Gå til innhold

Finner folk hverandre på ‘gamlemåten’ i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller går det bare i nettdating? Syns det er så trist at det virker som det har blitt slik😓 Jeg har ingen erfaring med dette selv. Møtte mannen min ute helt tilfeldig, men kjenner ingeniør nyere tid som har møtt hverandre slik tilsvarende. Alle jeg kjenner møtte hverandre på nett. Nå har jeg vært singel i 3 år og nordmenn flest virker utilnærmelige. Lite rom for smalltalk og være imøtekommende. Ikke en gang naboer. Har det alltod vært slik? Sa,funnet blir bare kaldere og kaldere føler jeg.

Anonymkode: fa253...ef0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært spesielt heldig med nett-dating, men jeg møter ofte folk når jeg er ute i verden som viser interesse for meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kun nøytral reaksjon fra damene i den virkelig verden. Får faktisk mer napp på tinder/happn så derfor bruker jeg det isteden.

Anonymkode: 46de9...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd det Tindergreiene eller andre apper/nett.

 

Anonymkode: 8ec6f...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge attraktive mennesker, og de under 35 finner hverandre stort sett på samme arenaer som før. Og de bruker app’er nesten utelukkende til casual sex. Akkurat som man skal. 
 

De som bruker app’er og nettdating for å «finne kjærligheten» virker å være ensomme eldre og folk som ikke ser spesielt bra ut.

Anonymkode: 0f39d...38c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvor dårlig folk behandler hverandre på datingmarkedet nå om dagen. 
Det er uverdig i mange tilfeller. Forstår ikke folk som vil utsette seg selv for dette. 
Hvis jeg hadde vært singel idag tror jeg at jeg ville holdt meg langt unna disse dating appene. 

Anonymkode: e3770...638

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri brukt dating-apper og møtte kjæresten på fest i fjor.

K33

Anonymkode: 97c74...919

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og de bruker app’er nesten utelukkende til casual sex. Akkurat som man skal. 

Er det akkurat som man skal altså? 

Anonymkode: c45d8...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig man gjør det.  
var mere sjarm over og møte partnere før i tiden 😚

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brukt tinder eller nettdating, fant mannen min via felles hobby :)

Anonymkode: 7c0cd...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg et småbruk, trengte litt hjelp til slåing av høy osv/leie av maskiner. Snill nabo stilte opp, endte med salg av småbruk etter 6 år og nå bor jeg på gården hans 1000m unna. Hadde jeg aldri gjettet da jeg flyttet dit i utgangspunktet😅 Før dette mange tinder dater men det var når jeg «minst» ventet det, det skjedde 🥰

Anonymkode: 1af01...87c

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hadd tinder og slikt, har alltid funnet meg dater og kjærester ved fysiske møter. Samboeren min møtte jeg på treningssenteret for 3 år siden, vi begynte å date for 1,5 år siden. 

Anonymkode: 7b4cc...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det akkurat som man skal altså? 

Anonymkode: c45d8...4d7

Ja. Tinder etc er til sex. Match osv er for de eldre eller de som er ensomme og uattraktive og vil ha noen å dele livet med fordi de tror at de vil løse alle problemene dems. Mens i realiteten hadde løsningen vært å tatt tak i livet sitt og fått seg pult.

Anonymkode: 0f39d...38c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte kjæresten min naturlig for noen år siden bor på ett stort tettsted en time unna Oslo. Har sett hverandre på butikken og på kafeer eller på tur osv og innimellom slo vi av en liten prat som hei bla bla også gradvis ble det mer skravling og vi begynte å henge og avtale. Og nå kjærester i noen år

Anonymkode: ed066...84d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Tinder etc er til sex. Match osv er for de eldre eller de som er ensomme og uattraktive og vil ha noen å dele livet med fordi de tror at de vil løse alle problemene dems. Mens i realiteten hadde løsningen vært å tatt tak i livet sitt og fått seg pult.

Anonymkode: 0f39d...38c

Æsj for et syn du har på folk!

Anonymkode: 17e08...a7d

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte meg et småbruk, trengte litt hjelp til slåing av høy osv/leie av maskiner. Snill nabo stilte opp, endte med salg av småbruk etter 6 år og nå bor jeg på gården hans 1000m unna. Hadde jeg aldri gjettet da jeg flyttet dit i utgangspunktet😅 Før dette mange tinder dater men det var når jeg «minst» ventet det, det skjedde 🥰

Anonymkode: 1af01...87c

❤️ Dette er den fineste historien jeg har hørt på lenge ❤️

Anonymkode: 844bb...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er muligens ikke i målgruppen til tinder (39), men jeg møter bare folk på "gamlemåten". Lastet ned tinder sist jeg var singel, men falt ikke for konseptet. Foretrekker å snakke litt med folk før jeg inviterer dem med ut.

Anonymkode: f4698...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner folk på gamlemåten, men bruker Tinder på å kontakte folk til å møtes og finne ut på gamlemåten. Har møtt mange koselige menn. Men ikke kjæreste. Men har flere venner som har møtt sin livspartner på tinder eller andre apper.

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gangen jeg har "funnet" noen på tinder var da jeg kom over noen jeg kjente fra før. Ellers er det kun gamlemåten. Både for forhold og casual sex, egentlig. Jeg er 35.

Anonymkode: 9748d...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvor folk møtes, jeg er jo bare hjemme og på jobb på grunn av små barn. Da er man sjanseløs😕

Anonymkode: e7973...4c9

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...