Gå til innhold

Har hørt at mange kvinner får orgasme av tampong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi prøver jo, men hver gang vi sier at størrelsen ikke betyr noe så får vi høre at vi lyver. For alle kvinner liksom foretrekker stor penis, sies det. Men jeg foretrekker tampongstørrelse,  men ingen tror meg.

Anonymkode: 91529...12a

Ja, det gir jo mening at tampongen er laget med den perfekte størrelsen.

Trist at kvinner lyver såpass mye som de gjør på denne siden, håper ikke det reflekterer det virkelige samfunnsbildet.

Anonymkode: 94ef0...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har hørt at mange kvinner får orgasme fra å putte inn tampong.

Skjer det hver gang, eller bare når dere leker litt med tampongen?

Anonymkode: 94ef0...9f0

Dummeste jeg har hørt! 

Anonymkode: 79cce...ae4

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det gir jo mening at tampongen er laget med den perfekte størrelsen.

Trist at kvinner lyver såpass mye som de gjør på denne siden, håper ikke det reflekterer det virkelige samfunnsbildet.

Anonymkode: 94ef0...9f0

Du skjønner at de skal mer til for å få orgasme enn at noe (tampong) settes inn eller tas ut eller? Det handler ikke om å lyve men om å forstå hvordan og hva som skal til for at en kvinne skal få orgasme, noe som forøvrig ikke er så enkelt som du ser ut til å tro... så om noen lyver her er det vel deg og ikke kvinnene som svarer i tråden din og forteller deg hvor feil du tar? 

Anonymkode: df91a...4ae

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det gir jo mening at tampongen er laget med den perfekte størrelsen.

Trist at kvinner lyver såpass mye som de gjør på denne siden, håper ikke det reflekterer det virkelige samfunnsbildet.

Dette er deg i denne tråden: 

- Kommer med udokumentert påstand. 

- får flertallsvar om at dette ikke stemmer. 

- sier at alle andre lyver, for din udokumenterte påstand må jo stemme. 

 

Sitter du å tror på alt på Fox news også eller ? xD 

 

Anonymkode: b56bd...e0c

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂 mannemyte 😂😂

Leste ett sted om at flere menn faktisk tror på dette og en av grunnene til at det er mindre vanlig med tamponger i andre land. Man tenker at kvinner mister jomfrudommen samt blir stimulert av tampongene.

Skjønner litt at det står dårlig til med sexkunnskapene når de tror at det skal så lite til før vi får orgasme.

Anonymkode: 58b0a...558

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, hvor gammel er du - 15 år?? 

Anonymkode: ee0d2...98f

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er deg i denne tråden: 

- Kommer med udokumentert påstand. 

- får flertallsvar om at dette ikke stemmer. 

- sier at alle andre lyver, for din udokumenterte påstand må jo stemme. 

 

Sitter du å tror på alt på Fox news også eller ? xD 

 

Anonymkode: b56bd...e0c

Jeg stoler ikke på noen medier hvis det får deg til og føle deg bedre..

Dette flertallet fremstår som konstruert til å fremme en agenda der kvinner ikke får nytelse av tampongen.

Kan dere ikke bare oppriktig si at dere får nytelse av tampongen, dere blir ikke shamet av noen for det, det kan jeg med 100% oppriktighet si.

Anonymkode: 94ef0...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi damer blir like erotisk stimulert av tampong,som menn blir av prostataundersøkelse hos legen. 

Anonymkode: f8d94...4b9

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å forstå hvorfor det finnes så mange menn som er elendige i senga. Hvis de tror ar damer kommer av en tampong?!?. Eller blir opphisset av det engang?!?😂😂😂

Anonymkode: da692...753

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe sprøyt 😂 nei, vi kommer ikke av en tampong. Dette må være oppspinn fra en som ha 0 erfaring med sex.

Anonymkode: 1cd8f...deb

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en tampong med blod på ?

Te for en vampyr 🧛‍♂️

Anonymkode: f8d94...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

😂😂 mannemyte 😂😂

Leste ett sted om at flere menn faktisk tror på dette og en av grunnene til at det er mindre vanlig med tamponger i andre land. Man tenker at kvinner mister jomfrudommen samt blir stimulert av tampongene.

Skjønner litt at det står dårlig til med sexkunnskapene når de tror at det skal så lite til før vi får orgasme.

Anonymkode: 58b0a...558

😂 men tenk så liten penis disse må ha som føler seg utkonkurrert av en tampong🤣🤣🤣🤣

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt at mange kvinner får orgasme fra å putte inn tampong.

Skjer det hver gang, eller bare når dere leker litt med tampongen?

Anonymkode: 94ef0...9f0

Du må ha en iq på 70.

Anonymkode: 3d84d...1ab

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette flertallet fremstår som konstruert til å fremme en agenda der kvinner ikke får nytelse av tampongen.

Kan dere ikke bare oppriktig si at dere får nytelse av tampongen, dere blir ikke shamet av noen for det, det kan jeg med 100% oppriktighet si.

Tro meg, hadde jeg, under noen omstendigheter fått noen som helst god følelse av tampong så hadde jeg ikke hatt noe problem å si det. 

La meg prøve å dumme dette ned for deg. Du vet at glidemiddel er en ting? Fordi når det er fuktig og vått i og rundt kjeden så er det digg ? En tampong gjør det motsatte av dette. Greia med penetrering er at skal det være digg, MÅ det være vått. 

Så kan du gå å ta en tampong, ta den i munnen å så sitte med den i MINST 5 minutter. Hva kjenner du da ? Hvor mye spytt har du i munnen ? 

Anonymkode: b56bd...e0c

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor kan dere ikke være ærlige? Er det virkelig noe å lyve om at dere får seksuell stimuli fra tampongen deres?

Anonymkode: 94ef0...9f0

Ok, ok, jeg napper på. Her kommer litt voksenopplæring.

Grunnen til at du får så mye jåss er at tanken er så absurd. For det første; kvinner får ikke så mye seksuell stimuli av penetrering. Det er klitoris som er greia, ikke sant?

For det andre, så må det nevnt være fukt og gli for at penetrering ikke skal gjøre direkte vondt. Når vi ikke er opphisset er det lite gli, og mensblod gir heller ikke spesielt mye gli, selv om det er en væske. Å innføre en tampong innebærer så og si alltid ubehag og noen ganger smerter, fordi det er tørt og trått, og det at tampongen er superabsorbent hjelper i så måte ikke på.

Tampong gir like mye seksuell stimuli som å ta seg på tørre øye, med tørr finger. Det er helt sant, og noe alle kvinner (tror jeg?) kan skrive under på.

Anonymkode: 253f2...5c1

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen har slått i deg en skikkelig skrøne! 🤣🤣🤣🤣👏🤣🤣🤣👏👏

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke klar over at det nesten ikke er nerveender innerst i skjeden?

Anonymkode: 47c49...9c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

. Å innføre en tampong innebærer så og si alltid ubehag og noen ganger smerter

Da gjør du noe feil.

Har verken smerter eller ubehag når jeg bruker tampong.

Anonymkode: f0712...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da gjør du noe feil.

Har verken smerter eller ubehag når jeg bruker tampong.

Anonymkode: f0712...20a

Hei.

La meg minne deg på at alle er forskjellige og at det finnes sykdommer og tilstander som gjør innføring av noe, uansett hva det er, inn i vagina smertefullt for personen som har det.

Jeg selv sliter med spenninger i musklene og innføring av tamponger er ofte smertefullt.

Også har vi personer med vulvodyni: https://nhi.no/sykdommer/kvinne/ulike-sykdommer/vulvodyni/

Vaginisme og vestibulitt er også to tilstander som kan forårsaker smerter. https://oslokvinnehelsesenter.no/vestibulitt-vaginisme/

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...