Gå til innhold

Er tinder kun ment for kjekke hvite menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er utenlandsk og brun og opplever at tinder ikke er for meg. Har 12 matches mens kompisen min er norsk og har 2467 matches og en haug med likes. 

Anonymkode: e01a2...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er matchene hans også kjekke hvite menn?  I så fall er svaret på ditt spørsmål: ja.

 

Anonymkode: 316d1...6ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en hvit mann og har fått 1 match og hu svarte ikke.

Anonymkode: c877c...e85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er utenlandsk og brun og opplever at tinder ikke er for meg. Har 12 matches mens kompisen min er norsk og har 2467 matches og en haug med likes. 

Anonymkode: e01a2...a34

Jepp. Kvinner er rasister. 

Anonymkode: e9257...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp. Kvinner er rasister. 

Anonymkode: e9257...73b

Jepp. Alle og en hver. Uansett opprinnelse…

Anonymkode: 316d1...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet antall høyresveip for en utenlandsk mann på Tinder er null.

Anonymkode: bf3bb...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper mørke kvinner opplever det samme? Man trenger jo ikke være rasist selv om man foretrekker hvite menn. 

Anonymkode: 30548...19b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forventet antall høyresveip for en utenlandsk mann på Tinder er null.

Anonymkode: bf3bb...197

Jeg sveiper høyre på noen utenlandske menn, men bare de hvite da.

Anonymkode: 95308...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er utenlandsk og brun og opplever at tinder ikke er for meg. Har 12 matches mens kompisen min er norsk og har 2467 matches og en haug med likes. 

Anonymkode: e01a2...a34

Jeg er ei kvinne på 48 og har 20 likes, mens venninna mi på 29 har over 900...

Anonymkode: b63cf...0e7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er utenlandsk og brun og opplever at tinder ikke er for meg. Har 12 matches mens kompisen min er norsk og har 2467 matches og en haug med likes. 

Anonymkode: e01a2...a34

Men...er du KJEKK, TS?

Er det ikke egentlig nok sånne "sutre&synes synd på seg selv"-tråder (evt trolle-tråder)  om hvor tøft "Tinder-livet" er her på KG allerede?

Endret av anonymbruker42
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig. Brun er ikke problemet. Muslim er problemet. Ser du ut som en muslim. Trist å måtte si det, men det er sant. 

Anonymkode: 23e14...912

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om hudfarge som du tror, men om hvor PEN du er. Kameraten din har sikkert et symetrisk ansikt og en symetrisk kropp og er han smart i hodet i tillegg så er det garantert et stort pluss og et vinnerlodd !!!!   Intelligens i alle varianter, og evne til humor er noe kvinner setter pris på. Og har han evne til empati og omsorg så kan han få hvem han vil.

Anonymkode: 4c30f...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder fungerer kun for kjekke menn ja. Hudfarge er mindre viktig, selv om det kanskje gir et lite pluss å være hvit/etnisk norsk. 

Anonymkode: f1c94...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg prøvde tinder fikk jeg opp mange negere helt i starten. Dette tyder på at disse får mang likes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaffelhunden skrev (6 minutter siden):

Da jeg prøvde tinder fikk jeg opp mange negere helt i starten. Dette tyder på at disse får mang likes.

Dere vil jo ha stor svart kuk

Anonymkode: e9257...73b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For å være ærlig. Brun er ikke problemet. Muslim er problemet. Ser du ut som en muslim. Trist å måtte si det, men det er sant. 

Anonymkode: 23e14...912

Mange som liker muslimer også 

Anonymkode: e9257...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva ønsker du da, ts, hvordan framstår du på profilen din? Det forteller du ikke noe om, heller ikke hvordan kompisen din framstår på sin profil.

De aller fleste jentene ønsker å finne en ordentlig kjæreste som de kan dele livet med, gjør du det?

Anonymkode: ef3af...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At pene mennesker lykkes mer på Tinder burde vel ikke akkurat være noen stor overraskelse. Når bilde er det første man ser så blir det utseendet man fokuserer på og ikke akkurat som kvinner er noe mindre overfladiske.

Selv ble jeg litt skeptisk til enkelte utenlandske menn siden jeg tenkte at det kunne være fake profil, men hovedsakelig må jeg innrømme at grunnen var at jeg ikke orker religiøse eller veldig tradisjonelle menn. Her kommer sikkert fordommene mine inn, men opplever at endel utenlandske menn er religiøse og veldig tradisjonelle. Utseendet er det ingenting i veien med.

Anonymkode: d52b4...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Tipper mørke kvinner opplever det samme? Man trenger jo ikke være rasist selv om man foretrekker hvite menn. 

Anonymkode: 30548...19b

Jeg kan garantere at ingen kvinner på tinder har problemer med å få likes, uavhengig av etnisitet eller andre ting 😅

Forøvrig er jo mørke menn de desidert mest populære, så det er ikke det som er problemet for ts. Men du må være veldig høy, stor og kjekk for å få mange likes som mann. Vi snakker virkelig om en bitteliten minoritet her som er i den posisjonen 

Anonymkode: c13f9...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kan garantere at ingen kvinner på tinder har problemer med å få likes, uavhengig av etnisitet eller andre ting 😅

Forøvrig er jo mørke menn de desidert mest populære, så det er ikke det som er problemet for ts. Men du må være veldig høy, stor og kjekk for å få mange likes som mann. Vi snakker virkelig om en bitteliten minoritet her som er i den posisjonen 

Anonymkode: c13f9...0a5

Hvor har du det fra at mørke menn er mest populære? Statistikk viser at hvite menn er mest populære blant alle typer kvinner. Asiatiske kvinner er hakket mer populære enn hvite, hvis jeg ikke husker helt feil. I motsatt fall finner vi asiatiske menn og svarte kvinner. 

Anonymkode: 95308...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...