Gå til innhold

Menn som er tiltrukket men ikke vil ha sex...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nettopp. Han skrev også i mld at jeg var ei utrolig søt jente. Han klarte ikke å motstå med klining heller, så derfor jeg ble litt nyskjerrig på at han ikke ville ha sex.;) Han testet meg litt ut trof jeg, fordi han spurte om vi skulle hjem til han å ha det, jeg motsto jo ikke, men så kom det litt små unnskyldninger som litt for mye rot hjemme. Osv.. 

Anonymkode: 79584...df6

I den alderen der sliter de med soft tiss. Ikke mye å ha sex med.

Anonymkode: b6caf...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så utrolig vanskelig for kvinner å forstå at noen menn legger mer i sex noen ganger, og spesielt med kvinner de ønsker noe seriøst med? 

Møter dere stort sett bare menn som ikke har vært i nærheten av en kvinnekropp på flere år og ikke klarer å styre seg? 

Anonymkode: 21fca...959

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor er det så utrolig vanskelig for kvinner å forstå at noen menn legger mer i sex noen ganger, og spesielt med kvinner de ønsker noe seriøst med? 

Møter dere stort sett bare menn som ikke har vært i nærheten av en kvinnekropp på flere år og ikke klarer å styre seg? 

Anonymkode: 21fca...959

Da har jeg kun møtt slike menn, menn som vil ha seg. Når man er tiltrukket, så er det helt vanlig å få lyst på hverandre, det hadde han også (kjente det på bulen)😅 Men det må være noe han tenkte på, siden han egentlig ville men ikke "kunne". Han er singel 

Anonymkode: 79584...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har han ikke sex etter å ha drukket alkohol (som meg). :) Blir "nummen" i kroppen og nyter ikke sex når jeg har drukket.

Anonymkode: e63b8...794

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller så har han ikke sex etter å ha drukket alkohol (som meg). :) Blir "nummen" i kroppen og nyter ikke sex når jeg har drukket.

Anonymkode: e63b8...794

Samme her.

Sex under påvirkning av alkohol er helt uaktuelt.

Anonymkode: 9b91b...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn som begynner å bli godt voksne sliter med potensen og da særlig når de er alkoholpåvirket. Det kan godt hende du får en helt annen om dere er edru.

Anonymkode: 1f5fd...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Evt han kom ned fra rusen når dere kom hjem og han innså at du ikke er noen han vil ligge med. Det er fort gjort å dra hjem med noen fra byen som er under par.

Anonymkode: 7ec6a...1d4

Det heter "under pari" på norsk. Hvis du først skal skrive frekke korte svar må du stave riktig!

Anonymkode: 924d8...0b5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 17.02):

Kan finnes mange svar.. Potensproblemer, herpesutbrudd, ønske om å opptre ryddig f.eks

Anonymkode: 81e28...81c

Tenkte nøyaktig det samme som deg.

Anonymkode: 89966...085

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Eller så har han ikke sex etter å ha drukket alkohol (som meg). :) Blir "nummen" i kroppen og nyter ikke sex når jeg har drukket.

Anonymkode: e63b8...794

Ser den. Så han kan være interessert fortsatt? Vi er nesten naboer også. Han håpte på å møte meg igjen, bare det er sant ;)

Anonymkode: 79584...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det heter "under pari" på norsk. Hvis du først skal skrive frekke korte svar må du stave riktig!

Anonymkode: 924d8...0b5

 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mange menn som begynner å bli godt voksne sliter med potensen og da særlig når de er alkoholpåvirket. Det kan godt hende du får en helt annen om dere er edru.

Anonymkode: 1f5fd...7ff

Jeg tror nok også det kan ha litt med sexopplevelsen (en prestasjonsangs) 

Anonymkode: 79584...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser den. Så han kan være interessert fortsatt? Vi er nesten naboer også. Han håpte på å møte meg igjen, bare det er sant ;)

Anonymkode: 79584...df6

Ja, det vil jeg si. Det er som du ser i tråden mange teorier, men bare en som vet fasit! 😉Hvis han faktisk tar kontakt i etterkant så vi jeg si han er interessert.

Anonymkode: e63b8...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det vil jeg si. Det er som du ser i tråden mange teorier, men bare en som vet fasit! 😉Hvis han faktisk tar kontakt i etterkant så vi jeg si han er interessert.

Anonymkode: e63b8...794

Kan jo værehan tar litt kontakt etterhvert. Han virket hvetfall interessert i mld, der han skrev jeg var veldig veldig søt. 

Anonymkode: 79584...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 17.14):

Ja det var jo bra gjort syntes jeg. Jeg merket han ville ha meg, merket deg både her og der😉 Så tvilsomt at det var fordi jeg ikke fristet alikavel. 

Anonymkode: 79584...df6

Hvis det er herpes...bare si sannheten at du også har det, etter mange år på byn og tinder...neida bare spøker 😆

Anonymkode: 2ac4d...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis det er herpes...bare si sannheten at du også har det, etter mange år på byn og tinder...neida bare spøker 😆

Anonymkode: 2ac4d...d88

Så grunnen til at han ikke ville ha sex kan være herpes utbrudd? Eller kanskje deg var en kondom han ikke hadde fått med...? 

Han spurte jo om vi skulle ha sex, så trakk han seg liksom. Og da han skulle dra, så kom han tilbake igjen kun for å gi meg et ekstra kyss. 

Anonymkode: 79584...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at han ikke er interessert i ONS, kanskje han vil vise at han er interessert i mer enn bare et ONS. Det kan også være som mange sier at han sliter med potensproblemer når han drikker, det er vanlig at menn gjør det når de drikker, særlig i den alderen. Når han nå viser interesse for deg i ettertid så er det meningsløst å bekymre seg for om han virkelig liker deg eller ikke. Kan godt være at han vil vise at han er seriøs, men kan også være f.eks alkoholrelaterte potensproblemer,  prestasjonsangst, herpesutbrudd eller noe annet. Sannsynligvis ingenting å bekymre seg for. Jeg ville derimot tenkt på om jeg faktisk var interessert i å innlede et seriøst forhold til en 18 år eldre mann. 18 års forskjell har mye å si om et par år. Når du er 45 så er han nesten pensjonist. 

Anonymkode: aa69d...e49

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du hørt fra han siden søndag? Har han foreslått et konkret møte med deg?
 

Anonymkode: 81e28...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper det har med potensen å gjøre. Det er lett for en relativt veltrent mann i 50-åra å se viril ut på et utested, men i senga er potensen ofte upålitelig i den alderen. Litt oppmerksomhet fra unge damer hjelper på midtlivskrisen, men mange halvgamle menn er selvsagt redde for å ødelegge oppturen med å dumme seg ut i senga:)

Anonymkode: aaea8...594

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 16.50):

Møtte en fyr på et utested, sett han mange ganger før. Han er 18år eldre enn meg (jeg 33), holder seg veldig bra. Vi fikk fort tonen og han skrøt av utseendet mitt. Vi gikk hjem til meg etter byturen og klinte som bare det. Men sex ville han ikke ha, eller jo han ville nok det, men han sa han måtte hjem da med et lurt smil. Ikke vært mange av disse mennene. Han er singel, så ingenting med ei annen ei å gjøre. Er det for å holde spenningen oppe ? 

Fikk mld om at han ville treffe meg igjen. 

Anonymkode: 79584...df6

Første gang en kvinne vil ha sex jo

Anonymkode: 922a4...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 16.55):

TS, har du hørt fra han siden søndag? Har han foreslått et konkret møte med deg?
 

Anonymkode: 81e28...81c

Ja jeg spurte han om han hadde snap. Og ja det hadde han og ga meg den. Jeg åpnet ikke den mld på et par timer og imellomtiden spurte han hva min snap var. Han var først med å snappe til meg og han nevnte der også at jeg var fin. Etter det har jeg sendt han en. 

Han sender ikke mye etter det, bare 6 timer siden sist. Og jeg tenker jeg venter til han sender meg, så får vi se. Han virker jo litt intr da;)

Anonymkode: 79584...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...