturen, utseendet etc. Men de foretrekker nok mest de som ikke er strengt muslimske (men de er kanskje ikke på Tinder?)

Anonymkode: 22701...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tipper mørke kvinner opplever det samme? Man trenger jo ikke være rasist selv om man foretrekker hvite menn. 

Anonymkode: 30548...19b

Mørke kvinner er jo de beste. Ikke pga hudfargen men pga holdninger, utstrålingen, humør og verdier. At de er pene å se på er bare en bonus😊

Kvinner og menn er forskjellige. Kvinner tenker det er lavere status og være mørkere i huden. Fasade og kravstore til pengebok og utdannelse. Menn bryr seg nada om hun er hjelpepleier eller jurist. Min erfaring er at de morsomste og mest jordnære er i første kategori.

Anonymkode: 8136b...d0a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også brun, ts. Er kjekk, tror jeg selv i hvertfall. Da jeg ikke er en sjarmør eller veldig karismatisk, men likevel vært med damer fra i underkant av 20 forskjellige nasjonaliteter. Har forholdsvis bare vært med 2 norske i livet mitt (noe jeg mener er litt lite, i forhold til responsen jeg får fra andre hold).

Har noe med "muslimske trekk", er det jeg tror i hvert fall. Har andre venner av muslimsk bakgrunn, som er i praksis agonstikere eller ateister, som opplever det samme. Så ikke akkurat noe du kan endre på 😋

Dropp tinder, spør du meg😉

 

Anonymkode: f9b66...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er utenlandsk og brun og opplever at tinder ikke er for meg. Har 12 matches mens kompisen min er norsk og har 2467 matches og en haug med likes. 

Anonymkode: e01a2...a34

Sånn er det bare

Anonymkode: 4d03e...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper ALLE utlendinger bort. Uansett hva land de kommer fra, og hvilken farge de har på hud og hår. 

Anonymkode: 50d08...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke så lite likes du, ts. Bare mindre enn kompisen din men det er nok andre grunner enn hudfarge. 

Anonymkode: 44248...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (2 timer siden):

Neger faktisk. 

Ja! 😮 Måtte lese igjennom for å se om noen hadde kommentert det 😄 Herre min, skjerpings, vi er i 2022 folkens.

Anonymkode: 44248...dc4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har et par venninner på Tinder som utelukkende går for afrikanske menn. De elsker kulturen, utseendet etc. Men de foretrekker nok mest de som ikke er strengt muslimske (men de er kanskje ikke på Tinder?)

Anonymkode: 22701...9c8

Kulturen til et helt kontinent? :P 

«Bare eeeeelsker den afrikanske kulturen» 

Fyr med bestefar fra Tanzania bare «ok, sånn konkret hva da?» 😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er utenlandsk og brun og opplever at tinder ikke er for meg. Har 12 matches mens kompisen min er norsk og har 2467 matches og en haug med likes. 

Anonymkode: e01a2...a34

Er det noen andre faktorer enn hudfarge som kan være grunnen?

Anonymkode: 23230...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen andre faktorer enn hudfarge som kan være grunnen?

Anonymkode: 23230...1ca

Ja.. kebab i pita️..kebab i el fita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere vil jo ha stor svart kuk

Anonymkode: e9257...73b

Ja, ikke minst ser man det når man drar på typiske charter-destinasjoner i Syden.  Da er det Muhammed, Özil  og  Sabib for alle penga   😁

Anonymkode: fbdc3...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...