Gå til innhold

Erfaringer med å møte noen etter å ha chattet over lengre tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en på Tinder som jeg har chattet med (snap/Messenger) i to måneder. Vi har ikke kunnet møtes pga barn og vi bor langt fra hverandre. Vi har sendt bilder og chattet mange ganger om dagen, og i de siste ukene med hjerter etc. Jeg liker han veldig godt, og han viser at han er en god far og ser ut til å ha de verdiene jeg verdsetter. Nå skal vi snart møtes på ordentlig og jeg er veldig spent på om vi har kjemien, noe som selvfølgelig ikke kan forutsies. 
Men er det noen som har erfaring med dette og kan fortelle hvordan det gikk? 

Anonymkode: ac420...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og typen chatta lenge, sikkert i en mnd før vi traff en annen. Men! Jeg likte han men synes at han var veldig sjenert og nervøs stakkar. Ehm, helt motsatt nå 😂 Vi brukte god tid og bli skikkelig kjent og det var verdt det 🥰

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk skikkelig dårlig 

Første - Da vi møttes lignet han ikke på bildene i det hele tatt, var eldre og pusha bare på sex (prøvde få meg full)

Andre - Ligna ikke i det hele tatt, var usikker og lys stemme. Ble et kort møte, og etterpå klikket han helt på meldinger at han var deprimert og truet om forskjellige ting

Tredje - Begynte å sloss med noen, så jeg måtte vitne i retten… 

Fjerde - Ba han på en fest hjemme hos meg, han ligna heller ikke og ble alt for full og sovna på sofaen. Dagen etter ville han ikke dra, fikk han til slutt ut da jeg lot som jeg måtte ut å handle varer. Senere på kvelden listet han seg rundt huset mitt og hang varene jeg nevnte jeg skulle kjøpe, i en pose på ytterdøra

Anonymkode: d7044...61f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte å snakke på jodel faktisk! Prata om alt mulig der er par uker før vi gikk over til snap. Snakka om hverdagslige ting, drømmer og fantasier.. Også litt sexting. Snappa et par mnd før vi møttes, og du dæven som det smalt.. Vi klaffa 100% på alle måter Litt sjenerte begge to de første 15 minutta, men det gikk fort over. 

Så.. Det gikk strålende, og nå er vi kjærester☺️

Anonymkode: 3e955...f8b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det gikk skikkelig dårlig 

Første - Da vi møttes lignet han ikke på bildene i det hele tatt, var eldre og pusha bare på sex (prøvde få meg full)

Andre - Ligna ikke i det hele tatt, var usikker og lys stemme. Ble et kort møte, og etterpå klikket han helt på meldinger at han var deprimert og truet om forskjellige ting

Tredje - Begynte å sloss med noen, så jeg måtte vitne i retten… 

Fjerde - Ba han på en fest hjemme hos meg, han ligna heller ikke og ble alt for full og sovna på sofaen. Dagen etter ville han ikke dra, fikk han til slutt ut da jeg lot som jeg måtte ut å handle varer. Senere på kvelden listet han seg rundt huset mitt og hang varene jeg nevnte jeg skulle kjøpe, i en pose på ytterdøra

Anonymkode: d7044...61f

Var dette virkelig noen du hadde chattet lenge med på forhånd? Uten at du hadde plukket opp noe av dette???

Anonymkode: ac420...841

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått bra i de aller fleste tilfellene opp gjennom årene. Siste gikk det meget bra med :) Han før der fikk derimot helt angst så det nytta ikke.

Husk å smile + snakk litt så kommer det fort

Anonymkode: f6d9a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Var dette virkelig noen du hadde chattet lenge med på forhånd? Uten at du hadde plukket opp noe av dette???

Anonymkode: ac420...841

Jepp 😕 

Anonymkode: d7044...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det gikk skikkelig dårlig 

Første - Da vi møttes lignet han ikke på bildene i det hele tatt, var eldre og pusha bare på sex (prøvde få meg full)

Andre - Ligna ikke i det hele tatt, var usikker og lys stemme. Ble et kort møte, og etterpå klikket han helt på meldinger at han var deprimert og truet om forskjellige ting

Tredje - Begynte å sloss med noen, så jeg måtte vitne i retten… 

Fjerde - Ba han på en fest hjemme hos meg, han ligna heller ikke og ble alt for full og sovna på sofaen. Dagen etter ville han ikke dra, fikk han til slutt ut da jeg lot som jeg måtte ut å handle varer. Senere på kvelden listet han seg rundt huset mitt og hang varene jeg nevnte jeg skulle kjøpe, i en pose på ytterdøra

Anonymkode: d7044...61f

Hvor lenge chattet dere? Og han med lys stemme, hvorfor ble han sur?

Anonymkode: fccda...d15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det gikk skikkelig dårlig 

Første - Da vi møttes lignet han ikke på bildene i det hele tatt, var eldre og pusha bare på sex (prøvde få meg full)

Andre - Ligna ikke i det hele tatt, var usikker og lys stemme. Ble et kort møte, og etterpå klikket han helt på meldinger at han var deprimert og truet om forskjellige ting

Tredje - Begynte å sloss med noen, så jeg måtte vitne i retten… 

Fjerde - Ba han på en fest hjemme hos meg, han ligna heller ikke og ble alt for full og sovna på sofaen. Dagen etter ville han ikke dra, fikk han til slutt ut da jeg lot som jeg måtte ut å handle varer. Senere på kvelden listet han seg rundt huset mitt og hang varene jeg nevnte jeg skulle kjøpe, i en pose på ytterdøra

Anonymkode: d7044...61f

Og du anser deg kanskje å være flink å velge ut kandidater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Har nettdatet jeg også noen ganger, og min erfaring er at dem jeg hadde skrevet med, de stod til forventningene og var i aller høyeste grad slik jeg hadde sett dem for meg og opplevd dem på nettet. Så kan si at jeg har visst hva jeg gikk til og at det stemte bra, både håper og tror også at de hadde det samme inntrykket av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jepp 😕 

Anonymkode: d7044...61f

Da har du virkelig noe å jobbe med 😅

Anonymkode: 690bd...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Møtte en på Tinder som jeg har chattet med (snap/Messenger) i to måneder. Vi har ikke kunnet møtes pga barn og vi bor langt fra hverandre. Vi har sendt bilder og chattet mange ganger om dagen, og i de siste ukene med hjerter etc. Jeg liker han veldig godt, og han viser at han er en god far og ser ut til å ha de verdiene jeg verdsetter. Nå skal vi snart møtes på ordentlig og jeg er veldig spent på om vi har kjemien, noe som selvfølgelig ikke kan forutsies. 
Men er det noen som har erfaring med dette og kan fortelle hvordan det gikk? 

Anonymkode: ac420...841

Kan jeg spørre hvor gammel han er og hvor i landet?

Anonymkode: 1d4d9...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun snakket med 1 person lege før vi møttes, pga. distanse. Aldri igjen. Nå sørger jeg for at vi møtes før man nesten har sagt hei.

Det ble skikkelig klein stemning. Ikke minst var vi begge litt for like i at vi ikke er flinke på å starte en samtale/holde en samtale gående. Og han vise ganske fort at han var mer interessert i sex enn et forhold. Akkurat den siste hadde jeg ikke sett for meg skulle skje, da jeg ikke forstår at noen drar ut en samtale i noen måneder kun for sex.

 

Anonymkode: ceb8a...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må sies at jeg gamet mye før og fikk mange nære vennskap derfra- da jeg til slutt traff de i reallife etter flere år føltes det helt uanstrengt og naturlig, men dette var venner da- ikke kjærester og ikke noe seksuelt. 
 

Men jeg chattet med en annen via nettdating i veldig lang tid før vi møttes hvor det var en mer seksuell undertone- og det var også full klaff. Denne personen var bedre/gjorde bedre inntrykk i virkeligheten  enn på nett. 
 

Det er nok litt russisk rulett det å møte folk fra nett, uansett.

Anonymkode: fcb1d...eb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en i sommer for første gang. Vi har holdt kontakten siden høsten 2020. Han bor i et land i Europa. Utseendemessig og personlighet var likt det jeg ble kjent med via nett. Han visste at jeg ikke likte røyk. Alikevel sa han i begynnelsen at han ikke røykte. Dagen etter han hadde kjøpt billett måtte han fortelle han røyket litt. Det store spenningsmomentet for meg ble da… har han røykånde? Stinker det røyk av klærne. Men tenkte at nå hadde jeg ventet så lenge på å få treffe han at jeg måtte finne ut hvordan han var i virkeligheten. Og tenkte at en helg skal jeg klare åkke som.

Helga gikk fint den. Han var en trivelig fyr og likte egentlig alt med han bortsett fra røyken. Det var nedturen for min del. Hadde røykånde så kysse fristet ikke meg. Men utenom det gikk vi godt sammen det ble mye turer ut i skog og mark og slæpp off på sofaen. 
 

Han var mer introvert enn jeg trodde. Men enkel sjel og blidgjøre men forelsket blir jeg nok aldri. Men en fin reisepartner helt klart og noen å dra på besøk til. Korte perioder kan jeg takle røyk. 
 

Er merkelig og etter å ha vært single så mange år og etter utallige dumping etter sex så kommer denne mannen som viser med hele seg at han liker meg og bryr seg om meg så får jeg null følelser. Er til å grine av. Hvor mange sjanser får en når er blitt så gammel som meg? Ikke mange.

Mens han jeg hadde som fwb og falt pladask for som fikk blod og adrenaline til å bruse bare han var i nærheten av meg, han var selvsagt ikke interessert i noe mer. Hvorfor er det sånn? Det er så trist. 
 

Regner med etter alt dette at jeg må nok ta til takke med noen som er interessert i meg og ikke at det vil gå begge veier noen gang. Man ikke styre hvem en blir forelsket i?? Eller er det mulig??

ts bare vær åpen og vær forberedt på at ting er anderledes i virkeligheten og en date klarer du om det ikke svarer til forventningene. 

 

Anonymkode: 6cb02...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor lenge chattet dere? Og han med lys stemme, hvorfor ble han sur?

Anonymkode: fccda...d15

Alt fra 3 mnd til over 1 år. Han ble vell egentlig ikke sur, men såra…. Såra fordi jeg fikk en helt annen tone etter at vi møttes. Men jeg fikk helt avsmak etter møtet, da han plutselig virket som et ukjent menneske, da han var så forskjellig face 2 face vs virkeligheten 

Anonymkode: d7044...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Møtte en på Tinder som jeg har chattet med (snap/Messenger) i to måneder. Vi har ikke kunnet møtes pga barn og vi bor langt fra hverandre. Vi har sendt bilder og chattet mange ganger om dagen, og i de siste ukene med hjerter etc. Jeg liker han veldig godt, og han viser at han er en god far og ser ut til å ha de verdiene jeg verdsetter. Nå skal vi snart møtes på ordentlig og jeg er veldig spent på om vi har kjemien, noe som selvfølgelig ikke kan forutsies. 
Men er det noen som har erfaring med dette og kan fortelle hvordan det gikk? 

Anonymkode: ac420...841

Ta videochat før du møter han. 

Anonymkode: 7f4b7...7e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (7 timer siden):

Og du anser deg kanskje å være flink å velge ut kandidater?

Har jeg sagt det? Hva er poenget med å skrive sånt? Er en kjent sak at ting kan virke annerledes når man møtes face 2 face. Heldig du som ikke har opplevd det, men ingen grunn til å være spydig mot de som ikke har samme erfaring som deg

Anonymkode: d7044...61f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chatta sammen i 2 år ish. Veldig av og på..sletta hverandre når vi krangla og la til hverandre igjen.(Bodde langt fra hverandre). Møttes på midten og la oss inn på hotell. Aldri følt meg så liten, maktesløs og lite verdt inne på det hotellrommet. Men, det går nok helt fint ts. Jeg møtte bare veldig feil type fyr som jeg ikke innså hvordan egentlig var før det var for sent.

Anonymkode: 85acf...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da har du virkelig noe å jobbe med 😅

Anonymkode: 690bd...d49

Ja, for alt er bare min skyld….? For det finnes ikke veldig mange på Internett som skjuler sine svake sider? Mange vil fremstå som deres beste selv. Det er ikke alt som er lett å finne ut av, hvertfall ikke når man ikke vet hvor man skal lete heller. Jeg har ingen liste «punkt 2, normal stemme: sjekk! Punkt 8, ikke seperasjonsangst og vil ikke komme med trusler, sjekk! Punkt 323, Vil ikke møte opp rundt boligen min etter det er mørkt: sjekk!» 

Anonymkode: d7044...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...