AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #21 Del Skrevet 1. juli 2022 Kan dere to tullinger finne dere et eget rom og fortsette med gjensidig sinnerunk der? Det bidrar med ingenting her. Anonymkode: 11cfd...5e9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #22 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 15.00): Loven er én ting, men det er så mange sleipe forhandlere - også med store merkevarenavn. Mobile-kjeden f.eks. er jo bare kjeltringer, elendig kultur der for å gjøre bruktbil- og nybilgaranti rett. Problemet med å handle hos en profesjonell aktør er at du snakker med noen som vet så mye mer enn deg. For mange er fristelsen for stor til å utnytte dette ganske grovt. I tillegg vil man jo gjerne ha en bestemt type bil. Da er det ikke bare å forhøre seg etter "oppriktige" forretninger i nærmiljøet, det må også passe med den biltypen man vil ha. Anonymkode: 11cfd...5e9 Huff da, kjøpte akkurat bil fra den kjeden. Styringen tullet seg til allerede samme dag jeg kjørte hjem fra forhandler. Hadde håpet de var greie, men greit å vite at det kan bli litt krangel fremover for å få fikset bilen. Anonymkode: 7f05f...bc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #23 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff da, kjøpte akkurat bil fra den kjeden. Styringen tullet seg til allerede samme dag jeg kjørte hjem fra forhandler. Hadde håpet de var greie, men greit å vite at det kan bli litt krangel fremover for å få fikset bilen. Anonymkode: 7f05f...bc7 Jeg ønsker deg lykke til og en knirkefri garantisak! Du kan alltid ha flaks. Men jeg har vært bort i de med to forskjellige biler, og det var skikkelig dritt. Når jeg nevner det for folk så sier absolutt alle "Å ja" og kommer med sin egen historie eller noe de har hørt fra venner. Venter jeg på bil i Åsane er det alltid noen kunder som krangler i disken der. Gørr kjede! Anonymkode: 11cfd...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. juli 2022 #24 Del Skrevet 18. juli 2022 både ja og nei de er nok bedre nå enn på 1950-1960 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå