Gå til innhold

Hvordan har SIAN blitt så kjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan har en bitteliten organisasjon med en håndfull medlemmer som SIAN blitt landskjent i Norge? Det er vel ikke en eneste innbygger som ikke vet hva SIAN er. Hvordan har denne skrullete gjengen klart å bygge en så enorm merkevare? 

Jeg tipper ingen her har hørt om FOD eller FORUT. Hva kan disse organisasjonen lære om merkevarebygging av SIAN? 

Anonymkode: f59aa...698

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi de står og brenner hellige bøker i store folkemengder? De oppfører seg psykopatisk og triggende, de fleste andre grupper gjør ikke sånt offentlig 🙄

Anonymkode: a3641...45f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
MyMichelle

SIAN har blitt kjent på grunn av de som protesterer mot dem. Hadde ingen brydd seg,  ville heller ingen visst hvem de var. All oppmerksomhet i media er en gave til dem, dessverre.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Optimo

Gjør ting som får andre folk forbanna. Gjenta fem hundre ganger. 

All PR er god PR? 

Jeg vil kanskje ikke anbefale andre organisasjoner å følge samme strategi. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er på grunn av mediene. Hver gang sian-lederen slipper en promp så er alle norske medier parat og rapporterer. Da er det ikke så rart at de har blitt så kjent.

Anonymkode: 44c26...94d

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
A-hunter
MyMichelle skrev (9 minutter siden):

All oppmerksomhet i media er en gave til dem, dessverre.

Hvorfor er det dessverre egentlig? Har de opplevd en voldsom økning i medlemsmassen gjennom denne tiden? Nei. Lever de av oppmerksomheten? Nei. 

Så da lurer jeg på - hvor sier du dessverre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvem er SIAN ???? 

Anonymkode: dc87e...1dd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
A-hunter
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan har en bitteliten organisasjon med en håndfull medlemmer som SIAN blitt landskjent i Norge?

Det er fordi store deler av venstresiden, i godt samarbeid med innvandrere fra noen av verdens aller mørkeste avkroker, hater ytringsfriheten mer enn noe annet, og fordi de - i de mangelfullt utviklede små hjernene sine - tror at det er den som roper høyest som har rett. Omtrent som i hvilken som helst barnehage, bare at dette er såkalt voksne mennesker.

SIAN er sirkus og de vet hvordan manesjen skal bygges for å fylles med folk. I innhold er det bare vås og fjas og noe som normalt fint kan forbigås i stillhet... Men se det, det forstår ikke de voksne barnehagebarna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

SIAN er jo ikke akkurat kjent på en god måte, er en gjeng med mennesker fra livet harde skole som brenner bøker.

Dessuten så tror jeg ikke det er så lurt av verken FORUT eller FOD å bruke de samme markedsføringsteknikkene som SIAN bruker, vil nok virke mot sin hensikt. 😄 

Anonymkode: a72af...4e2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skid_raw
MyMichelle skrev (35 minutter siden):

SIAN har blitt kjent på grunn av de som protesterer mot dem. Hadde ingen brydd seg,  ville heller ingen visst hvem de var. All oppmerksomhet i media er en gave til dem, dessverre.

Folk begynner å skjønne mer og mer og her gjør mange innvandrerforeldre en god jobb. Med økt utdannelse forstår man også bedre hvordan ting henger sammen i et samfunn. Da er det mye enklere ikke å la seg bli provosert fordi en skjønner bedre hvorfor klassisk betinging funker så godt, og hva en kan gjøre for å endre det forventede utfallet. 

https://www.ao.no/til-alle-muslimer-i-norge/o/5-131-7889
https://www.ao.no/alle-blir-bekymret-alle-er-enige-vare-ungdommer-skal-ikke-mote-opp/o/5-131-7561

Slik jeg ser det er dette utvilsomt flere skritt i rett retning. Men så er det to ting; det vil alltid være krefter som ønsker å destabilisere samfunnet og de finner sine lakeier. Det er disse som skaper de store negative overskriftene som "patrioter" og "Jeg visste at ville skje"-personer vil aktivt bruke en propaganda øyemed, også her på KG. De som ønsker og klarer å se det store bildet vil raskt forstå at ting går i en positiv retning og at både Ali og Sigrun ønsker å leve i fred og harmoni med hverandre. Document.no og Resett må bare hevde at de søker etter sannheten. Faktum er at sannheten kan vris og vendes for å tilpasses en agenda.

Og SIAN? Hadde medlemmene deres skjønt at de er den andre siden av den samme mynten så hadde mange fått seg en realitetsbrist. 

Endret av Skid_raw
Lenke til innlegg
Del på andre sider
MyMichelle
A-hunter skrev (20 minutter siden):

Hvorfor er det dessverre egentlig? Har de opplevd en voldsom økning i medlemsmassen gjennom denne tiden? Nei. Lever de av oppmerksomheten? Nei. 

Så da lurer jeg på - hvor sier du dessverre?

Fordi jeg synes det er synd at de er blitt så kjente. Det fører nok til at flere «tør» å tenke som dem. Jeg har selv stått utenfor gjerdet en gang og hørt på dem. Det var mange som klappet. Ts nevnte FOD, omplassering av dyr. Men de er ukjente fordi de ikke gjør noe som blir framhevet i media.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
A-hunter

De hadde jo ikke blir kjent om det ikke var et så voldsomt stort behov for å prøve å overdøve dem. Til sirkusets nytte.

Og meningene deres er helt legale og de har full rett til å ytre dem. Men det er valgfritt å lytte.

• Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...