Gå til innhold

Til deg som bor i Oslo og jobber i Sandvika

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lang tid bruker du på å reise til jobb med bil/kollektivt, og hvor i Oslo bor du?
Reiser du med kollektivt, eller kjører du bil? 

Please svar på alt :) Tusen takk! 

Anonymkode: e7370...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor lang tid bruker du på å reise til jobb med bil/kollektivt, og hvor i Oslo bor du?
Reiser du med kollektivt, eller kjører du bil? 

Please svar på alt :) Tusen takk! 

Anonymkode: e7370...30b

Svarer selv om det er motsatt vei. Jeg går på skole ved Økern. Tar banen inn fra Kolsås må bytte en gang. Turen tar 55 min, så må jeg gå ca 10 min, og 10 min kjøring til Kolsås.

Jobbet i Oslo før da kjørte jeg, men køene ble verre og verre så fikk ny jobb like ved her jeg bor.

Anonymkode: 115a6...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svarer selv om det er motsatt vei. Jeg går på skole ved Økern. Tar banen inn fra Kolsås må bytte en gang. Turen tar 55 min, så må jeg gå ca 10 min, og 10 min kjøring til Kolsås.

Jobbet i Oslo før da kjørte jeg, men køene ble verre og verre så fikk ny jobb like ved her jeg bor.

Det kommer helt an på hvor i Oslo, for jeg pendler ofte fra Drammen, men det tar jo ikke mer enn en time med mindre det er langt utenfor sentrum. 

Forsåvidt lett å finne dette ut på ruter.no, TS! 

Anonymkode: 9c229...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker ca 40 minutter fra jeg går ut døra hjemme og til jeg er inne på jobben. Har ti minutter å gå til Helsfyr, tar t-banen til National og toget derfra.

Anonymkode: 7acf3...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kommer helt an på hvor i Oslo, for jeg pendler ofte fra Drammen, men det tar jo ikke mer enn en time med mindre det er langt utenfor sentrum. 

Forsåvidt lett å finne dette ut på ruter.no, TS! 

Anonymkode: 9c229...8b5

Skrev Økern. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Tror du i det minste må vurdere å spesifisere bydeler eller holdeplasser i nærhet av hus og jobb. 

Som eksempel tar det 14 minutter inkludert gange om du bor i Nedre Skøyenvei og jobber på Sandvika stasjon, mens det tar godt over en time om man jobber på Friluftsgårdens Landsforbund og bor i Skogvollveien

Google Maps er et meget godt verktøy for reiseplanlegging. Den tar også hensyn til normalforventet trafikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...