Gå til innhold

Oppførselen til en kvinnes hund kan gi deg et godt bilde av personligheten hennes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom i prat med en som jobber som psykolog ute på byen i helgen. Hvor vi bl.a. diskuterte damer. Jeg dater for tiden en dame som har en liten hund (en sånn veskehund). Og den er veldig aggressiv. Bjeffer og gneldrer mot alt og alle unntatt eieren. 
Psykologen mente at hundeeiere ofte gjenspeiler oppførsel til hunden sin. Han mente hun jeg datet var en gneldrekjerring jeg bør holde meg unna. 
Er det noe i dette?

Anonymkode: ebc40...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en dyktig psykolog :ironi:

Anonymkode: 885e9...ca8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😆😆 Ligger ikke stort i det. Dette er veldig raseavhengig, hvis en dame har flere raser med ulik oppførsel, hvilken skal du da ta som fasit?

Anonymkode: e7209...086

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei. Sånne små hunder er aggressive fordi de er redde for oss stor mennesker, så de gjør seg "større" enn det de er. Veldig vanlig for små hunder. 

Anonymkode: 07c24...94a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jo tja. Jeg har en sånn liten hund, men han er veldig rolig hund som aldri bjeffer noe særlig. Han sover mye, er glad i mat og kos. Jeg er sånn, og jeg hater krangling og gjør det derfor aldri 😄

Men når det er sagt, så høres det ut som en stor dynge med BS 😛 

Anonymkode: adbcd...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund som er en superglad energiklump som elsker alle mennesker, selv er jeg periodvis deprimert og hater folk. Jeg vet ikke hvor hunden min har fått det fra jeg :ler:

Anonymkode: 1fbbd...5ea

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):