Gå til innhold

Har hørt at mange kvinner får orgasme av tampong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verste er jo at endel menn faktisk tror kvinner får nytelse av å få noe dytta inn i seg.

MANGE menn og.

Derfor velger jeg svare seriøst:

Nei TS, det er ikke behagelig. Vagina har lite følelse, og faktisk så kjenner man normalt ikke at det er en tampong der inne. 

Du kan jo evt kjøpe deg tamponger, og dytte en inn i munn.

Det er akkurat like givende å putte en inn mellom bena.

Husk og at ca 85-95% (!!!!) av damer som onanerer, IKKE putter noe INN i seg. For det er ikke givende, selv som kåt.

 

Anonymkode: 967ce...ac8

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og finnes det noe mer idiotisk enn menn som spør om noe, damer svarer at nei det stemmer ikke, og da er svaret dems, jo det gjør det?!?!?

Damer: "liker ikke slikt"

Menn: "jo det gjør du"

Herregud.....

Anonymkode: 967ce...ac8

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var så enkelt å få nytelse kunne jeg jo bare brukt en finger. 

Anonymkode: fb92f...582

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mene at man skal få seksuell nytelse av en tampong er som å mene at det smaker godt med avispapir til middag.

Anonymkode: 10897...ada

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤦‍♀️ Slutter aldri disse dumme innleggene her inne?

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke vondt for å tro at du faktisk tror, så mange menn som tror at pumping inn og ut er digg sex. 

Anonymkode: 10c1b...eca

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på siden av emnet dette kanskje, men har denne:

 

Jeg var i syden på midten av 90-tallet. Var rundt 16-17 og hormonene rev og slet i kroppen. Vi var en gjeng på 6-7 jevnaldrende som dro dit med storesøsteren til han ene kompisen min. Hun var 4-5 år eldre, og hadde med seg sin litt yngre søster. Den yngre søsteren var ganske "hot" på han ene kompisen min, det skjønte resten av oss allerede på flyet nedover.

En sen, varm kveld vi satt på hotellet og slappet av på rommet med noen øl, og flere i følget hadde tatt kvelden, det var vel bare meg og "han utvalgte " (for henne) igjen, så begynte hun å rote nede i veska si...

Hun var en sånn naturlig flørtende dame, med en veldig sexy utstråling forresten..

...Kikket ned i veska, deretter på kompisen min, tok opp en tampong fra veska, og sa: "Kanskje jeg skal vise deg hvordan en av disse fungerer"...Needless to say, jeg tok hintet og gikk til mitt eget rom, sovna, men har alltid sett på tamponger som noe sexy etter det (dvs hele livet) 😃

😅😋

Anonymkode: 83173...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 7.26):

Har hørt at mange kvinner får orgasme fra å putte inn tampong.

Skjer det hver gang, eller bare når dere leker litt med tampongen?

Anonymkode: 94ef0...9f0

Taper

Anonymkode: a9583...aea

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har aldri tenkt tanken når jeg bruker tampong

Anonymkode: 150f0...c80

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah er det mulig. 
 

skulle visst hvor ubehagelig de kan være🙃

Anonymkode: 8825a...4f4

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvem som har sagt det til deg. er det teiteste jeg har lest

Anonymkode: 150f0...c80

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 8.01):

Hvorfor kan dere ikke være ærlige? Er det virkelig noe å lyve om at dere får seksuell stimuli fra tampongen deres?

Anonymkode: 94ef0...9f0

Menn vil så gjerne at det skal være sånn at kvinner har masse seksuell nytelse av penetrering. Sånn at menns ego kan boostes med at det er DERES mest verdsatte kroppsdel som gir kvinner orgasme. Sannheten er at vi kjenner svært lite der inne. Det er ikke skjeden smerten kommer fra når vi føder. Og faktisk: om en tampong er satt i riktig kjenner vi den faktisk ikke. Vi kjenner heller ikke at mensblodet kommer før det allerede har hatt avsatt en flekk i trusa (aka at vi kjenner at det renner når blodet når de ytre delene av kjønnsorganet - på samme måte vil tampongen irritere og kjennes hvis den sitter for langt ut slik at den kommer i kontakt med det ytre).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle vet jo at å leke med blod er veldig sexy og opphissende 😂🤣2922F865-2586-47A8-B75E-B8FB954D3B32.jpeg.98076e401af3b0bab3fe79fd8715197f.jpeg

 

Mer seriøst. Tampong er laget for å absorbere, den blir større, men og myk, og ikke minst vil det være slik at man ikke kjenner den (om man gjør det riktig). Den skal gjerne dyttes så langt opp som mulig, nettopp for at vi ikke skal kjenne at det er noe der. Den skal dyttes langt inn, og jeg klarer ikke å kjenne at den er der, med mindre jeg bruker fingrene for å prøve å finne den.

Ikke minst er alt blod, gørr, det er kramper, smerter. Vagina føles nesten litt hoven og vond. Det er ikke noe som helst orgasmisk ved å sette inn en tampong. Det er nok bare en fantasi du har. 

Anonymkode: 91e52...926

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi orgasme av å dytte en BOMMULS tampong, som er laget for å ABSORBERE fuktighet, inn i kjeden? 
Nei. 

For min del er det såpass ubehagelig, at jeg måtte slutte å bruke det. 

Finnes det noen kvinner som KAN få det? helt sikkert. Men jeg tviler på at det er mange, og hvertfall ikke de fleste. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/30/2022 at 7:26 AM, AnonymBruker said:

Har hørt at mange kvinner får orgasme fra å putte inn tampong.

Skjer det hver gang, eller bare når dere leker litt med tampongen?

Anonymkode: 94ef0...9f0

Jeg har også et lignende spørsmål. Jeg har hørt menn får orgasme av å tisse. Stemmer det? Jeg har hørt det skjer veldig ofte. :ironi: 

Anonymkode: f1768...398

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SlemUlv skrev (13 timer siden):

Får vi orgasme av å dytte en BOMMULS tampong, som er laget for å ABSORBERE fuktighet, inn i kjeden? 
Nei. 

For min del er det såpass ubehagelig, at jeg måtte slutte å bruke det. 

Finnes det noen kvinner som KAN få det? helt sikkert. Men jeg tviler på at det er mange, og hvertfall ikke de fleste. 

Så da har du gått over til Always eller Libresse ?

😂

Anonymkode: 83173...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så da har du gått over til Always eller Libresse ?

😂

Anonymkode: 83173...89b

Jeg ser du har lagt til en latter emoji, men jeg klarer ikke se spøken uansett hvor mye jeg myser. 

Drikker du Tine melk eller Q-melk? 😂😆🤪

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få orgasme av mye rart, på trening, i søvne, selv under fødsel.

Men akkurat det her, noen som har fått orgasme av å bruke tampong slik en tampong skal brukes, det er jeg i grunn villig til å sette penger på at aldri i verden, noen gang, noe sted har skjedd.

Anonymkode: d216f...ad7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 8.01):

Hvorfor kan dere ikke være ærlige? Er det virkelig noe å lyve om at dere får seksuell stimuli fra tampongen deres?

Anonymkode: 94ef0...9f0

Er du 12 år og i alder tror mye rart 🤣😂

Anonymkode: 488c3...8e0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...