Gå til innhold

Svogeren min drakk seg så full og sa mye dritt til meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en person jeg ikke møter ofte max en gang i året ds han bor utenlands. Uansett vi hadde en hyggelig kveld,han var den som drakk da han er en person som drikker mye. Vi kom inn i en diskusjon hvor det eskalerte,han lot ikke meg si noe då han plalpret i vei, helt ok det vi ble venner der,men så fortsetter han å såre meg med å si at min søster er blitt så gammel,han selv ser ikke ut, senere komenterer han hennes sønn at han er frekk osv. jeg lot det gå,tenkte han var full og fra siste diskusjon så lærte jeg at  det hjalp ikke å diskutere med fulle folk . Han fortsetter med å si at jeg bidrar lite med barna kun min mann som leker med de. Jeg sa ingenting, vi dro hjem snart etter det. Jeg er helt i sjokk og mannen min sa at han er en drittsekk når han er full. Jeg hadde helt annet inntrykk av han,men nå er jeg satt ut. Jeg kommer til å møte han flere ganger iløpet av ferien. Noen tips

Anonymkode: 6fdaf...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til hva? Hjelpe søster ut av forholdet og redde sønnen hennes fra et hjem hvor han mislikes er det viktigste, men virker ikke som om det er det du tenker på?

Anonymkode: a6aef...030

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte

Ring svogeren din og spør hva han mente med den dritten han klarte å lire av seg den kvelden.

Hadde ikke blandet inn noen andre, men rett og slett tatt en telefon og stilt ham til veggs. 

Hjelper ikke at fylla har skylda, selv om det dessverre ofte er en årsak til at man skifter personlighet. Da får svogeren din drikke sammen med andre enn dere, eller la være å drikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er en person jeg ikke møter ofte max en gang i året ds han bor utenlands. Uansett vi hadde en hyggelig kveld,han var den som drakk da han er en person som drikker mye. Vi kom inn i en diskusjon hvor det eskalerte,han lot ikke meg si noe då han plalpret i vei, helt ok det vi ble venner der,men så fortsetter han å såre meg med å si at min søster er blitt så gammel,han selv ser ikke ut, senere komenterer han hennes sønn at han er frekk osv. jeg lot det gå,tenkte han var full og fra siste diskusjon så lærte jeg at  det hjalp ikke å diskutere med fulle folk . Han fortsetter med å si at jeg bidrar lite med barna kun min mann som leker med de. Jeg sa ingenting, vi dro hjem snart etter det. Jeg er helt i sjokk og mannen min sa at han er en drittsekk når han er full. Jeg hadde helt annet inntrykk av han,men nå er jeg satt ut. Jeg kommer til å møte han flere ganger iløpet av ferien. Noen tips

Anonymkode: 6fdaf...abd

Må du møte ham, da? I din situasjon hadde jeg enten nektet noen som helst omgang med ham før han hadde bedt om unnskyldning, eller behandlet ham som luft dersom det ikke var noen vei utenom. 

Anonymkode: c474c...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukk ørene, noen folk blir drittsekker i fylla. Det er alkoholen som snakker, ikke han. Når han våkner dagen etter og (forhåpentligvis) husker noe av det han sa, har han tidenes fylleangst, og har det mye verre enn deg og det fortjener han.  Prøv bare å komme deg unna når du ser han bikker over. Ta en tidlig kveld eller hva som helst så slipper du å høre på vrøvlet. 

Anonymkode: 33a89...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er en person jeg ikke møter ofte max en gang i året ds han bor utenlands. Uansett vi hadde en hyggelig kveld,han var den som drakk da han er en person som drikker mye. Vi kom inn i en diskusjon hvor det eskalerte,han lot ikke meg si noe då han plalpret i vei, helt ok det vi ble venner der,men så fortsetter han å såre meg med å si at min søster er blitt så gammel,han selv ser ikke ut, senere komenterer han hennes sønn at han er frekk osv. jeg lot det gå,tenkte han var full og fra siste diskusjon så lærte jeg at  det hjalp ikke å diskutere med fulle folk . Han fortsetter med å si at jeg bidrar lite med barna kun min mann som leker med de. Jeg sa ingenting, vi dro hjem snart etter det. Jeg er helt i sjokk og mannen min sa at han er en drittsekk når han er full. Jeg hadde helt annet inntrykk av han,men nå er jeg satt ut. Jeg kommer til å møte han flere ganger iløpet av ferien. Noen tips

Anonymkode: 6fdaf...abd

han sårer deg ved å si at din søster er gammel og at han selv ikke ser ut? Hvor gammel er din søster da? 

Er stesønnen hans frekk da? og stemmer det at mannen din leker mer med barna enn du gjør? 

Helt ok at du ikke liker ham, men synes ikke dette var så veldig dramatiske utsagt. Litt uhøflig og unødvendig å si, men du dramatiserer det voldsomt.

Anonymkode: d588f...357

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (4 timer siden):

Ring svogeren din og spør hva han mente med den dritten han klarte å lire av seg den kvelden.

Hadde ikke blandet inn noen andre, men rett og slett tatt en telefon og stilt ham til veggs. 

Hjelper ikke at fylla har skylda, selv om det dessverre ofte er en årsak til at man skifter personlighet. Da får svogeren din drikke sammen med andre enn dere, eller la være å drikke. 

Fylla har ikke skylda. Det er personen selv som velger å drikke som har ansvaret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er en person jeg ikke møter ofte max en gang i året ds han bor utenlands. Uansett vi hadde en hyggelig kveld,han var den som drakk da han er en person som drikker mye. Vi kom inn i en diskusjon hvor det eskalerte,han lot ikke meg si noe då han plalpret i vei, helt ok det vi ble venner der,men så fortsetter han å såre meg med å si at min søster er blitt så gammel,han selv ser ikke ut, senere komenterer han hennes sønn at han er frekk osv. jeg lot det gå,tenkte han var full og fra siste diskusjon så lærte jeg at  det hjalp ikke å diskutere med fulle folk . Han fortsetter med å si at jeg bidrar lite med barna kun min mann som leker med de. Jeg sa ingenting, vi dro hjem snart etter det. Jeg er helt i sjokk og mannen min sa at han er en drittsekk når han er full. Jeg hadde helt annet inntrykk av han,men nå er jeg satt ut. Jeg kommer til å møte han flere ganger iløpet av ferien. Noen tips

Anonymkode: 6fdaf...abd

😂 tips til hva? Har du aldri opplevd at noen forsnakker seg noe meget, etter et par enheter for mye? 
 

At han sier at din søster er gammel, at han selv ikke ser ut, og at bonus-sønnen hans er frekk. Disse tingene har hovedsakelig ingenting med deg å gjøre, så hvorfor blir du såret av at han basically snakker ned om seg selv?! Syntes egentlig du høres i overkant hårsår og nærtagende ut. 

Anonymkode: e41b5...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han holde seg i utlandet 

Anonymkode: b9a14...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (4 minutter siden):

Fylla har ikke skylda. Det er personen selv som velger å drikke som har ansvaret.

Alkohol kan ha skyld i mye, og selv om en selv har ansvaret for om en velger å drikke alkohol - så betyr det ikke at alkohol ikke har skyld i ting.

Anonymkode: e41b5...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke ordla meg rett,er ikke norsk så trodde svoger var bror til min mann. Her er der snakk om Bror til min mann,som snakker dritt om min familie ikke sin egen.Takk for råd alle sammen mannen har er alkohol problem og tror jeg rett og slett viker unna fra nå av,jeg har barn som jeg ønsker skal ha kontakt med sin onkel.

Anonymkode: 6fdaf...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...